Citat:
Det verkar som "fotohandlarparet" är allt du har att komma med. Du försöker febrilt stycka upp allt i enskilda händelser och använder dig av att "just den händelsen kanske är sann" skulle utgöra någon form av bevisning. Så fungerar det inte inte, tyvärr. Man gör en sammantagen bedömning, och hittills har jag inte vid ett enda tillfälle sett dig binda ihop ett trovärdigt händelseförlopp utan du påstår lite olika saker här och där angående enskilda vittnesmål och händelser. Men faktum kvarstår, det finns inte tillstymmelse till bevis som binder samman dem så att händelseförloppet blir trovärdigt. Dessutom så ändrar du ju rätt friskt vad gäller händelser och använder dig till stor del av "guilt by association" i likhet med "Härm köpte sex" och det har han ju heller aldrig förnekat, men du vet inte i vilken utsträckning, där är du ute och "tror" igen. Och även om det så var 1 miljon ggr han gjorde det så bevisar inte det att han är en perverterad styckmördare som iklädd kåpa och ansiktsmålning hade homosexuellt umgänge med en annan läkare på en rättsläkarstation för att sedan mörda och stycka en kropp. Allt detta i närvaro av ett litet barn och hela alltet fotograferades, under en tidsrymd som är fullständigt omöjlig.
Nej, det är det absolut inte. Jag tror faktiskt alla vittnena har kommit med något som mer eller mindre innehåller substans. OK, jag ska säga "misstänka"/"misstänker", istället för "tro"/"tror".
Jag misstänker att det hänt en hel del saker mellan läkarna och CdC den 9 juni 1984. Obducenten tog ut pengar (500 SEK) från en bankomat på eftermiddagen (kl. 16.13), i Stockholms stad. Jag misstänker att pengarna kan ha varit en betalning till CdC, för hennes tjänster. Allmänläkaren (som hade jour/beredskap perioden 9 (kl. 08.00)-12/6 (kl. 08.00), vilket innebar att han enbart behövde sköta sitt arbete via telefon, hemifrån) ska ha varit ute ur hemmet någon gång under både 9 och den 11 juni (med sin dotter). Den 10:e var han däremot hemma, men satt mestadels på sitt rum och så att säga ugglade ("surade" har hans hustru sagt), innan han på kvällen började delta i festligheterna (som rörde hustruns födelsedag. Hon fyller år den 11/6, som då, 1984, inföll på Annandag Pingst). Jag tycker det är något med Arkitektens vittnesmål som inte stämmer (han kan i själva verket ha släppt av CdC vid Kungsan redan den 9/6. Det har ej gått att få dennes vittnesmål verifierad) och misstänker att CdC kan ha dött redan den 9:e (framför de båda läkarna), men det behöver ej ha varit ett mord. Hon kan mycket väl ha säckat ihop pga sitt dåliga skick. Sedan har CdC legat död i ca. ett par dygn, innan hon slutligen styckades (och styckningen fotograferades) den 11 juni. Och Allmänläkarens dotter, misstänker jag, har varit närvarande både 9 och 11/6, eftersom fadern varit hemifrån med henne då.

Och då skulle CdC hovrat upp till Stockholm en timme, som ett spöke. Det var en bra uppenbar miss MS och HO gjorde där. De borde kollat alla förhör innan de chansade i falsariet (den andra "dagboken").
Rätt ut i det blå