Citat:
Ursprungligen postat av
tumstock
Jag hade gärna tagit emot en förklaring, har testat de flesta sätt jag kan komma på.
Alright, lite osäker på om det går om du redan har 10 bilar i garaget som du vill spara, i och med att du måste flytta ut en hela tiden.
Men i alla fall, jag hade två platser över, som jag fyllde upp med skrotbilar. Den bilen som du vill byta plats på kör du ut från garaget, och in med en skrotbil som du hittar. Så att garaget alltid är fullt.
Den som du kört ut står utanför även om garaget är fullt.
När du kört in skrotbilen så går du ut från garaget och kör in den bilen som du körde ut

Då får du upp en ruta som frågar vilken bil du vill ersätta den med.
Så får du hålla på och bolla såhär ända till bilarna står som du vill ha dem.
Tar väl lite tid om du vill byta plats på varenda bil, men det fungerar i alla fall. Var lite rädd att bilarna som jag körde ut skulle försvinna, men de stor utanför garaget och väntade, så det var lugnt.
Hoppas du förstår hur jag menar.
Edit: Varför du måste fylla upp med skrotbilar är för att du inte ska trycka ersätt garageplats med en bil som du vill spara. Då kommer den att försvinna.
Edit2: För att förtydliga ännu mer, den bil som du kört ut från garaget måste du ersätta med en skrotbil.
Ex. Du kör ut en vacca, och snor en prius som du kör in i garaget, ersätt vaccans plats med priusen.
Vaccan står nu utanför garaget. Gå ut, kör in vaccan och ersätt den med en annan skrotbils plats.
Nu hoppas jag att du förstår. Blev väldigt rörigt där
Edit3: Även om garaget är fullt, kanske det fungerar med om du kör ut två bilar och spränger dem så att de finns att hämta hos Mors mutual. Bara en tanke som slog mig i fall du redan har 10 bilar.