2013-10-19, 11:38
Medlem
kattrumpas avatar
Alltså...
Jag är en sån som kan ge mig på en person bara för att jävlas. Dödar dem om och om igen ända tills dom sätter en bounty på mig eller lämnar servern.
Ändå på något jävla sätt så är jag Good Sport och får periodvis 1000$ för uppmuntrande beteende?
Det verkar som att Bad Sport i freeroam endast är begränsat till att man inte får förstöra andras bilar.
Citera
2013-10-19, 11:40
Medlem
Hur ska man avsluta spelet korrekt för att allt man gjort ska sparas? Spelade från 00.00 till 02.00 igårkväll och ingenting har sparats såg jag nu när jag startade spelet igen. Jag stängde bara av systemet. Måste man gå in i story-mode innan man stänger ner...?
Citera
2013-10-19, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whip08
Hur ska man avsluta spelet korrekt för att allt man gjort ska sparas? Spelade från 00.00 till 02.00 igårkväll och ingenting har sparats såg jag nu när jag startade spelet igen. Jag stängde bara av systemet. Måste man gå in i story-mode innan man stänger ner...?
Ta det som vana, ja.
Citera
2013-10-19, 11:59
Medlem
Awbetts avatar
Har noterat att det står en siffra över vissa spelare på radarn. Det kan vara en etta, två osv.

Vet någon vad det betyder?
Citera
2013-10-19, 12:07
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awbett
Har noterat att det står en siffra över vissa spelare på radarn. Det kan vara en etta, två osv.

Jag har sett att om det är två eller fler spelare i ett fordon så kommer det upp en siffra om hur många de är i fordonet.
Citera
2013-10-19, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awbett

Om du menar att dom har en siffra i ringen så är det om det tex är 2 personer i en och samma bil.
Citera
2013-10-19, 12:08
Medlem
Min mekaniker svarar inte. Antar att jag inte hade cash sist han ville ha pröjs, men hur får man tillbaka honom så att säga?!
Citera
2013-10-19, 12:10
Medlem
Awbetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Jag har sett att om det är två eller fler spelare i ett fordon så kommer det upp en siffra om hur många de är i fordonet.

Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Om du menar att dom har en siffra i ringen så är det om det tex är 2 personer i en och samma bil.

Okej, tack!
Citera
2013-10-19, 12:41
Medlem
xiderlemon94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarHaftEnOpel
Juden i dig ville spara pengar och köpa x-box istället för den överlägsna ps3'an

Så går det om man är lat och inte tar reda på sådan innan man köper något.

Gta 5 flyter väl på lika bra på bägge konsolerna
Citera
2013-10-19, 12:42
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seppohaa
Precis lämnat in en SUV till Simeon vid hans garage i hamnen. I smset stod det om fler än en bil men nu är det borta, kan jag hämta dom andra bilarna? isåfall vart kan man få reda på vart dom heter?

Du får ett nytt mail om det inom kort.
Citera
2013-10-19, 12:46
Medlem
Fan senaste patchen förstörde Rockstar Online för min del, nu får man hälften så mycket pengar vid de stora uppdragen och vissa vapen är dyrare m.m. Allt för att man ska köpa pengar av dem istället, från att ha spelat varje dag tappade jag suget helt igår. Nu känns det tomt!
Citera
2013-10-19, 13:05
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ranel
Fan senaste patchen förstörde Rockstar Online för min del, nu får man hälften så mycket pengar vid de stora uppdragen och vissa vapen är dyrare m.m. Allt för att man ska köpa pengar av dem istället, från att ha spelat varje dag tappade jag suget helt igår. Nu känns det tomt!
Nej, det är för att folk inte ska sitta och göra survival 24/7 och sitta med det dyraste huset och dyraste bilarna efter bara någon dags farmande.
Det förstörde för dig att man faktiskt behöver jobba för sina pengar? Ja stackars dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in