Ytterligare en sån där sak som för att skaffa sig alibi. Ungefär som stugan där de fann delarna. Han har tänkt att nån kan ha sett honom och då drar han en story om att han var där och kollade. Sen hörde han att de Missing People var där dagen efter.
Han har full koll och har säkerligen lagt in delarna efter det för han tänker att ingen kommer leta där mer.
Jag hoppas verkligen att han erkänner (om det är han som har gjort det) så man får reda på hur allt egentligen har gått till. Men vem gör inte det?

[/quote]
(mitt fett) Ja inte blir man klok på fallet/KJ/hela alltet, tror inte vi/någon kommer att få bilden helt klar någonsin.
Men lika mycket som KJ "gjort rätt" och uttänkt, lika mycket har han nog slarvat. Att han har full koll och lägger delarna i huset för att man inte skall titta där mer verkar ju inte så genomtänkt i förlängningen.. Någon gång kommer väl någon att titta in där? Varför då inte i stället lägga benen vid fp2 med övr kroppen? (Kroppen hade kanske aldrig hittats då)
(Min tanke har varit att han ämnade flytta alla delar till huset för att bränna ner det, kanske inte så sannolikt men ett försök till förklaring)
Edit: fuckade upp citeringen, svarade på ett inlägg av
lindhsky (som jag kortade av)