2013-10-19, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Jag har läst igenom cirka 1500 sidor, jag kan ha missat något, men gentemot MB så talar hon väl mest om att de skulle få en gullig bebis osv. Dessutom har ju MB använt kondom hela tiden.

Tycker att hela gravditetsdiskussionen har spårat ur
Om MB talar sanning i sitt förhör, vilket man ju inte kan vara säker på, så var det sexuell aktivitet mellan honom och VB vid tre tillfällen och att kondom användes: ett vaginalt samlag, ett tillfälle av masturbation och ett tillfälle av oralt sex.

Generellt får man läsa sånt material som FUP, särskilt förhörsdelarna, som utsagor och inte nödvändigtvis sanningar.
Citera
2013-10-19, 22:33
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Det står väl att mönstret bildar ett D inte att själva sticken är D-formade.
Så uppfattade jag det också, men blev tveksam när någon beskrev ingångssticken som ett D. Nåväl finns järn som både kan ge C och D.
Citera
2013-10-19, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Det står väl att mönstret bildar ett D inte att själva sticken är D-formade.

Alltså en huggvariant av zorros Z?
Varför vill man göra ett D?
Det är nog därför det tidigare talades om ritual.
Citera
2013-10-19, 22:34
Medlem
Vet inte om jag drömt men har det inte stått tidigare här i tråden om att VB haft ett rituellt inhugget mönster på kroppen? Jag har inte sett det nämnas i FUP.
Har nog inte ens sett ordet rituellt nämnas i FUP när jag tänker efter.
Citera
2013-10-19, 22:34
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinuski
Om MB talar sanning i sitt förhör, vilket man ju inte kan vara säker på, så var det sexuell aktivitet mellan honom och VB vid tre tillfällen och att kondom användes: ett vaginalt samlag, ett tillfälle av masturbation och ett tillfälle av oralt sex.

Generellt får man läsa sånt material som FUP, särskilt förhörsdelarna, som utsagor och inte nödvändigtvis sanningar.
Jag håller MB som mindre trovärdig i många delar, men som den fega skit han verkar vara tror jag att han använde kondom av rädsla att göra VB gravid. Det uppger han själv och det uppger även VB flera gånger i deras kontakter.
Citera
2013-10-19, 22:35
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ObadymedN
Vet inte om jag drömt men har det inte stått tidigare här i tråden om att VB haft ett rituellt inhugget mönster på kroppen? Jag har inte sett det nämnas i FUP.
Har nog inte ens sett ordet rituellt nämnas i FUP när jag tänker efter.
Trams från kvällspressen.
Citera
2013-10-19, 22:35
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Den fråga jag ställer mig handlar om uthållighet. Att stycka en hel kropp tar ju sin tid. Flera timmar.

Att sedan fördela ut kroppsdelar tar också tid.

Såvitt jag förstår var inte uthållighet KJs starkaste gren.

Flera timmar ..? Kapningarna sker vid lederna. Det tar 10-15 minuter, max en halvtimme, inte mer.
Citera
2013-10-19, 22:36
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinuski

Två gånger vid Aldersjön och en gång bakom Svedjefortet. Platser som vi nämnt många gånger i tråden. Förhoppningsvis ren slump.
Citera
2013-10-19, 22:39
Medlem
Citat:

Fast kvällspressen hade ju rätt.
Ett D var inhugget i kroppen, om det är en slump, en tvångstanke eller en rituell åtgärd är en tolkningsfråga.
Att kvällstidningarna tar den mest extrema tolkningen är ju inte så oväntat, men deras info var ju inte helt galen.
Citera
2013-10-19, 22:39
Medlem
Citat:

Okej. Då kan vi avskriva både graviditet och satanistiska inslag.

Eller...
Citera
2013-10-19, 22:40
Medlem
HappySadHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penispung
Alltså en huggvariant av zorros Z?
Varför vill man göra ett D?
Det är nog därför det tidigare talades om ritual.
D kanske var första bokstaven i ett ord som inte blev färdigt.
Citera
2013-10-19, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Det finns nog järn som kan ge även D liknande ingångar.

http://www.strands.se/stamjarn-6mm/790-0

Ja kanske är det några såna grejer som GM har använt: de kan ju "bättre" än C-formade verktyg ge upphov till D-formade sår som det talas om i fup: "skadorna var lätt bågformade med den konvexa delen riktad åt två håll, uppåt och nedåt till vänster". Skadorna var formade som bokstaven D, där ena sidan var rak och den andra konvex.
Skall stå på s 253 ung (utgår från en kladdlapp men så ska det stå).

Jag är varken snickare el kirurg men tycker att man kanske borde kolla lite på D-formade verktyg etc med tanke på formen på skadorna.

Edit: såg nu att det i tråden skrivs att skadorna på ryggen skulle ha bildat ett mönster som såg ut som ett "D". Det stämmer inte. Varje enskild stickskada var som ett litet "D". Kolla och rätta gärna om jag far med osanning här.
Senast redigerad av Rubar 2013-10-19 kl. 22:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in