Citat:
Ursprungligen postat av
skunkensune
"Säger en del om mig"? Vad exakt säger det? Att jag vill kunna spela utan att prepubertala snorungar springer omkring och har ihjäl mig när jag är på väg till ett uppdrag? Tror det är bäst att du inte använder dig av uttryck du inte förstår dig på.
Kramfest är ett ord. Nej, jag blir inte ledsen. Bara irriterad. Dessutom ser jag till att hämnas om någon jävlas med mig. Känslig? Vem är det just som har haft ett stort jäkla utbrott här på forumet om hur hemska Rockstar är som har en "bad sport"-inställning i spelet.
Det finns flera sätt man kan ha ihjäl andra på. DM, TM, LTS. Personligen gillar jag mest de uppdrag där man samarbetar för att nå ett mål. Med det sagt skulle jag inte vilja att de tar bort möjligheten att ha ihjäl andra spelare i freemode. Däremot bör man som sagt vara beredd på att ta konsekvenserna då och inte böla som en prepubertal snorunge.
Hur kan du dra slutsatsen att det enbart är prebubertala snorungar som glider runt och har ihjäl folk? är det barnsligt tycker du? Här kommer en liten påminnelse till dig, det är ett tv-spel vi snackar om. Ett tv-spel som dessutom sedan dag ett bl.a har gått ut på att ha ihjäl folk och leka rövare.
Men det är det som är så förbannat kul. Att göra spelare som dig irriterad för att man spränger upp din ny pimpade bil. När någon spränger upp min bil eller dödar mig, tänker jag "nu ska den jäveln få smaka". Precis som det ska vara. Men det är extra kul att jävlas med personer som dig, som försöker vara någon form utav mogen och "sofistikerad" spelare som vill att alla ska beté sig.
Och mina ilskna inlägg här i tråden grundar sig i hur befängt det verkligen är, att man ska bli straffad för något som spelet i stor del går ut på.