2013-10-24, 01:06
Medlem
Tjena, någon som lirar på en bra WOTLK server? buggfri, ej donation gear samt med lite snabbare levling då jag inte orkar trycka 1-80 utan xp boost. Ska även vara mycket folk på den så man inte behöver köa i hundra år. Någon som vet någon?
Citera
2013-10-24, 01:24
Medlem
Alt. om någon är på att levla molten (wotlk, x20 xp servern) och styra upp en svensk guild? vi kan komma överens om faction när vi är ett gäng. Någon som hakar på? Självklart kan vi börja raida och så när vi når 80.
Citera
2013-10-24, 01:36
Medlem
wotoos avatar
Hur ser AH ut osv på dessa privatserverar? Grindar man och håller på/Känns det "seriöst" eller är det mest "tramsa runt"?

EDIT:

Kommer att prova på att spela på Emerald dream via feenix. Deras launcher kan man dock inte välja just denna server, så min fråga blir hur jag fixar det?

EDIT2: verkar finnas på google om man söker!
Senast redigerad av wotoo 2013-10-24 kl. 01:52.
Citera
2013-10-24, 01:57
Medlem
Ryttmaestarens avatar
Någon som kan rekomendera en schysst privatserver, vanillawow och utan XP-boost?
Citera
2013-10-24, 02:03
Medlem
wotoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryttmaestaren
Någon som kan rekomendera en schysst privatserver, vanillawow och utan XP-boost?

Läs på om emerald dream, verkar riktigt vettigt. Precis tankat och allt men försöker fixa "realmlist" atm vilket jag har problem med.

EDIT 2: Det står massor om servern, men enligt sidan "existerar" den inte? *confused*

EDIT3, äntligen: http://www.wow-one.com/forum/topic/28934-emerald-dream-connection-guide/
Senast redigerad av wotoo 2013-10-24 kl. 02:42.
Citera
2013-10-24, 02:54
Medlem
Ryttmaestarens avatar
tankar feenix nu, ska försöka om det går att ansluta till emerald-dream via dem
Citera
2013-10-24, 12:08
Medlem
Håller på med en svensk guild på Molten Wow (Deathwing) 3.3.5 server med 12 xp rate. Kör ally och heter snabbkaffe ingame. Hör av er om ni är sugna!
Citera
2013-10-24, 17:48
Medlem
Ryttmaestarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wotoo
Hur ser AH ut osv på dessa privatserverar? Grindar man och håller på/Känns det "seriöst" eller är det mest "tramsa runt"?

EDIT:

Kommer att prova på att spela på Emerald dream via feenix. Deras launcher kan man dock inte välja just denna server, så min fråga blir hur jag fixar det?

EDIT2: verkar finnas på google om man söker!

Fick du det att fungera?
verkar inte funka för mig, även om jag följer guiden som står på hemsidan
Citera
2013-10-24, 19:57
Medlem
wotoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryttmaestaren
Fick du det att fungera?
verkar inte funka för mig, även om jag följer guiden som står på hemsidan

Det fungerar för mig nu!

Det jag gjorde fel var att inte ladda ner den sista "torrenten" som man kan hämta på hemsidan och replacea dom filerna med de som redan finns i wowkatalaogen!

Har för övrigt fått med mig en person till nu som ska börja spela på servern. Om du är intresserad får du mer än gärna joina oss på vår resa mot lvl 60.

Notera dock att jag har en tenta nu på måndag så jag kommer börja spela efter det!
Citera
2013-10-25, 04:58
Medlem
Ryttmaestarens avatar
är man sugen på emerald dream servern, rekomenderar jag denna länk om man har svårt att komma igång http://www.youtube.com/watch?v=czYyctcS7N0
Citera
2013-10-25, 09:40
Medlem
Horribelts avatar
Jag är sugen på lira lite vanilla. Vad heter ni in-game på Emerald Dream? Tror jag ska börja där. Någon som vill spela?
Citera
2013-10-25, 10:11
Medlem
wotoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horribelt
Jag är sugen på lira lite vanilla. Vad heter ni in-game på Emerald Dream? Tror jag ska börja där. Någon som vill spela?

spammalot! Alliance
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in