Kändes så jävla typiskt med att Sverige lottas mot det bästa laget Portugal. Som om inte våran tuffa VM-kval grupp var nog. Samtidigt som andra lag likt Grekland har kunnat glida på en räkmacka detta kvalet och nu även under denna Play-Off:en.
Vi får även hoppas nu på att Rumänien slår Grekland. Så om vi nu mot förmodan skulle kvalificera oss till VM, inte hamnar i "the special pot".
Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av
okok1
Visst kommer det bli tufft. Men det kommer bara göra att det blir mer spännande. Klarar vi inte Portugal har vi inget att göra i VM ändå. Där finns det bara bra lag.
Sverige har en riktigt bra högsta nivå som de har plockat fram tidigare. Jag är optimist tills matcherna är över...
Nu tar du väl ändå i lite... Om man inte slår Portugal så har man inte i EM att göra? Portugal är ett av världens starkaste lag. Det är många lag som kvalificerat sig, och kommer kvalificera sig som inte skulle ro på Portugal..
Jag har tyvärr redan sedan innan sagt att jag tror på att Sverige går till VM 2014. Så kan inte ändra mig nu, därför tror jag också att Sverige tar hem det här.