Citat:
Ursprungligen postat av
skunkensune
"Säger en del om mig"? Vad exakt säger det? Att jag vill kunna spela utan att prepubertala snorungar springer omkring och har ihjäl mig när jag är på väg till ett uppdrag? Tror det är bäst att du inte använder dig av uttryck du inte förstår dig på.
Du vill inte spela GTA online som väldigt många tänkt sig i så fall, det känns så jävla förlegat att hålla på och bara göra missions hela tiden för mig och många andra, därför dödar vi andra spelare, griefar w/e samma skit som förekommer i alla MMORPGs och liknande. Det är jävligt roligt att åka runt och drive-bya folk tillsammans med dina polare och sedan höra de skrika i micen förstår du väl?
Att man vill spela spelet på ett annat sätt än dig = snorunge alltså? Jag tycker snarare de som gråter över att de blir griefade är snorungar...
Aja, bad sport servrarna är ändå roligare att spela på om vi bortser från de som fuskar, mer action och mindre fjolleri, så jag kommer fortsätta bli det, tog 2h innan jag och polarn fick tillbaka det efter vår första

3 dagar 8 timmar kvar typ tills andra är borta..
http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0560/jsrCtXbeFkmSdhn3kc2TsA/0_0.jpg btw