2013-10-22, 18:52
Medlem
Argzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muntii
Weone kör också Ja Fusk har köttat hårt! Både med throwups och hundratals stickers i hela stan! Förrutom dom så har WIS köttat mycket tåg i sommar. Gamla rävar har också poppat upp... TG crew.. Bombing från Blåbär och OLDONE LSD tags har poppat upp lite i city också. Mycket i utkanten av stan typ i Norrahammar. Inte skitsnyggt men det körs ialla fall BST har varit på besök såg jag häromdan. KES har kört lite överallt också... Jag håller med om att det är riktigt dött, men i lagliga läggs det nytt varje dag

Ja weone har väl varit i varenda vrå runt om här men vad jag hört så har han rört sig västerut men har också sett en del från han/hon samt M2S & BEL. LSD har jag sett nångång men inget att hurra för enligt mig men det är la najs med lite action. Norrahammar är helt fel sida av stan för mig, hehe...

Vart har du sett BST nånstans? Jo i lagliga händer det säkert en hel del, har inte varit där på ett tag.
Citera
2013-10-22, 19:07
Medlem
muntiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argzon
Ja weone har väl varit i varenda vrå runt om här men vad jag hört så har han rört sig västerut men har också sett en del från han/hon samt M2S & BEL. LSD har jag sett nångång men inget att hurra för enligt mig men det är la najs med lite action. Norrahammar är helt fel sida av stan för mig, hehe...

Vart har du sett BST nånstans? Jo i lagliga händer det säkert en hel del, har inte varit där på ett tag.
Weone kör M2S BEL HNC FIH Sitter BST tags på yarden vid stationen. På elskåpen och stolparna.

Glömde nämna Catman OGX som bombat bra! Riktiga burners i lagliga också!
Citera
2013-10-22, 20:28
Moderator
evilhoneys avatar
OT och Trams raderat och varningar är utdelade till samtliga inblandade.
//mod
Citera
2013-10-23, 20:19
Medlem
Nu har abe varit i mitt område och klottrat och jag kan se på olika ställen, att handstilen är olika och även hur bokstäverna är ritade. Abe, är inte en person utan flera och som jag misstänker att även bst, bzt har något samröre med varandra beträffande klotter.
Citera
2013-10-24, 23:02
Medlem
Vilka är med i HLC någon som har koll på det?
Citera
2013-10-24, 23:23
Medlem
horses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av violador

Vegas, Fefo, Oleg, Doper, Orak, Okänd, Meit, Deis...
Senast redigerad av horse 2013-10-25 kl. 00:21.
Citera
2013-10-24, 23:23
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av violador

Feffe, Vegaz, Doper, Okänd, säkert någon mer eller inte
Citera
2013-10-24, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackee
Feffe, Vegaz, Doper, Okänd, säkert någon mer eller inte

Deis
Citera
2013-10-25, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horse
Vegas, Fefo, Oleg, Doper, Orak, Okänd, Meit, Deis...
2 av dom är samma dude.

Spud och Legal
Citera
2013-10-25, 14:42
Medlem
graffsthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enfant
2 av dom är samma dude.

Spud och Legal
Dom två var det ett tag sen man såg något
Citera
2013-10-25, 20:41
Medlem
alaskapollocs avatar
Banksy är i farten igen. Hans verk blir vandaliserat inom en timme av en klottrare och fastighetsägarna skaffar vakt dygnet runt.

http://www.nydailynews.com/new-york/banksy-fans-restore-williamsburg-geishas-tussle-tagger-article-1.1488985

Även denna var lite underhållande:

http://www.businessinsider.com.au/two-banksy-pieces-showed-up-in-union-square-today-2013-10
Citera
2013-10-25, 21:16
Medlem
Randomshunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enfant
2 av dom är samma dude.

Spud och Legal
Fulo har jag för mig nån i HLC kör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera