2012-03-24, 09:48
Medlem
sigurts avatar
Visst är det den gamla kärringen som knappt har nån röst kvar? Det låter som att hon ska ramla ner och dö närsomhelst.

Hon ringde in och tjaffsade med Tjabbe när hon klagade på att alla ringde in och pratade om bilar/teknik.

Det var lite roligt för Tjabbe röt till lite.

Edit: hittade en till rolig på youtube, där en Åke med finsk brytning (möjligtvis vår härliga Jari) ringer in till William Petzäll. "Åke" undrar hur hårt det är att jobba med politik

http://www.youtube.com/watch?v=9MY2Wis7apI

JARI.... om du läser det här så får du lova att aldrig sluta ringa in till Aschberg, DU gör programmet fantastiskt!
Senast redigerad av sigurt 2012-03-24 kl. 09:51.
Citera
2012-03-24, 09:55
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Visst är det den gamla kärringen som knappt har nån röst kvar? Det låter som att hon ska ramla ner och dö närsomhelst.

Hon ringde in och tjaffsade med Tjabbe när hon klagade på att alla ringde in och pratade om bilar/teknik.

Det var lite roligt för Tjabbe röt till lite.
Ja hon… Har för mig att hon är 87, förra året! Och den där Johan som ringer in låter ju som att han är i samma ålder.
Citera
2012-03-24, 09:57
Medlem
towbs avatar
Citat:
Edit: hittade en till rolig på youtube, där en Åke med finsk brytning (möjligtvis vår härliga Jari) ringer in till William Petzäll. "Åke" undrar hur hårt det är att jobba med politik

http://www.youtube.com/watch?v=9MY2Wis7apI

JARI.... om du läser det här så får du lova att aldrig sluta ringa in till Aschberg, DU gör programmet fantastiskt!
Åke skulle ju kunna vara Jaris "snälla" alterego?
Citera
2012-03-24, 10:58
Medlem
Cuprums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av towb
Någon som hört av Ingegerd på senaste? Hon hade kommit hem från Kuba och tjatade om det sen blev det tyst?

Som sagt, hon dök upp i torsdagens sändning och klagade på Tjabbe för någon pettitess. Vet inte om hon var med igår, har inte lyssnat på den. Hon hade åkt på en höftledsfraktur och varit på rehab berättade hon, därav radiotystnaden i ca två veckor.

Kan inte vara lätt att befinna sig i den åldern, men hon låter inte så svag i rösten om man tänker på att hon är 87 år gammal.
Citera
2012-03-24, 11:17
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuprum
Som sagt, hon dök upp i torsdagens sändning och klagade på Tjabbe för någon pettitess. Vet inte om hon var med igår, har inte lyssnat på den. Hon hade åkt på en höftledsfraktur och varit på rehab berättade hon, därav radiotystnaden i ca två veckor.

Kan inte vara lätt att befinna sig i den åldern, men hon låter inte så svag i rösten om man tänker på att hon är 87 år gammal.
Klarar hon av en lång flygresa till kuba så kan det väl inte vara något större fel på henne. Låg på sjukan för ett par år sedan och fick dela rum med en 93 årig tant som låg och snackade i mobilen hela dagarna. Min granne är 97, hon röker och går promenader. Det finns alltså hopp
Citera
2012-03-24, 14:54
Medlem
ronald1457s avatar
Bara jag som blir besviken att Jari ringer som Åke och andra fejkpersoner.
Fan verkar som jari är mediakåt och inte bara en skön lirare.

Haha karim verkar ha snöat in på könsorganens betydelse i religösa sammanhang.
Kul att så många inringare blir provocerade av Karims påhitt.
Citera
2012-03-24, 19:32
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ronald1457
Bara jag som blir besviken att Jari ringer som Åke och andra fejkpersoner.
Fan verkar som jari är mediakåt och inte bara en skön lirare.

Haha karim verkar ha snöat in på könsorganens betydelse i religösa sammanhang.
Kul att så många inringare blir provocerade av Karims påhitt.

JARI är helt klart den bästa inringaren, fejkad eller icke!

Dock hörde jag "åke" för första gången på youtube, har inte hört honom live i sändning så att säga.

Har ni själva ringt in nångång?
Citera
2012-03-25, 00:44
Medlem
ronald1457s avatar
Citat:
JARI är helt klart den bästa inringaren, fejkad eller icke!

Dock hörde jag "åke" för första gången på youtube, har inte hört honom live i sändning så att säga.

Har ni själva ringt in nångång?
Nej har aldrig ringt in. Har du?
Jag vet inte riktigt vad jag har att tillföra till diskussionen. Sen lyssnar jag oftas via itunes som podcast i mobilen så kan inte ringa i alla fall.
Citera
2012-03-25, 12:17
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ronald1457
Nej har aldrig ringt in. Har du?
Jag vet inte riktigt vad jag har att tillföra till diskussionen. Sen lyssnar jag oftas via itunes som podcast i mobilen så kan inte ringa i alla fall.
Samma här, en timme nyheter och reklam är jag helst utan
Citera
2012-03-25, 19:42
Medlem
ronald1457s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av towb
Samma här, en timme nyheter och reklam är jag helst utan
+1
Citera
2012-03-26, 22:43
Medlem
Antevantes avatar
En annan person som börjar bli stammis är en kille som heter/kallar sig Pelle.

Han är oerhört velig och har alltid svårt att få fram vad han vill ha sagt och hans meningar är fulla av nej nej nej men jo jo jo osv. Har en rätt vek röst. Minns sällan vad han har pratat om då han är skitvelig.

Sen har vi alla stackars SDare som ska ringa in och söka ömkan för att SD blivit orättvist behandlade.
Nu sist en snubbe som anade oråd för att man i nyheterna inte nämnde SD siffror i senaste SiFo.
Citera
2012-03-26, 23:20
Medlem
Kan detta vara den bästa cover som gjorts nånsin

http://www.youtube.com/watch?v=iiJl1SCSe6o

Ni MÅSTE lyssna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem