2013-10-19, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Att hon är gravid med KJ:s pappa? Det har jag missat isf.

Hon skrev väl även till KJ att hon hade fått barn. Vilket ju inte verkar stämma.
Så det är väl möjligt att hon kan påstå nästan vad som helst utan att det för den sakens skull behöver vara sant.
Citera
2013-10-19, 22:05
Medlem
Citat:
Har det någon betydelse för utredningen om hon var gravid eller inte menar du? Skulle då skuggan falla över "pappan"`Hon hade en hel del sexuella kontakter, so what?

Det har betydelse så tillvida att hon använt en önskvärd graviditet som en slags känslomässig utpressning mot bl.a MB. Läs igenom FUP så ser du själv. Men nu menar inte jag att just det har någon betydelse i rättegången mot KJ men tänk om nåt dyker upp så det har betydelse och inget säkert går att utläsa om detta i obduktionsprotokollet. Det handlar om rättssäkerhet, det var vad jag ville lyfta fram. Inte bara om hon var gravid eller ej av rent skvallerintresse, det skiter jag i.
Citera
2013-10-19, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mercy
Det finns även mattknivar som är som ett C i eggen

Enl fup är skadorna (på ryggen) D-formade. Har inga egna tankar om vad som kan ha använts, tycker inte att det borde bli en sån skada av ett stämjärn etc.
Alltså; kan en C-formad egg ge en D-formad skada?
Citera
2013-10-19, 22:08
Medlem
Guardian Angels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo

Ja, inget ovanligt i sig att han sätter på VB då och då, och han är egentligen bara ute efter sex inget annat. Såna typer finns överallt, så hon va kär i honom, men jag tror inte han va det i henne.

Så jag antar att det va honom hon skrev om på sin facebook som redan va upptagen.

Han är nog inte kär i någon annan än sig själv. Han är 30 år äldre och helt omdömeslös.
Citera
2013-10-19, 22:09
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Att hon är gravid med KJ:s pappa? Det har jag missat isf.

Honom kan vi kanske kalla JJ i fortsättningen så att man vet vem som avses. Tack.
Citera
2013-10-19, 22:10
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penispung
Hon skrev väl även till KJ att hon hade fått barn. Vilket ju inte verkar stämma.
Så det är väl möjligt att hon kan påstå nästan vad som helst utan att det för den sakens skull behöver vara sant.
Uppenbara skämt. Va fan. Är ni aspies allihop?
Citera
2013-10-19, 22:12
Medlem
Citat:
Uppenbara skämt. Va fan. Är ni aspies allihop?

Och du kan garantera då att hennes ständiga skämtande om att hon är gravid inte föranleder rykten i stan?
Citera
2013-10-19, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Enl fup är skadorna (på ryggen) D-formade. Har inga egna tankar om vad som kan ha använts, tycker inte att det borde bli en sån skada av ett stämjärn etc.
Alltså; kan en C-formad egg ge en D-formad skada?

Efter att snabbt läst igenom FUP minns jag det som att vissa skador var C-formade men jag minns nog fel då. Kan du vara snäll citera där det står dom var D-formade? Sitter på jobbet just nu och kan inte kolla själv.
Citera
2013-10-19, 22:13
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ObadymedN
Det har betydelse så tillvida att hon använt en önskvärd graviditet som en slags känslomässig utpressning mot bl.a MB. Läs igenom FUP så ser du själv. Men nu menar inte jag att just det har någon betydelse i rättegången mot KJ men tänk om nåt dyker upp så det har betydelse och inget säkert går att utläsa om detta i obduktionsprotokollet. Det handlar om rättssäkerhet, det var vad jag ville lyfta fram. Inte bara om hon var gravid eller ej av rent skvallerintresse, det skiter jag i.
Jag har läst igenom cirka 1500 sidor, jag kan ha missat något, men gentemot MB så talar hon väl mest om att de skulle få en gullig bebis osv. Dessutom har ju MB använt kondom hela tiden.

Tycker att hela gravditetsdiskussionen har spårat ur
Citera
2013-10-19, 22:14
Medlem
En urkärnare till frukt eller oliver.

Citat:
Ursprungligen postat av ObadymedN
Var han varit? -Jadu, ett slöjdverktyg...Kan inte just nu komma på nåt annat eggvasst C-format som kan ha använts!?
Citera
2013-10-19, 22:15
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jag går inte emot rättsläkarens uppgift. Jag går emot din förvanskning av hennes uppgift.

416
Citat:
Bäckenorganen
106. Urinblåsan har blek slemhinna och är tom.
107. De inre könsorganen har ett för åldern normalt utseende. Livmoderslemhinnan är sönderfallande. Inga tecken på graviditet ses.

Vill du misstolka rättsläkarens utlåtande med ordlekar så tror jag nog att det inte har någon som helst betydelse, så för att klargöra för dig då så va hon inte gravid.
Senast redigerad av MrsMagoo 2013-10-19 kl. 22:18.
Citera
2013-10-19, 22:15
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penispung
Och du kan garantera då att hennes ständiga skämtande om att hon är gravid inte föranleder rykten i stan?
Jag har aldrig påstått det. Jag påstår att hon aldrig de facto varit gravid. Om du läser mina inlägg så ser du att jag skrivit om att detta kan ha spridits av "skvallerkärringar".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in