2013-10-20, 13:05
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oddity
Det känns som att något inte står rätt till med de s.k. världsrekorden.
Folk verkar antingen få nytt världsrekord hur lätt som helst och vissa världsrekord kan inte stämma. Jag körde något race som tog mig två och en halv minut och världsrekordet var fyra sekunder.

Är beredd att hålla med. WR för Criminal records är på 10 sekunder. Visst, det kanske går med den snabbaste bilen (upphottad osv) men det känns ändå väldigt underligt på en del av dem. Samtidigt har ändå undertecknad fått WR-rewarden på ett race. Tycker ändå att det borde vara ett WR för respektive fordonsklass. Det är ändå skillnad på en motorcykel och en SUV.
Citera
2013-10-20, 13:19
Medlem
Kan man spara nu? Orkar ej kolla haha
Citera
2013-10-20, 13:30
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av didrikskau
Nån annan som tänkt på att Världs rekorden på Race är otroligt överdrivna? Nån som ens kommer nära dom?

Kanske kan vara för att mina bilar inte är direkt uppgraderade, men ändå.
Jag hade fjärdeplatsen ett tag.
http://i.imgur.com/EJxCepA.png
Nu har jag dock halkat ner på 58:e plats.

Det gick(går?) tydligen att fuska sig fram genom att hålla nere Triangel(PS3) eller Y(X360) vid särskilda tillfällen så att man får börja om vid en mycket senare checkpoint istället för den senaste, och på så sätt hoppa över stora delar av banan.

EDIT: Kan tillägga att jag även har låst upp "World Record"-medaljen, men jag har ingen aning om vilken bana det var på.
Detta var precis när spelet var släppt, så jag har garanterat knuffats bort från den förstaplatsen.
http://i.imgur.com/8E9pACp.png
Senast redigerad av PUSClFER 2013-10-20 kl. 13:33.
Citera
2013-10-20, 13:31
Medlem
odditys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
Kan man spara nu? Orkar ej kolla haha

Det blir ju rätt svårt att besvara med tanke på att alla verkar ha olika erfarenheter av när saker och ting funkar eller inte. Jag själv hade inga större problem igår, så du måste nog kolla själv va...
Citera
2013-10-20, 13:38
Medlem
SilentVictorys avatar
Alltså det är ju för fan pinsamt vilka jävla sopor det måste vara hos R*. Visst dom är duktiga spelutvecklare, men att ta hand om systemen verkar de ju inte kunna med.

20 dagar har gått nu, och problemen med molnet och skit kvarstår och blev värre efter senaste patchen. R* får en
Citera
2013-10-20, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Alltså det är ju för fan pinsamt vilka jävla sopor det måste vara hos R*. Visst dom är duktiga spelutvecklare, men att ta hand om systemen verkar de ju inte kunna med.

20 dagar har gått nu, och problemen med molnet och skit kvarstår och blev värre efter senaste patchen. R* får en
Men sätt dig på deras kontor och fixa allt då.
Citera
2013-10-20, 13:50
Medlem
Dr_Goose666 crew killer! antagligen för jag hade bounty på mig... tröttsamt..
Citera
2013-10-20, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Du slutar aldrig med dina genialiska uttalanden.
Citera
2013-10-20, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Du slutar aldrig med dina genialiska uttalanden.
Och de säger du ? Hej föressten Mår du bra idag?
Citera
2013-10-20, 13:53
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Varför ska jag göra det? Jag är inte utbildad systemvetare eller tekniker.
Men man kan tycka att problemen bör vara lösta för längesedan, så stora som Rockstar är så bör de ha resurser att tillgå för att lösa de fel som uppstår.

Som konsument av spelet har jag all rätt att klaga när det inte fungerar som det ska.
Accepterade att det var struligt den första veckan, men när samma fel kvarstår efter 3-4 veckor är det fan illa.
Citera
2013-10-20, 13:54
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porrludd
Dr_Goose666 crew killer! antagligen för jag hade bounty på mig... tröttsamt..
Själv ser jag ingen skillnad på en crew-medlem med bounty på sig, eller en vanlig spelare med bounty på sig.

Har själv blivit dödad av crew-medlemmar när jag haft en bounty på mig.

Är nog inte så mycket att göra än att bara svälja det.
Citera
2013-10-20, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Varför ska jag göra det? Jag är inte utbildad systemvetare eller tekniker.
Men man kan tycka att problemen bör vara lösta för längesedan, så stora som Rockstar är så bör de ha resurser att tillgå för att lösa de fel som uppstår.

Som konsument av spelet har jag all rätt att klaga när det inte fungerar som det ska.
Accepterade att det var struligt den första veckan, men när samma fel kvarstår efter 3-4 veckor är det fan illa.
Gta V online är en helt ny spel-grej. Man måste ge dom lite tid. en månad är inte lång tid. Detta är nytt för dom. Vänta ett tag innan du klagar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in