Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Någon minut, ja, inte tre minuter. Omkopplingen skedde 20:32, målet 20:35. Jag tror inte nätet är klärvoajant, så det kopplar om i förtid.
Att nu mobben kopplar om i fyra minuter har iaf hänt mig otaliga gånger utan att jag inte ens vetat varför men befunnit mig i stadsmiljö och även på landet. Nu kan jag inte den tekniken men vet att det har hänt vid t.ex. surfning på lilla klösbrädan.
Är inte denna korta omkoppling som att leta en nål i en höstack för att försöka skaka fram möjlig annan GM, vore det inte bättre att starta vid lgh och utröna i vilket skick VB har lämnat densamma, var hon redan död, medvetslös eller gick för egen maskin.
Var hon död eller medvetslös så är GM den anhållne utan tvivel, gick hon för egen maskin så kan man då möjligen spekulera i om det kan finnas annan GM.
Finns absolut ingenting som tyder på att MB skulle utfört detta, finns inte ett uns av spår i FUP iaf.
Hans otrohetsaffär kolliderar med dådet och iaf för honom aningen prekärt då han står med neddragna brallor men för den skull har han inte mördat VB även om han kan tyckas ha starkare motiv än KJ.
Vilket motiv KJ haft lär nog aldrig vi få veta utan bara spekulera i men någon form av commander i för honom ett "projekt" är väl närmast. Just "projekt" som är avgränsat gör att han kan hålla koncentrationen i utförande och efterarbete, sen om han under tiden skulle ha skitit ner sig tror jag inte ens han skulle märka. Det är en märkbart mycket störd person det handlar om.