Citat:
Ursprungligen postat av
Arkitekt
SB våldtog inte, detta är strängt överdrivet. Sexuellt ofredande är mer rimlig beskrivning. Detta hände när SB var 19 år, och idag är SB 63 år. Hur länge ska en människa vara frihetsberövad?
Så länge det behövs , för att skydda oss hederliga medborgare mot sånna avskyvärda människor som tvingar in sin penis i folks munnar med tvång

, anser du att det är ok beteende ? Knivhuggs folk verkar också vara ok ? Vilket samhälle kommer du ifrån.? Jag vill leva i ett land där galningar och andra mentalt störda personer tvångsomhändertas med yttersta försiktighet men ändå måste brottslingar som s.b som upprepade ggr förgriper sig på små pojkar och nästan dräper en annan levande varelse så måste man ju vara väldigt restriktiv i uttsläppandet av en sådan grovt våldsam människa. Man skulle ju bara kunna sätta sig i samma sits och fundera en stund över hur det skulle kännas att få en mans lem av Stures sort intryckt i mungipan när man är 10 år och sedan försöka leva ett liv utan att behöva komma ihåg den groteska synen och känslan av att ha vidriga Sture bergtalls könsorgan i munnen, tycker du ärligt talat att sådana människor som är straffade över 30 punkter i brottregisterret ska springa lösa på våra gator?. Antingen är du själv pedofil! Eller så är du vän och släkt med Sture? För jag kan inte tänka mig någon annan förklaring till att du som pappa elr mamma elr syster elr bror elr likväl medmänniska elr granne till pojken som tvangs att ta emot Stures svettiga penis i munnen utan tillåtelse skulle vilja ha en sådan galning till människa ute bland våra barn och ungdomar som försöker kämpa sig igenom livet som redan är så fyllt av faror som bilolyckor ,cancer , m.m skall dessa unga behöva vara livrädda för att Sture ska tvinga in sin penis i dem?... .? Många kommer att sova dåligt om och när denna extremt onda och fasansfulla individ beträder våra gator och torg , med en enda tanke i sin medicinerade skalle, det att äntligen återigen kunna jaga ett ungt och försvarslöst offer som han kan utnyttja till Max pga sin späda och spinkiga kroppsbyggnad då 10 åringar inte har mycket att sätta emot Stures 85 kilo ??? Vill du verkligen att denna människa skall ut och jaga nya stackars oskyldiga pojkar?