2013-10-22, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen1
Ja, grinig o arg, med all rätt. Då jag anser att Rockstar inte ska få ha den makten över mitt spelande. Vanligtvis är jag inte den som är den, men det är för mig oförståeligt att någon verkligen tycker att det är en bra funktion.

Jag skrev det i versaler på grund utav att folk verkar ha glömt bort att det är just GTA vi snackar om. Där fullskalig anarki ska råda och lagarna ligga i våra händer. Självklart syftar jag på själva dödandet och sprängandet och inte fusk.

Aja nu ska jag sluta gnälla, jag vet att det är drygt. Det är som det är, jag ville bara släppa ut lite frustration.

Men jag blir mer frustrerad på att du känner att du måste waina över någonting dem faktiskt har varnat varenda gång du startar spelet. Känns ju inte som en nyhet att om man spränger bilar så får man bad sport? Så blir du förvånad och less att du blir bad sport när du väl gjort det. Komiskt.
Citera
2013-10-22, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
"Säger en del om mig"? Vad exakt säger det? Att jag vill kunna spela utan att prepubertala snorungar springer omkring och har ihjäl mig när jag är på väg till ett uppdrag? Tror det är bäst att du inte använder dig av uttryck du inte förstår dig på.

Kramfest är ett ord. Nej, jag blir inte ledsen. Bara irriterad. Dessutom ser jag till att hämnas om någon jävlas med mig. Känslig? Vem är det just som har haft ett stort jäkla utbrott här på forumet om hur hemska Rockstar är som har en "bad sport"-inställning i spelet.
Det finns flera sätt man kan ha ihjäl andra på. DM, TM, LTS. Personligen gillar jag mest de uppdrag där man samarbetar för att nå ett mål. Med det sagt skulle jag inte vilja att de tar bort möjligheten att ha ihjäl andra spelare i freemode. Däremot bör man som sagt vara beredd på att ta konsekvenserna då och inte böla som en prepubertal snorunge.

Hur kan du dra slutsatsen att det enbart är prebubertala snorungar som glider runt och har ihjäl folk? är det barnsligt tycker du? Här kommer en liten påminnelse till dig, det är ett tv-spel vi snackar om. Ett tv-spel som dessutom sedan dag ett bl.a har gått ut på att ha ihjäl folk och leka rövare.

Men det är det som är så förbannat kul. Att göra spelare som dig irriterad för att man spränger upp din ny pimpade bil. När någon spränger upp min bil eller dödar mig, tänker jag "nu ska den jäveln få smaka". Precis som det ska vara. Men det är extra kul att jävlas med personer som dig, som försöker vara någon form utav mogen och "sofistikerad" spelare som vill att alla ska beté sig.

Och mina ilskna inlägg här i tråden grundar sig i hur befängt det verkligen är, att man ska bli straffad för något som spelet i stor del går ut på.
Citera
2013-10-22, 15:15
Medlem
Dunderqvists avatar
Är det någon idé att sätt i skivan och börja lira lite igen eller håller det fortfarande på och strular med servrarna?

Tacksam för svar!
Citera
2013-10-22, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lebelle
Men jag blir mer frustrerad på att du känner att du måste waina över någonting dem faktiskt har varnat varenda gång du startar spelet. Känns ju inte som en nyhet att om man spränger bilar så får man bad sport? Så blir du förvånad och less att du blir bad sport när du väl gjort det. Komiskt.

Jo, det hade jag snappat upp. Men jag missade delen där det står att man inte kan lira med polarna på flera dagar. Det vart en ren chock för mig, därav mitt lilla utbrott.
Citera
2013-10-22, 15:21
Medlem
Citat:
Jo, det hade jag snappat upp. Men jag missade delen där det står att man inte kan lira med polarna på flera dagar. Det vart en ren chock för mig, därav mitt lilla utbrott.

Du kanske inte kan joina och spela på samma servrar som dina vänner. Men dina vänner borde väl kunna joina dig eller?
Citera
2013-10-22, 15:29
Medlem
SilentVictorys avatar
Får man en dumstrut eller något på huvudet när man är en bad sport eller?
Har fått upp skylten nere i hörnet ett par gånger, men när den dyker upp brukar jag ligga lågt en stund för att lite senare får 1.000$ för att jag är en good sport...

Hur mycket ska det till innan man blir en bad sport?
Ska väl tillägga att jag aldrig hoppar ur uppdrag som är igång eller något sådant. Kan ju hända att man råkar spränga någon bil då och då. Men inte mer än så.
Citera
2013-10-22, 15:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xspeakit
Hej!

Igår när jag spelade fick jag plötsligt error: cloud offline (liknande) felmeddelande.

När jag loggade in igen kom jag till character creation, och loggar jag in via socialclub så är jag fortfarande lvl 17, har samma mängd pengar jag hade innan det krascahde, men alla stats är nollställda.

Vad ska jag göra?

Frågar igen!
Citera
2013-10-22, 15:34
Medlem
Varför kan man inte ändras inte topphastigheten när man sätter i en ny motor Tillexempel? Finns det någon förklaring till detta...?
Citera
2013-10-22, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Du kanske inte kan joina och spela på samma servrar som dina vänner. Men dina vänner borde väl kunna joina dig eller?

Nix, vi kan inte spela något mission med varandra överhuvudtaget. Vi kan vara i samma server o free-roama men inte mer än så.
Citera
2013-10-22, 15:38
Medlem
Citat:

Kan du lira missions med dem som inte är badsports? Eller är det bara i själva lobbyn som det bara är bad sports?
Citera
2013-10-22, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xspeakit
Frågar igen!

Läs moderatormeddelandet, SUPPORTTRÅD.

Vi svarar inte på supportfrågor i GTA online-tråden.
Citera
2013-10-22, 15:40
Medlem
Citat:
Nix, vi kan inte spela något mission med varandra överhuvudtaget. Vi kan vara i samma server o free-roama men inte mer än så.

Inte ens om du står som Host?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in