2013-10-24, 14:10
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runju
Sjukt att bajen har nåt å säga till om fortfarande i supportersverige när man inte ens har kurrage nog att ifrågasätta sin styrelses beslut i konstgräsläggandet på tele2 arena... sen bölar ni om att ni är emot den moderna fotbollen hahahaha...

Nä tacka vet jag Bois, från den riktiga södern

Era coola bakgatan-trådar har redan länkats här och dom är ungefär lika intressanta som att titta på en målad planka som torkar.
2013-10-24, 14:11
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bleierz
Tyvärr var det inte bara EN bajare. Bjuder på ett axplock från förra årets tråd

Fast, att tycka att man är bäst och att påstå att sju bussar är omöjligt att slå är väl inte direkt samma sak? Du verkar ju hänga här i tråden, och då borde du veta att fotbollssupportrar ofta är ganska partiska.

Djurgårdare tycker oftast att dom är bäst, Malmöiter tycker ofta att dom är bäst, Helsingborgare.. ja du fattar. Det är lixom så det är.
2013-10-24, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Rent krasst så vet nog dom flesta att bajen är förjävla bra i sitt supportande, hur mycket man än häcklar dessa snedvridna individer.
I Allsvenskan finns bara aik att jämföra sig med, och jag tror vi är ganska jämna på bortasnitt (väntar på motreaktionen på den meningen!) eftersom resterande allsvenska lag suger insnöad getpung förutom enstaka ggr (malmö är väl de som är närmast Stockholmslagen?).
Tror det var på 08 fotboll så visade dom hur många bortasupportrar alla lag har i en lista och jag tror att blåvitt låg 1 eller 2a så ja, vi var fler supportrar som rest än er i år (iaf då) så gnälla på våra borta sektioner är bara bögar med 0 koll som gör.
2013-10-24, 14:13
Medlem
Mr.Mayhems avatar
Citat:
Tyvärr var det inte bara EN bajare. Bjuder på ett axplock från förra årets tråd

Stämmer det, eller stämmer det inte, att ni stormobiliserar och har sänkt pris på era bussar inför denna bortamatch?

Personligen så tycker jag att 7 bussar är riktigt starkt i Superettan, och 11 bussar är förstås starkare. Ser man till omständigheterna så är det dock beundransvärt att Bajen Fans fick iväg 7 bussar till en totalt betydelselös match, under tredje året i misärens Superettan. Samtidigt som ni avslutar säsongen starkt (i Allsvenskan), bör tilläggas. Bla bla bla, antalet talar sitt tydliga språk. 11 är fler än 7.

Citat:
Sjukt att bajen har nåt å säga till om fortfarande i supportersverige när man inte ens har kurrage nog att ifrågasätta sin styrelses beslut i konstgräsläggandet på tele2 arena... sen bölar ni om att ni är emot den moderna fotbollen hahahaha...

Nä tacka vet jag Bois, från den riktiga södern

Det var inte vår styrelse som rullade ut konstgräset, din spiddekauga.
2013-10-24, 14:14
Medlem
Runjus avatar
Citat:
Era coola bakgatan-trådar har redan länkats här och dom är ungefär lika intressanta som att titta på en målad planka som torkar.

Läs dom inte då? Inte som att jag whinar här dagligen för att kritaen5a mytomansidan hävdar att BO fortfarande aldrig har förlorat hehe. .. eller att sthlm-sodra photoshopar sina tifobilder å lägger till filter å annat homosexuellt... ska vi ens börja snacka om bajen-poesi? Haha gå å lägg dig jävla internethuligan
2013-10-24, 14:17
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Läs dom inte då? Inte som att jag whinar här dagligen för att kritaen5a mytomansidan hävdar att BO fortfarande aldrig har förlorat hehe. .. eller att sthlm-sodra photoshopar sina tifobilder å lägger till filter å annat homosexuellt... ska vi ens börja snacka om bajen-poesi? Haha gå å lägg dig jävla internethuligan

erkänn att sthlm-södra har shoppat in bilder som egentligen är heif?

OCH DITT ÄCKLIGA JÄVLA GRÖTHALSANDE MONGLOIDISKA FITTMONGO! Hur fan kan du ta mig för bajare ditt inavlade avskum till människa?
2013-10-24, 14:20
Medlem
Citat:
Men håll käften och ta din skeva verklighet någon annan stans. Så trött på er, hor bönder som tror att dom är så mkt mer än vad dom är, både på läktaren och gatan. Mupp.
2013-10-24, 14:21
Medlem
Wads avatar
Är Photoshopfusk-anklagelser den nya flugan i Helsingborg?

Citat:
erkänn att sthlm-södra har shoppat in bilder som egentligen är heif?

OCH DITT ÄCKLIGA JÄVLA GRÖTHALSANDE MONGLOIDISKA FITTMONGO! Hur fan kan du ta mig för bajare ditt inavlade avskum till människa?

2013-10-24, 14:25
Medlem
LT10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mayhem
Stämmer det, eller stämmer det inte, att ni stormobiliserar och har sänkt pris på era bussar inför denna bortamatch?

Personligen så tycker jag att 7 bussar är riktigt starkt i Superettan, och 11 bussar är förstås starkare. Ser man till omständigheterna så är det dock beundransvärt att Bajen Fans fick iväg 7 bussar till en totalt betydelselös match, under tredje året i misärens Superettan. Samtidigt som ni avslutar säsongen starkt (i Allsvenskan), bör tilläggas. Bla bla bla, antalet talar sitt tydliga språk. 11 är fler än 7.

Det var inte vår styrelse som rullade ut konstgräset, din spiddekauga.
Stämmer att priset har sänkts på bussarna. Flera som har blivit medlemmar i JK har skänkt ''Supporterhundringen'' som går till att busspriserna sänks, sedan har även DNA(en grupp Djurgårdare) varit med och sponsrat. Har även tagits upp tidigare i tråden.

Självklart är 7 bussar i superettan riktigt starkt, det ska man inte förneka. Att bajen är en av de bättre i landet på bortaresande ska men heller inte förneka.
2013-10-24, 14:30
Medlem
Omar Santanas avatar
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=RaqWSVJNtz0
Men vad nu, är kommentaren borttagen? Träd fram, fegis!

Runju, nu blir du snart uppläxad av Olympia. Du förolämpade just en Difare, era största förebilder och runkobjekt.
Senast redigerad av Omar Santana 2013-10-24 kl. 14:38.
2013-10-24, 14:33
Medlem
Runjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Är Photoshopfusk-anklagelser den nya flugan i Helsingborg?

haha ja! Men bajen behöver inte klippa in några ljudslingor med monotoma hejaramsor och mummel för det fixar ni själva med 27 trummor och småländska fans som inte kan texten i ramsorna
2013-10-24, 14:37
Medlem
Mr.Mayhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LT10
Stämmer att priset har sänkts på bussarna. Alla som har blivit medlem i JK har skänkt ''Supporterhundringen'' som går till att busspriserna sänks, sedan har även DNA(en grupp Djurgårdare) varit med och sponsrat. Har även tagits upp tidigare i tråden.

Självklart är 7 bussar i superettan riktigt starkt, det ska man inte förneka. Att bajen är en av de bättre i landet på bortaresande ska men heller inte förneka.

Det låter schysst, det där med "Supporterhundringen". Vet om att BF brukar köra på subventionerade bussresor, förmodligen tack vare medlemsavgifter.

Googlade "Djurgårdens nya Affärsnätverk", istället kom Företagskaminerna upp som sökresultat. 15k i medlemsavgift per år. Djurgårdsstereotypen späs på! Farsan sitter i loungen och ungen står i klacken. Säga vad man säga vill om ett sådant dyrt medlemskap, men det ger säkert en bra ekonomisk boost. Jag tycker ändå att det är bra organiserat av DIF att ha två "grupperingar" i DNA och Företagskaminerna som verkar bestå av ganska välbärgade män och kvinnor. Det ger liksom lite mer power om DNAs medlemslista presenteras för politikerna.

Citat:
haha ja! Men bajen behöver inte klippa in några ljudslingor med monotoma hejaramsor och mummel för det fixar ni själva med 27 trummor och småländska fans som inte kan texten i ramsorna

Äkta kärlek - ingen hype

Knip, spiddekauga.
Senast redigerad av Mr.Mayhem 2013-10-24 kl. 14:41.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in