2013-10-21, 12:56
Medlem
FreakinOALs avatar
Helt sjukt! Fick nyss 50 miljoner av en annan spelare. Jag mailade rockstar för att fråga om jag kan drabbas av det.
Citera
2013-10-21, 12:56
Medlem
jag köpte ett garage för 80.000 online för 2 dagar sedan, igår när jag skulle spela va inte garaget mitt längre och mina 80.000 va borta?? va gjorde jag för fel?
Citera
2013-10-21, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreakinOAL
Helt sjukt! Fick nyss 50 miljoner av en annan spelare. Jag mailade rockstar för att fråga om jag kan drabbas av det.
Min polare fick 1,5 miljoner insatt på sitt konto igår av någon random haha.
Citera
2013-10-21, 13:03
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Det räknas som att du ger upp, vilket innebär att du klassas som en dålig förlorare.

Hehe jasså. Jag tror inte jag har kört färdigt ett enda race med random medlemmar. Blir alltid bara förbannad på dom. Roligare att köra mot kompisar i sitt crew.
Citera
2013-10-21, 13:30
Medlem
RobinTheBraves avatar
Någon som vet ett bra sätt att tjäna rep utom race?
Citera
2013-10-21, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hawx
Nej! De har inte börjat ge ut det ännu. De säger själva att de vill få bukt med alla dessa problem innan. Så det kommer säkerligen ta ett par dagar/veckor till misstänker jag.
Tänkte det också, jävligt idiotiskt att lova något sådant dock när det inte blir av.
Citera
2013-10-21, 13:49
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Du kan stänga av all musik under settings, finns två spalter du kan sänka helt.. Miscellaneous och Music.
Ahhh, tänkte inte på volymen. Tyckte att det borde räcka med att ha default OFF så att det är lätt att slå på radion om jag får för mig att göra det. Till exempel i Story mode när man på radion hör nyheter som relaterar till de uppdrag man gjort.
Citera
2013-10-21, 13:52
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seppohaa
Tänkte det också, jävligt idiotiskt att lova något sådant dock när det inte blir av.

Nu så vet jag att man la in brasklappen att pengarna skulle utbetalas ifall 1.04 fixade problemen man hade med molnet och efterssom det fortfarande är fel så antar jag att man helt enkelt väntar med de 250k ytterligare en patch.
Citera
2013-10-21, 14:02
Medlem
i.b.ms avatar
Hur fungerar det egentligen med ens Crew-level? Den har gått både upp och ner under helgen samtidigt som jag skaffade mig 6 levlar på gubben, och ligger nu ett par levlar under min personliga level.
Citera
2013-10-21, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Nu så vet jag att man la in brasklappen att pengarna skulle utbetalas ifall 1.04 fixade problemen man hade med molnet och efterssom det fortfarande är fel så antar jag att man helt enkelt väntar med de 250k ytterligare en patch.
Låter troligt, tack.
Citera
2013-10-21, 14:30
Medlem
En sak att tänka på när ni ska sluta spela är att trycka på Start sen välja att ni vill sluta spela online. Gör jag inte detta så sparas inte mina saker.

Ett litet tips bara.
Citera
2013-10-21, 14:34
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiffBlackstar
En sak att tänka på när ni ska sluta spela är att trycka på Start sen välja att ni vill sluta spela online. Gör jag inte detta så sparas inte mina saker.

Ett litet tips bara.

Själv byter jag alltid till single play innan jag stänger av spelet, alternativt går in i Playstation Store.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in