Citat:
Jag får inget grepp om nån i den här härvan.
I sms-konversationen då VB sms:ar KJ efter att de inte träffats på länge skriver han "vi kan väl vara vänner?"
Hon svarar att hon "vill vara nåt mer".
Be mej inte leta upp stället i FUP. Är för trött.
Det verkar vara en del motsägelser. Överallt.
I sms-konversationen då VB sms:ar KJ efter att de inte träffats på länge skriver han "vi kan väl vara vänner?"
Hon svarar att hon "vill vara nåt mer".
Be mej inte leta upp stället i FUP. Är för trött.
Det verkar vara en del motsägelser. Överallt.

Precis, jag håller med! Och det är det jag tar som att hon skickar signaler till honom så att han får hopp. Ibland gör hon det för att utnyttja honom med skjuts, mat och pengar. Ibland för att hon vill ha sex. Hon bestämmer säger han i förhöret. Så tänk själv, hon kommer hem till honom en lördagkväll. De har sex (säger han) och så plötsligt börjar hon sms:a MB. Kanske hon till och med pratar om MB. Skulle inte förvåna mig. Har man känslor för en tjej som gör så är det inte konstigt man tar illa vid sig. Vissa blir ledsna, andra tänker att hon kan dra åt helvete och för vissa slår det slint.
Det jag menade med att mycket är genomtänkt är t ex att han sticker hem till brorsan. Han säger i förhör om deras möte (brorsan och hans):
H: Nej, men vi träffades ju liksom den kvällen senare.
F: Mmm.
H: Så…ja, då såg han ju inget fel på mig.
Ytterligare en sån där sak som för att skaffa sig alibi. Ungefär som stugan där de fann delarna. Han har tänkt att nån kan ha sett honom och då drar han en story om att han var där och kollade. Sen hörde han att de Missing People var där dagen efter. Han har full koll och har säkerligen lagt in delarna efter det för han tänker att ingen kommer leta där mer.
Jag hoppas verkligen att han erkänner (om det är han som har gjort det) så man får reda på hur allt egentligen har gått till. Men vem gör inte det?