2013-10-22, 10:12
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masturbera
Ja vet hur man gör för att spara nu! Läste att man kunde göra såhär av någon på tråden, så ja repeterar .

När ni ska sluta spela. Gå ur till Singelplayermode, och då står det att processen kommer att spara. Sedan stänger ni av
Eller helt enkelt byta till M, F, T eller byta kläder, sätta på mask eller glasögon och titta efter den gula sparindikationen nere i högra hörnet (gul, medsols = sparar, motsols = laddar).

Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
Köpte en Akuma för att modda upp den till racen och försökte göra det så snabbt som möjligt, men spelade ingen roll för när jag kör ut ur LS customs så står självklart tre pers och väntar på att skjuta ner mig och sno motorcykeln Tog tillbaka den till slut och dödade idioterna men känner att det borde finnas en funktion som gör att man kan spåra folk och skada dom IRL också..vill verkligen göra illa dessa människor till den grad att dom aldrig någonsin kan gå igen.

Köpte för övrigt en Adder och en Entity XF också så nu är pengarna slut, men det tar ju inte så lång tid att håva in 100k på race exempelvis så pengar är ju inga problem i detta spel. Sen har vi ju den där survival längst till höger i Los Santos som är väldigt lätt att klara och ger 20k varje gång, men ska jag vara ärlig så börjar jag också ledsna lite på GTA Online.
Du kan hålla in "Select"/"Back" scrolla ner och välja vilka som ska ha access till dina fordon, samma gäller chat.
Senast redigerad av [SIC] 2013-10-22 kl. 10:14.
Citera
2013-10-22, 10:19
Medlem
Vilka diverse svordomar och mordhot jag drog på mig för nån kväll sedan.
Någon hade satt en 5000$ bounty på mig, för vad vet jag inte eftersom jag vanligtvis inte är den som skjuter först men...

Var på väg i full fart med en lastbil med oljetank på släp på motorvägen från militärbasen ner till stan, när jag ser en "blip" på min minimap komma mot mig i full fart. Möte en annan spelare som på en gång slog på bromsen och vände för att försöka få bountyn.

Eftersom det tog en stund för den andra spelaren att svänga om och komma ifatt mig så hade det blivit ett ganska stort mellanrum mellan oss. När jag sen såg att spelaren närmade sig ganska snabbt så släppte jag av min oljetank i full fart, kollade bakåt och satte några salvor med min smg i tanken vilken exploderade i exakt samma stund som den andra spelaren svishade förbi den vilket resulterade i den andra spelarens död.

Det PM som jag fick efteråt innehöll ganska grovt och ovårdat språk
Citera
2013-10-22, 10:22
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denza
Ni som tröttnat och inte spelat på ett tag nu, vilken rank är ni? Jag är rank 26 och jag tycker spelet blir roligare och roligare. Snart kommer bank heists också.
40-nånting fast jag tycker det är väldigt kul fast samtidigt sjukt frustrerande som att ta skydd, istället för att välja lådan mitt framför ögonen så springer gubben runt i 5min innan han hittar ett jättebra ställe.. mitt framför hillbilly Joe &co i tex survival och samma gäller siktet, istället för att sikta in player/polis 0,5m framför som skjuter så siktar han in en fet kärring på andra sidan gatan
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarHaftEnOpel
Någon på ps3 som vill hjälpa mig låsa upp turbo för sedan bilar?
Visst, kan köra ikväll
Citera
2013-10-22, 10:34
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diablo666-mac
Någon som vill joina ett crew? L0S Z3TA heter det.
http://i.imgur.com/sdImNEV.jpg
(Sorry för pissig kvalité)
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen1
Kör bara motorcykel så det är nog inte det smartaste jag kan göra. Och summan som man måste betala är ju små potatis.

Vafan, inte spelar jag GTA för att få folk bannade, jag kunde inte bry mig mindre om de får spela eller ej. Själva grejen med spelet är ju att man ska leva i fullskalig anarki där de starkaste härskar. Det är det som är charmen med Grand Theft Auto.

Liksom, hur svårt är det att ringa och beställa en ny bil? Det är ju inte som så att fordon försvinner då de förstörs, utan det enda som krävs är ett samtal och du har tillbaka den. Så jag förstår verkligen inte vitsen med detta.

Det hade varit acceptabelt att bli bannad i ett par timmar, men ett par dagar? det är ABSURT.
Tror jag fick pynta 1,8k för en stylad Feltzer efter jag åkte ut från garaget och glömde titta på kartan (det var ett clusterfuck med folk som krigade utanför )
Citera
2013-10-22, 10:58
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Jävligt drygt att folk som bjuder in en till uppdrag har så bråttom att launcha det så fort man joinat.
Hinner fan aldrig köpa armor eller ammo. Tydligen svårt att vänta i fem sekunder...
Citera
2013-10-22, 11:04
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Jävligt drygt att folk som bjuder in en till uppdrag har så bråttom att launcha det så fort man joinat.
Hinner fan aldrig köpa armor eller ammo. Tydligen svårt att vänta i fem sekunder...

De kanske har väntat på att du ska joina i fem minuter.
Citera
2013-10-22, 11:06
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
De kanske har väntat på att du ska joina i fem minuter.

Spelar ingen roll, jag måste ändå få en chans att fixa armor och ammo om jag inte har det.
Inte så kul att uppdraget failar för att man dör så lätt utan armor.

Och om någon nu väntat fem minuter, vad gör då ett par sekunder till?
Citera
2013-10-22, 11:26
Medlem
apskaftet12s avatar
Har inte varit aktiv på tråden ett tag, någon som fått in sina första pengar av rockstar än?
Citera
2013-10-22, 11:51
Medlem
Va ärne för pengar folk snackar om, kommer jag få det med?
Citera
2013-10-22, 11:57
Medlem
JÄVLA FUCKING PISSESPEL! fixat en motorcykel sen tar polisen den, och när jag ska in och sno tillbaka den så skjuter dom sönder bakdäcket så jag kan knappt köra och + det börjar polisen skjuta direkt när jag går in så jag hinner inte komme mer än ut innan jag är död och dödar jag poliserna kommer helikoptern efter mig och då e jag körd med ett söndrigt däck, motorcykeln sprängs och nu kan jag inte ringa och få tillbaka den vad fan är det !
Citera
2013-10-22, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moffisen
Va ärne för pengar folk snackar om, kommer jag få det med?
Ja om du har spelat någon gång under Oktober månad kommer du att få 500k. Detta som en ursäkt för att det krånglar/krånglade så mycket i början.
Citera
2013-10-22, 12:39
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seppohaa
Ja om du har spelat någon gång under Oktober månad kommer du att få 500k. Detta som en ursäkt för att det krånglar/krånglade så mycket i början.
Och om man har laddat ner den nya patchen, annars blir det inga stålar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in