2013-11-17, 15:29
Medlem
danne9king9s avatar
Någon som kan förklara grejen för mig med att man sparkas ut ur spelet "av en annan spelare"?
Kan man kicka någon, hur i så fall och vad ska de i så fall vara bra för?

Sen har ja sett att man kan äta för att få mer kraft, hur gör man de? Måste man handla först och bära de med sig osv?
Citera
2013-11-17, 15:29
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phillez
Blir nog en Enity då jag oftast brukar köra Down the drain och Criminal records. Tack för svaret.
Fast på Down the drain så vinner ju en Adder i 99 fall av 100
Citera
2013-11-17, 15:50
Medlem
Irriterande små buggar det börjat dyka upp.

Rånade en affär och sen gick det inte att komma ut. Dörren var låst

Blev ju ett intressant stand off med polisen men slutar ju bara på ett sätt när man inte kan komma ut
Citera
2013-11-17, 16:34
Medlem
OneRequests avatar
Var med om det lurigaste precis. Såg en NPC köra omkring i en Grotti Stinger GT, och han körde inte precis lagligt.
Jag kunde sno bilen efter att ha prejat honom av vägen så det kan inte ha varit en spelares bil.
Är detta en bugg eller någon mer som har sett Npc´s köra omkring i sport classic bilar?

Fastnade 5 min senare inne i LS Customs, så det var inte så länge jag kunde köra omkring i den!

http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/myphotos/photo/7iBOuaJqkE-1CNr3JoFetw
Citera
2013-11-17, 16:56
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phillez
Blir nog en Enity då jag oftast brukar köra Down the drain och Criminal records. Tack för svaret.

Haha va?? Adder är snabbast på långa raksträckor, så eftersom du mest kör race med många långa raksträckor väljer du Entity...? Ok lycka till med det.
Citera
2013-11-17, 17:02
Medlem
rasmusens avatar
Så hur fixar man en space buggy eller vad dom nu heter? Försökt googla lite och svaret jag får är att man ska samla rymdskeppsdelar som någon sa tidigare i tråden. Men är det något man gör i storymode för att sedan aktivera den online? Måste väl vara något slags mission som får dessa delar att spawna?
Citera
2013-11-17, 17:04
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rasmusen
Så hur fixar man en space buggy eller vad dom nu heter? Försökt googla lite och svaret jag får är att man ska samla rymdskeppsdelar som någon sa tidigare i tråden. Men är det något man gör i storymode för att sedan aktivera den online? Måste väl vara något slags mission som får dessa delar att spawna?
Såvitt jag förstår använder man sig av någon glitch/fusk för att få fram den bilen i Online. Detsamma gäller bl.a. bärgningsbilen och HVY Cutter.
Citera
2013-11-17, 17:07
Medlem
rasmusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Såvitt jag förstår använder man sig av någon glitch/fusk för att få fram den bilen i Online. Detsamma gäller bl.a. bärgningsbilen och HVY Cutter.

Verkar dessvärre stämma. Trist! Stod samma på den här sidan under "trivial"

http://gta.wikia.com/Space_Docker

"It can be used as Personal Vehicle in GTA Online via a glitch."

Någon som har något annat förslag på roliga bilar att modda om? Jag har redan alla de dyraste bilarna fullt moddade, men jag är sjukt less på dom och har fan inte mycket annat i spelet att göra just nu..
Citera
2013-11-17, 18:20
Medlem
Verdess avatar
Citat:

Någon som har något annat förslag på roliga bilar att modda om? Jag har redan alla de dyraste bilarna fullt moddade, men jag är sjukt less på dom och har fan inte mycket annat i spelet att göra just nu..

Kanske kan något ur mitt garage locka? Har:
Adder
Entity
Bullet (Mitt senaste köp. Riktigt snygg!)
Karin Sultan (mitt lilla projekt mest. Väldigt modifierbar!)
Voltic
Tailgater (Bara för att. Riktigt snygg och också väldigt modifierbar)
Coquette (Skönt ljud och skön körkänsla)
Bati 802 (Snabb som tusan)

Vet inte vad jag ska köpa härnäst. Blir väl till att spara till en Buzzer eller stridsvagnen. Type Z lockar lite också bara för konstighetsfaktorn. Önskar de kunde skynda sig lite med heists för det börjar bli riktigt tråkigt att köra samma uppdrag om och om igen, även om man kör med vänner.
Citera
2013-11-17, 18:44
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:

Börja leta ovanliga bilar, finns måmga roliga att modda om:
Rat loader
Asea
Pohenix
Mesa merryweather
Sultan
Tailgater
Bodhi
Nagasaki blazer
m. fl.
Senast redigerad av Swe1227 2013-11-17 kl. 18:47.
Citera
2013-11-17, 19:26
Medlem
oineris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Börja leta ovanliga bilar, finns måmga roliga att modda om:
Rat loader
Asea
Pohenix
Mesa merryweather
Sultan
Tailgater
Bodhi
Nagasaki blazer
m. fl.

Asea kan man bara få genom glitch eller vid FÖRSTA racet som man kör med Lamar.
http://gta.wikia.com/Asea
Citera
2013-11-17, 19:53
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Något skumt har hänt med mitt spel.
Inte spelat på ett tag, men testade nu och hade en skön halv miljon att spendera, så köpte lägenhet och lite annat skoj.

Nu till problemet. Jag kan inte längre välja vapen eller byta radiostation Får inte upp.. menyn?

Har provat att döda mig själv ett par gånger men det har inte hjälpt.

Hände en annan skum grej när jag kom ut ur min lägenhet. Min bil var helt sönderchrashad, hade skotthål i sig, samt att det satt en random död snubbe i passagerarsätet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in