2013-10-22, 19:11
Medlem
kordens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porrskadad4ever
Hej du, vi sitter i samma sits. Min är 15 cm lång om man bara lägger linjalen ovanpå och typ 17 om man pressar den mot blygdbenet. Men längden är tyvärr inte det som betyder något för kvinnors njutning på samma sätt som tjockleken. Min är 11 cm på det tjockaste stället och 10,5 på det minsta.

Du har rätt i det mesta du säger, det finns YTTERST få med 8 cm i omkrets.

Jag har inget riktigt liv, jag porrsurfar hela dagarna och närmar mig 30 år. Självklart har jag aldrig haft sex, men det förklarar inte bredden av mitt problem. Man kan säga såhär, jag har aldrig haft någon som helst kontakt med det motsatta könet.

Vad är det för mening att skratta och ha det kul tex med en tjejkompis på jobbet (som då accepterar en) men som man i bakhuvudet vet skulle aldrig acceptera en sådan smal kuk i sängen?
Dvs inte acceptera dig inom det sexuella området. Och även om hon skulle acceptera mig, så skulle jag veta att hon skulle kunna ha mycket skönare sex med mina grannar eftersom dom statistiskt sätt ha tjockare än mig allihop.

Detta distanserar mig ifrån alla tjejer.

Lägg ner tänket för FAN!
Har själv inte värdens största kuk har en som dig.

Tjejer garvar inte det är killarna som tror det.
Om ej tjej skulle förmodan säga nåt så är det hon som är slapp.
Har legat med min kuk den kan jobbet.

Det jag var rädd för är om simmarna funkade.
Inte om kuken. Och simmarna ja, funkade sitter i stunden
med min yngsta barn i famnen.

Sluta kolla på porr det är det som får ditt huvud att spöka.
Citera
2013-10-22, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Du säger att det beror på fittans stolek. Vilken storlek passar då dig som handen i handsken om vi nu antar att du har en normal fitta och inte en tight som du och de flesta tjejer tror att de har? Är medellängden 15cm så lär du inte vilja ha det ändå. Du skulle snarare bli besviken men trots allt hävda att det är killens fel trots att han är normal.

Du stämmer in på punkten jag skrev om att storleken inte spelar någon roll så länge den är rätt.

Jag återkommer när jag mätt min mans
Citera
2013-10-22, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
Själv har jag exakt 15.3 cm i omkrets och jag känner mig dvärgad i jämnförelse med ferrara, glide och vidal. och då är jag medveten om industrins fuskvinklar. Om jag gissade skulle jag säga 16 är isåfall det tunnaste dom har, och att glide enkelt är över 17. Får mig att tro jag har en förvrängd kroppsuppfattning och är därför också intresserad hur omkretsen ser ut bland folk.

Bild när jag mäter finns här. På denna sida finns även hur många som helst som mäter 16+ i omkrets. Och där är mångas uppskattning av shorty närmare 19-20.
http://www.lpsg.com/members/jetaimemina84/albums/jetaimemina84%27s+gallery+pictures/

Skulle inte påstå att du är dvärgad av dom, det är däremot jag, med mina 11 cm.

Jag ser även att din kuk förmodligen är över 20 cm lång (dock så är bilderna väldigt små eftersom man behöver vara member för att se original, så jag är inte helt säker) Jag skulle tippa på att Manuels är MAX 19 cm lång. Dessa längdmått jag syftar på är om man trycker in linjalen i blygdbenet.

Här är 2 tumnaglar med Nachos kuk omhållen av normalstora tjejer. De colombianska brudarna han har sex med i vissa filmer är inte så petite som många av de amerikanska brudarna är.

http://i57.fastpic.ru/big/2013/1023/5b/0555f5a92044b4142e107a89852be25b.jpg
http://i57.fastpic.ru/big/2013/1023/ee/2a4226c7022cc290f24cbb34b50267ee.jpg

Man ser att båda når runt så att de når med tummen och ringfingret om dom flyttade fingrarna lite.

Det är lättare att gå efter tjejer som inte har jättesmå händer, då är det lättare att jämföra med en själv när man håller i en flaska tex.
Citera
2013-10-22, 23:32
Medlem
Killar, det är oviktigt hur stor den är, i alla fall längden
den ska inte va kortare än säg 13 cm, men mer behövs inte (jag är nöjd med det iaf)
viktigast är grovleken! hellre en grov 13 cm, än en som är grov som en tumme och 20 cm

http://fragajulia.weebly.com
Citera
2013-10-23, 04:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julialove97
Killar, det är oviktigt hur stor den är, i alla fall längden
den ska inte va kortare än säg 13 cm, men mer behövs inte (jag är nöjd med det iaf)
viktigast är grovleken! hellre en grov 13 cm, än en som är grov som en tumme och 20 cm

http://fragajulia.weebly.com

19 centimeter lång och 15.5 centimeter i omkrets. D.v.s fyra centimeter över medel i längd och 5.5 centimeter över i tjocklek. Hur kan detta INTE vara mer upphetsande än en kuk som är grov men kort? Jag känner en del tjejer och de säger att ju större en kuk är desto mer upphetsade blir de. Därmed inte sagt att de inte kan uppskatta en mindre kuk, men den sexuella laddningen, enligt dem, blir större med en stor kuk.
Citera
2013-10-23, 09:53
Medlem
Citat:
Hej du, vi sitter i samma sits. Min är 15 cm lång om man bara lägger linjalen ovanpå och typ 17 om man pressar den mot blygdbenet. Men längden är tyvärr inte det som betyder något för kvinnors njutning på samma sätt som tjockleken. Min är 11 cm på det tjockaste stället och 10,5 på det minsta.

Du har rätt i det mesta du säger, det finns YTTERST få med 8 cm i omkrets.

Jag har inget riktigt liv, jag porrsurfar hela dagarna och närmar mig 30 år. Självklart har jag aldrig haft sex, men det förklarar inte bredden av mitt problem. Man kan säga såhär, jag har aldrig haft någon som helst kontakt med det motsatta könet.

Vad är det för mening att skratta och ha det kul tex med en tjejkompis på jobbet (som då accepterar en) men som man i bakhuvudet vet skulle aldrig acceptera en sådan smal kuk i sängen?
Dvs inte acceptera dig inom det sexuella området. Och även om hon skulle acceptera mig, så skulle jag veta att hon skulle kunna ha mycket skönare sex med mina grannar eftersom dom statistiskt sätt ha tjockare än mig allihop.

Detta distanserar mig ifrån alla tjejer.
Har exakt samma storlek när jag mäter.(vi är penisbröder) Men hur som helst så oroa dig inte över hur tjock den är, är själv inte Casanova men har aldrig hört kalagomål. Skulle det hända att en brud klagar på din storlek så kontrar du med att "ingen gillar en slapp fitta".
För övrigt så vill jag säga att namnet Needle är redan taget. Glöm inte att "Stick them with the pointy end"
Citera
2013-10-23, 12:25
Medlem
Ca 18,5 cm med vänsterböj. Ca 13cm i omkrets. När jag "rätar" ut den blir den ca 19,5-20cm. Synd att böjen förstör det hela... hatar det! Har fått höra av en tjej att min vänsterböjning gör att den känns grövre, det är väl det enda som är positivt.
Senast redigerad av Ackiee 2013-10-23 kl. 12:32.
Citera
2013-10-23, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av random42
Har exakt samma storlek när jag mäter.(vi är penisbröder) Men hur som helst så oroa dig inte över hur tjock den är, är själv inte Casanova men har aldrig hört kalagomål. Skulle det hända att en brud klagar på din storlek så kontrar du med att "ingen gillar en slapp fitta".
För övrigt så vill jag säga att namnet Needle är redan taget. Glöm inte att "Stick them with the pointy end"

Det jag inte gillar är inte det hon säger(många säger inte något) utan jag ogillar vad hon tänker.
Citera
2013-10-23, 22:35
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Killar nojar över ett penismått på 17 cm! När ska killar fatta att normalt funtade kvinnor inte bryr sig om storleken - sexlivet är kanon, super, underbart även om kuken är 17 cm lång. Det är min personliga åsikt.
Citera
2013-10-23, 23:27
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Skulle inte påstå att du är dvärgad av dom, det är däremot jag, med mina 11 cm.

Jag ser även att din kuk förmodligen är över 20 cm lång (dock så är bilderna väldigt små eftersom man behöver vara member för att se original, så jag är inte helt säker) Jag skulle tippa på att Manuels är MAX 19 cm lång. Dessa längdmått jag syftar på är om man trycker in linjalen i blygdbenet.

Här är 2 tumnaglar med Nachos kuk omhållen av normalstora tjejer. De colombianska brudarna han har sex med i vissa filmer är inte så petite som många av de amerikanska brudarna är.

http://i57.fastpic.ru/big/2013/1023/5b/0555f5a92044b4142e107a89852be25b.jpg
http://i57.fastpic.ru/big/2013/1023/ee/2a4226c7022cc290f24cbb34b50267ee.jpg

Man ser att båda når runt så att de når med tummen och ringfingret om dom flyttade fingrarna lite.

Det är lättare att gå efter tjejer som inte har jättesmå händer, då är det lättare att jämföra med en själv när man håller i en flaska tex.

Bilderna lurar många har jag märkt, den är bara 17 cm lång.
Tycker Nacho ser stor ut även när tjejen är kraftigare byggd och har större händer, fast har sett många porrskådisar som har mindre än mig, dom flesta hos brazzers och killergram hankar sig fram via fuskvinklar och photoshoppade bilder. Så jag placerar fortfarande Nacho i upper range.

Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Killar nojar över ett penismått på 17 cm! När ska killar fatta att normalt funtade kvinnor inte bryr sig om storleken - sexlivet är kanon, super, underbart även om kuken är 17 cm lång. Det är min personliga åsikt.

Ja när ska tjejer fatta att killar inte bryr sig om bröststorlek och utseendet på fittan ,själv tror jag denna debatt är odödlig eller alternativ dämpas först när människor kan paras ihop efter preferenser via någon framtida app i google glasses eller nått. Då får vi se vilket skrot och korn folk är gorda av, fast det inträffar troligen aldrig endå.
Citera
2013-10-23, 23:43
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
Bilderna lurar många har jag märkt, den är bara 17 cm lång.
Tycker Nacho ser stor ut även när tjejen är kraftigare byggd och har större händer, fast har sett många porrskådisar som har mindre än mig, dom flesta hos brazzers och killergram hankar sig fram via fuskvinklar och photoshoppade bilder. Så jag placerar fortfarande Nacho i upper range.

Ja när ska tjejer fatta att killar inte bryr sig om bröststorlek och utseendet på fittan ,själv tror jag denna debatt är odödlig eller alternativ dämpas först när människor kan paras ihop efter preferenser via någon framtida app i google glasses eller nått. Då får vi se vilket skrot och korn folk är gorda av, fast det inträffar troligen aldrig endå.

Spännande tanke - en app i google!
Citera
2013-10-23, 23:51
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Spännande tanke - en app i google!

Jag pratar om kommande google's glasögon med augmented reality, som skulle kunna visa all info om en människa med bara en blick.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in