2013-10-20, 21:53
Medlem
Enorm humor när Aschberg försöker tvinga Valle till att be om Ursäkt, likt en stolt bergsturk vägrar Valle detta. Blir då fimpad. hahahha
Citera
2013-10-21, 13:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kjell-Britt
Enorm humor när Aschberg försöker tvinga Valle till att be om Ursäkt, likt en stolt bergsturk vägrar Valle detta. Blir då fimpad. hahahha

Du och Valle är samma person va? Eller är du psykiskt sjuk? För roligt var det absolut inte.

Du och Valle kan dra åt helvete.
Citera
2013-10-21, 16:13
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjell-Britt
Va ändå roligare när han ringde tillbaka!
Citera
2013-10-22, 03:06
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smackyhead
Fan vad tråkigt liv jag har. sitter hemma mitt i natten och lyssnar på Gerts värld.

Been there done that...fast känns ju ännu värre när man lyssnat på Eva Rusz och Cissi Wallin repriser.

Efter ett alldeles för frekvent Radio 1 lyssnande har jag kommit fram till att det enda som går att lyssna på är J Kindmark och Aschberg (när han har intressanta gäster). Fredrik Steen kan ju vara rätt bra också så länge han inte pratar om hundar.

Cissi och Eva kan endast användas i humorsyfte.

Gert kan väl vara lite underhållande men helt plötsligt kan han få någon mindre genomtänkt idé och börja yra om att det är synd om Göran Lindberg och hans psykopatpolare och att allt är "feministernas" fel...eller tjata om hundbajs i tre timmar.
Senast redigerad av gato12 2013-10-22 kl. 03:25.
Citera
2013-10-22, 10:12
Medlem
Eva är alldeles för deppig att lyssna på

Cissi tjatar ju bara om han, hon och feminism. Hon är ju en av de tjejer som snedvrider order feminism. Ödmjuk är inte hennes starkaste sida. Igår, efter att ha samtalat med en dam, sa Cissi något i stil med: "Kan hon inte argumentera för sin sak , ska hon hålla käften." Trevlig, Not! Och ska dessa Gubbar 50+ som inte har koll på nutiden. Tider förändras ex, hbtq och homo är mer accepterat idag är när de var yngre... Och till sist slänger ur sig ett nedvärderande "lilla gumman". Synd att hon inte är bättre på att argumentera lugnt och sansat.

Ashberg är en skön gubbe. Men fattar inte att alla dessa troll orkar ringa in. De borde lägga tiden på något vettigt. Jari är ett av de få roliga troll, som är trevlig
Senast redigerad av Klimax00 2013-10-22 kl. 10:15.
Citera
2013-10-22, 10:15
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimax00
Ashberg är en skön gubbe. Men fattar inte att alla dessa troll orkar ringa in. De borde lägga tiden på något vettigt. Jari är ett av de få vettiga troll

Förmodligen rätt många förtidspensionerade halvalkisar.
Citera
2013-10-22, 18:06
Medlem
Är gert SD:are? Inget ont om det men jag tycker det skiner igenom hela tiden, jag har inga exempel just nu men ofta påbörjar han ett resonemang och sedan utelämnar han slutklämmen (som ofta då är "främlingsfientlig" eller SD-vänlig).

Tycker jag nästan varje vecka hör liknande resonemang. En vecka sade han typ "det skulle bli MYCKET intressant om alliansen blev tvungna att samarbeta med SD". Men finns mycket "värre" exempel...

Idag förresten ringde en person in och tyckte att privata företag inte skulle få utföra arbete åt det offentliga och Gert höll med, samtidigt säger han sig vara... hmmm kristdemokrat eller folkpartist kommer inte ihåg vilket.

(hoppas Gert inte läser detta och ändrar attityd)
Citera
2013-10-22, 18:08
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pex666
Är gert SD:are? Inget ont om det men jag tycker det skiner igenom hela tiden, jag har inga exempel just nu men ofta påbörjar han ett resonemang och sedan utelämnar han slutklämmen (som ofta då är "främlingsfientlig" eller SD-vänlig).

Han har varit engagerad i Kristdemokraterna iaf.
Citera
2013-10-22, 18:56
Medlem
Hej på dig Johan Kindmark, ditt snålfeta fanskap. Jag vet att du brukar gå in och läsa här. Idag var första gången jag ringde in till ditt program. Valle heter jag och ville prata med din gäst för dagen. Var väldigt glad att ditt program äntligen handla om riktig sport, kampsport, och inte pissfotboll. Hysterin om fotboll varje dag hos dig.

Ville gärna prata med honom och fråga honom om olikheter mellan MMA klubbarna i landet. Men du lät mig stå i vänt i 30 min! Först tar du in HISTORIELENNART! Som snackar bort hela sista kvarten med gästen. Du låter fanskapet snacka bort din gäst och låter senila pensionärsfittan ställa de mest ointressanta frågorna. En efter en, det tar inte slut, du avbryter inte tråkjönsen!

Sedan låter du mig stå kvar i väntrummet medan du tar upp din jävla skitstatistik ända tills du avslutat ditt program. DRA ÅT HELVETTE DITT FITTANSIKTE!
Senast redigerad av Valerian 2013-10-22 kl. 18:59.
Citera
2013-10-22, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valerian
Hej på dig Johan Kindmark, ditt snålfeta fanskap. Jag vet att du brukar gå in och läsa här. Idag var första gången jag ringde in till ditt program. Valle heter jag och ville prata med din gäst för dagen. Var väldigt glad att ditt program äntligen handla om riktig sport, kampsport, och inte pissfotboll. Hysterin om fotboll varje dag hos dig.

Ville gärna prata med honom och fråga honom om olikheter mellan MMA klubbarna i landet. Men du lät mig stå i vänt i 30 min! Först tar du in HISTORIELENNART! Som snackar bort hela sista kvarten med gästen. Du låter fanskapet snacka bort din gäst och låter senila pensionärsfittan ställa de mest ointressanta frågorna. En efter en, det tar inte slut, du avbryter inte tråkjönsen!

Sedan låter du mig stå kvar i väntrummet medan du tar upp din jävla skitstatistik ända tills du avslutat ditt program. DRA ÅT HELVETTE DITT FITTANSIKTE!
magiskt inlägg
Citera
2013-10-22, 21:50
Medlem
mishimas avatar
http://www.resume.se/nyheter/radio/2013/10/22/radio-1-laggs-ner/

Det var väl inte oväntat. De lyckades aldrig fylla något behov eller göra något intressant som saknades. Det lönar sig inte att göra budgetradio.
Citera
2013-10-23, 00:03
Medlem
Rafi-IBRs avatar
Fan va göttigt. Fan va mysigt. Fan va grymmast!! Nu blir Eva Rusz, Cissi wallin och Shabnam Mahmoudkhan ARBETSLÖSA

Robert Ascberg reder sig.
Gert Fylking pensionerar sig.
Johan Kindmark erbjuds nytt jobb
.

Nu blir allzååå Eva Rusz, Cissi wallin och Shabnam Mahmoudkhan ARBETSLÖSA
Cissi wallin kommer söka socialbidrag, bli dumpad av sin kille, flytta tillbaka till skithålan Uddevalla och umgås med sina jämlikiga WHITE TRASH SUBBOR! Cissi wallins kille Limpan eller liknande heter han... Han har INGA känslor kvar för fanskapet. Har hört att Limpan slutat ha känslor för sissi wallin pga att hon snackar om hur många k*k*ar som penetrerat hennes va*ina samt för att hon har äcklig hy som är (blek, finnig och slapp)

Faaaaaaan va gööött!! Tack MTG flört att ni täpper igen käften på de rabiata äckelfeminsiterna Eva, Cissi och Shabbe!!!!!

Edit: läste på ett forum igår att Cissi Wallin har testats posetiv för HIV (AIDS) men det kan vara ett ryckte men det stod på ett underworld forum av en sjuksköterska på Södersjukhusets "Venhälsan" men
Senast redigerad av Rafi-IBR 2013-10-23 kl. 00:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in