2013-10-19, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
Kan vi sluta snacka om bonnen.
Varje år så är det bonnen bonnen hela tiden fyfan.

Eftersom att bonnen är billig och har bra utbud.. Gillar du inte det.. Så ignorera bara.. Svårare är det inte
Citera
2013-10-19, 18:16
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
Kan vi sluta snacka om bonnen.
Varje år så är det bonnen bonnen hela tiden fyfan.

Knip käft. Till skillnad från 365-skiten är bonnen en seriös aktör som funnits på marknaden längre än du ens är gammal. Han säljer lagliga produkter för bra pris, dessutom med Sveriges största sortiment. Vad är ditt problem till en RIKTIG SERIÖS aktör? Just det, du kanske inte kan handla hos honom och stör dig på oss som faktiskt kan.
Citera
2013-10-19, 18:20
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mo
Jodå, Bomb Extreme (eller hur det nu stavas) är från Svea

Skulle tro att många av KLS-tårtorna skulle klassas som tillståndspliktiga i Sverige.
Får någon hem en KLS112 blir jag imponerad!

Det har du ju rätt i, fel av mig, gick lite för fort
Bra val, sett den många gånger och tycker den är snygg, tyvärr fel prisklass för mig bara.

Kan stämma, men ingen lär nog märka skillnad ändå. Hade också velat dra en beställning på någon större tårta för ett lägre pris
Citera
2013-10-20, 14:03
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrboom
Läste det på Facebook ÖoB.

Vet du förresten om Tantre´s Fyrverkeriforum kommer tillbaka ?

Citat:
Ursprungligen postat av knarkarbamse
Jag undrar också det?

Förlåt för tredje inlägget på rad, men glömde svara er

Jag vet tyvärr inte om den kommer ta fart i vinter igen. Tantre verkar tappa intresse för varje år som går, och jag kan själv inte hindra allt spam som inträffar på sidan. Ifall den ska "up and go" så krävs ett massivt arbete från oss båda, och tror tyvärr inte att någon av oss har tid. Kan ha fel också, har inte pratat med tantre sedan vintras, men vi får se hur det blir

För att stanna on topic, så kan jag väl säga att jag funderar på skippa Svea helt i år igen, och kanske köra på Extreme Fireworks och Royal Party? Säkra kort, och är riktigt sugen på se vad för nytt dem har att komma med!
Citera
2013-10-20, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koncentrerat
Förlåt för tredje inlägget på rad, men glömde svara er

Jag vet tyvärr inte om den kommer ta fart i vinter igen. Tantre verkar tappa intresse för varje år som går, och jag kan själv inte hindra allt spam som inträffar på sidan. Ifall den ska "up and go" så krävs ett massivt arbete från oss båda, och tror tyvärr inte att någon av oss har tid. Kan ha fel också, har inte pratat med tantre sedan vintras, men vi får se hur det blir

För att stanna on topic, så kan jag väl säga att jag funderar på skippa Svea helt i år igen, och kanske köra på Extreme Fireworks och Royal Party? Säkra kort, och är riktigt sugen på se vad för nytt dem har att komma med!
Aha lite synd ju. Men man kan ju samtidigt förstå. Ja sidan (inte forumet) har varit död i några år.

Just nu har jag förresten några packet cobra airbomb, några polska smällare och lite små skit.
Senast redigerad av knarkarbamse 2013-10-20 kl. 15:39.
Citera
2013-10-20, 20:41
Medlem
Pyroteknikerna verkar ha öppnat ett forum. Sidan ser rätt fin ut, kanske ska ta och registrera sig där. Äntligen något nytt och fräscht forum om bara fyrverkeri! Ser lovande ut.

http://fyrverkeriforum.se
Citera
2013-10-20, 22:07
Medlem
mrbooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torzpy16
Pyroteknikerna verkar ha öppnat ett forum. Sidan ser rätt fin ut, kanske ska ta och registrera sig där. Äntligen något nytt och fräscht forum om bara fyrverkeri! Ser lovande ut.

http://fyrverkeriforum.se
Ett forum som styrs av snorungar som efter vad jag kan se av deras filmer gör allt för det ska bli ett totalförbud av fyrverkerier NEJ TACK .
Citera
2013-10-20, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrboom
Ett forum som styrs av snorungar som efter vad jag kan se av deras filmer gör allt för det ska bli ett totalförbud av fyrverkerier NEJ TACK .

Vad gör dom så det blir totalförbud ?
Citera
2013-10-20, 22:16
Medlem
När brukar Svea osv. uppdatera hemsidan till nytt sortiment?
Citera
2013-10-20, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .username.
När brukar Svea osv. uppdatera hemsidan till nytt sortiment?

Dom uppdaterar hemsidan just nu. Nya produkter brukar uppdaterar varje nyår.
http://www.sveafireworks.se/ Andra försäljarna vet jag inte riktigt
Citera
2013-10-20, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torzpy16
Dom uppdaterar hemsidan just nu. Nya produkter brukar uppdaterar varje nyår.
http://www.sveafireworks.se/ Andra försäljarna vet jag inte riktigt

Det förstår jag men rör det sig om 1 dec eller 4 dagar innan nyår som årets sortiment visas?
Citera
2013-10-20, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .username.
Det förstår jag men rör det sig om 1 dec eller 4 dagar innan nyår som årets sortiment visas?
Jag vet inte riktigt till nyår men den 16 mars fick jag reda på kampanjerna till påsk, alltså 15 dagar innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in