2013-10-20, 14:51
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumo7
Någon som har en aning om varför man bara får halva cashen för uppdrag?
Även såna som man inte gjort innan..

Läst runt men hittar inget vettig orsak..

För att man ska tjäna mindra på att farma, de sänkte pengarna på uppdragen för att minska farmingen tror jag.

Citat:
Ursprungligen postat av trig
Och det säger du?

Trig jag hoppas att du skojar
Citera
2013-10-20, 15:53
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Själv ser jag ingen skillnad på en crew-medlem med bounty på sig, eller en vanlig spelare med bounty på sig.

Har själv blivit dödad av crew-medlemmar när jag haft en bounty på mig.

Är nog inte så mycket att göra än att bara svälja det.

I riktiga crews leder detta till en insta-kick, men i Flashbacks så kallade "Crew" är det mer kytym att sticka kniven i ryggen på andra Crew-medlemmar. Den som startade skiten ser man aldrig röken av. Varken här eller online.

Ett jävligt uselt "Crew" helt enkelt!
Citera
2013-10-20, 16:23
Medlem
Varför tar det sån fucking tid att gå ut ur games att återgå till freemode, samma sak om man inte kommer in i ett race. Det förstör ju allt, man hinner ju inte joina om när någon lämnar. skitspel
Citera
2013-10-20, 16:24
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
I riktiga crews leder detta till en insta-kick, men i Flashbacks så kallade "Crew" är det mer kytym att sticka kniven i ryggen på andra Crew-medlemmar. Den som startade skiten ser man aldrig röken av. Varken här eller online.

Mja, i det officiella Crew:et, det som heter "Flashback Crew", gäller att om man har blivit dödad av en crew-medlem rapporterar man det till mig och personen blir kickad. Gör man inte det utan gnäller här i tråden får man skylla sig själv ifall man blir dödad av samma crewmedlem upprepade gånger.
Citera
2013-10-20, 16:35
Medlem
Ratis avatar
Man är väl ingen dålig spelare bara för att man stänger av konsolen mitt under ett race?
Citera
2013-10-20, 16:37
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Man är väl ingen dålig spelare bara för att man stänger av konsolen mitt under ett race?
Det räknas som att du ger upp, vilket innebär att du klassas som en dålig förlorare.
Citera
2013-10-20, 16:40
Medlem
HestDrickaColas avatar
Gillar att man sparkas om man dödar crew-medlemmar! Men tycker att man måste tänka på hur man dödades för om jag t.ex sladdar och råkar krocka in i en spelare bör jag inte sparkas men om jag åker efter och verkligen tokdödar en är det givet.
Citera
2013-10-20, 17:04
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler

Och exakt hur ser man att en crew-medlem har en bounty på sig? Alla är ju röda med en svart ring runt...

Hade GTAV-crewet som första crew till att börja med, men det verkade vara mer 360-folk med i Flashback 360-crew. Men tyvärr känns inte det crewet lika seriöst.
Citera
2013-10-20, 17:04
Medlem
Guldtandens avatar
Vad hjälper Supressor till? Jag drog till mig poliser när jag dödade en annan spelare ändå fast att jag använde mig av supressor.
Citera
2013-10-20, 17:05
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldtanden
Vad hjälper Supressor till? Jag drog till mig poliser när jag dödade en annan spelare ändå fast att jag använde mig av supressor.
Du syns inte på kartan när du skjuter, men du gör mindre skada.
Citera
2013-10-20, 17:25
Medlem
didrikskaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jag hade fjärdeplatsen ett tag.
http://i.imgur.com/EJxCepA.png
Nu har jag dock halkat ner på 58:e plats.

Det gick(går?) tydligen att fuska sig fram genom att hålla nere Triangel(PS3) eller Y(X360) vid särskilda tillfällen så att man får börja om vid en mycket senare checkpoint istället för den senaste, och på så sätt hoppa över stora delar av banan.

EDIT: Kan tillägga att jag även har låst upp "World Record"-medaljen, men jag har ingen aning om vilken bana det var på.
Detta var precis när spelet var släppt, så jag har garanterat knuffats bort från den förstaplatsen.
http://i.imgur.com/8E9pACp.png

Coolt att du haft det ändå! Men suger ju att man inte har någon som helst chans nu när spelet vart ute ett tag. Online fungerade inte alls för mig dom första 2-3 dagarna
Dom borde resetta och fixa det där med Y skiten.
Citera
2013-10-20, 17:32
Medlem
Hur spelar man gta 5 multiplayer i open-world? Lyckas bara ansluta mig till massa jävla rejs....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in