2013-10-21, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiffBlackstar
En sak att tänka på när ni ska sluta spela är att trycka på Start sen välja att ni vill sluta spela online. Gör jag inte detta så sparas inte mina saker.

Ett litet tips bara.

precis, vill ni att allt ska sparas garanterat? håll in pilen neråt på 360dosan och byt från onlinemode till storymode innan ni stänger av så sparas allting.
Citera
2013-10-21, 14:38
Medlem
masturberas avatar
Hur går det för Rockstar och save-problemet? Kommer det någon patch för detta? Ja har rank 45 och vill inte spela nu, i och med att ja är rädd att förlora mitt konto nu när buggarna är som konstigast
Citera
2013-10-21, 15:00
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masturbera
Hur går det för Rockstar och save-problemet? Kommer det någon patch för detta? Ja har rank 45 och vill inte spela nu, i och med att ja är rädd att förlora mitt konto nu när buggarna är som konstigast
Undrar samma sak, inte spelat sen i fredags
Citera
2013-10-21, 15:12
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seppohaa
Tänkte det också, jävligt idiotiskt att lova något sådant dock när det inte blir av.
Även du behöver kanske gå en kurs i grundläggande engelska!

Jag citerar ifrån Rockstars egen hemsida.
Redan i rubriken kan vi läsa att vi kommer att få pengarna någon gång denna månaden.
Grand Theft Auto Online: Half a Million GTA$ Stimulus Package this Month
This Month betyder denna månaden på svenska.

Sedan kommer vi till själva texten, där står det att man hoppas att man kommer kunna betala ut den första halvan utav pengarna i slutet på denna veckan, efter de har fått bekräftat att den nya patchen som kom (1.04) har rättat till problemen med att folks progress inte sparas.

Citat:
In order to keep the current worldwide in-game economy balanced, we will be providing this GTA$ to players via two deposits of $250,000. We will announce specific dates as soon as possible, but are currently hoping to be able to make the first deposit by the end of next week (after we’ve confirmed that issues causing game progress loss have been fixed) with the second installment to happen by the end of the month. For players who experienced cloud server errors, connection issues, and lost game progress and characters in these first days of GTA Online, we hope this GTA$ helps to facilitate a fresh start or makes your continued life in Los Santos and Blaine County extra sweet.

De resterande 250'000 GTA$ kommer i slutet på denna månaden.

De har alltså inte brutit mot något de har "lovat".
Början på veckan är först, sedan kommer slutet, inte tvärt om.

MVH
Senast redigerad av Graver 2013-10-21 kl. 15:32.
Citera
2013-10-21, 15:16
Medlem
tunechis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Undrar samma sak, inte spelat sen i fredags

Inte kunnat spela eller inte testat? Jag har kunnat spela hela helgen utan några problem.
Citera
2013-10-21, 15:22
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
De resterande 250'000 GTA$ kommer i början på nästa månad.

MVH
Nu vet jag inte riktigt hur du tolkar detta with the second installment to happen by the end of the month. Men det betyder att den andra insättningen kommer i slutet på denna månad.

Fast nu börjar dom få lite ont om tid i och med att problemen inte är lösta ännu. Så det blir säkert så att första insättningen kommer i slutet på denna månad, och den andra möjligtvis någon gång under november i så fall.
Citera
2013-10-21, 15:32
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Nu vet jag inte riktigt hur du tolkar detta with the second installment to happen by the end of the month. Men det betyder att den andra insättningen kommer i slutet på denna månad.

Fast nu börjar dom få lite ont om tid i och med att problemen inte är lösta ännu. Så det blir säkert så att första insättningen kommer i slutet på denna månad, och den andra möjligtvis någon gång under november i så fall.
Givetvis står det så, fel utav mig.
Citera
2013-10-21, 15:46
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tunechi
Inte kunnat spela eller inte testat? Jag har kunnat spela hela helgen utan några problem.
Inte vågat testa, vill inte förlora något.. är för lat för att fixa tebax lvl 60~
Citera
2013-10-21, 15:59
Medlem
Citat:
Inte vågat testa, vill inte förlora något.. är för lat för att fixa tebax lvl 60~

Du kommer ju aldrig veta om du inte testar. Men om du anser att de är värt att inte spela för att du inte vågar ta en risk, skyll dig själv.

Men i så fall behöver du ju inte waina för att DU inte vågar testa. För mig har det funkat felfritt sen andra veckan det släpptes.

Vart lite hokuspokus med "kan inte spara osv" men till slut står det "save successful" och jag går alltid ut till story innan jag avslutar. Klickar inte på retry när jag väl får ett error, startar om mitt ps3 osv.

Samt att jag kollar på socialclub när något händer för att se att min gubbe alltid är kvar där.
Hoppas du vågar spela nu
Citera
2013-10-21, 16:06
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lebelle
Du kommer ju aldrig veta om du inte testar. Men om du anser att de är värt att inte spela för att du inte vågar ta en risk, skyll dig själv.

Men i så fall behöver du ju inte waina för att DU inte vågar testa. För mig har det funkat felfritt sen andra veckan det släpptes.

Vart lite hokuspokus med "kan inte spara osv" men till slut står det "save successful" och jag går alltid ut till story innan jag avslutar. Klickar inte på retry när jag väl får ett error, startar om mitt ps3 osv.

Samt att jag kollar på socialclub när något händer för att se att min gubbe alltid är kvar där.
Hoppas du vågar spela nu
Whinar inte direkt, gnäller lite bara!
Nää, jag vet att det inte strulat för alla, men med tanke på hur jävla tråkigt det är att fixa cash in-game (nej, jag har inte abusat någon bug som dom flesta har) så känns det sådär om t ex min bil hade försvunnit som jag lagt ner mer på än bästa lägenheten..
Citera
2013-10-21, 16:11
Medlem
Citat:
Whinar inte direkt, gnäller lite bara!
Nää, jag vet att det inte strulat för alla, men med tanke på hur jävla tråkigt det är att fixa cash in-game (nej, jag har inte abusat någon bug som dom flesta har) så känns det sådär om t ex min bil hade försvunnit som jag lagt ner mer på än bästa lägenheten..

Du kan alltid testa att sälja en bil och sedan logga ut och in igen för att kolla om pengarna är kvar. För mig fungerar det bra just nu, allt från gårdagen och idag har sparats.
Citera
2013-10-21, 16:15
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strobez
Du kan alltid testa att sälja en bil och sedan logga ut och in igen för att kolla om pengarna är kvar. För mig fungerar det bra just nu, allt från gårdagen och idag har sparats.
Okej, testar nog senare om jag "vågar"! haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in