Flashback bygger pepparkakshus!
2013-10-19, 16:34
Medlem
Ja, för ett par år sedan, besvärlig magsjuka. Jag sprang till toaletten för att kräkas, hann inte reagera när det kom ut även där bak. Det var en konstig känsla.
Citera
2013-10-19, 16:40
Medlem
puppes avatar
Inte riktigt, va på en finare fest och gick på muggen och sket.
När jag sedan gick tillbaka så sa kompisen att jag luktade skit.
Jag hade torkat mig med skjortan.
Citera
2013-10-19, 16:47
Medlem
Yxherrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kodijack
Ja det har jag och det gick till såhär.

Jag hade varit på hemmafest på en ö i Göteborgsskärgård tillsammans med några vänner och supit till rejält. Vaknar upp ute på ön, bakfull som en gnu. För att kurera vår allas bakfyllor så uppsöker vi öns ända pizzeria för lite klassiskt bakfyllekäk.

Efter det så beger jag mig hem, mår fortfarande riktigt dåligt men inbillar mig att det skall gå över. Det är nog bara en ovanligt jävlig bakfylla trots allt. Jag ringer en tjejkompis som jag var lite KK med på den tiden och frågar om hon inte skall komma över. Hon tackar ja till min inbjudan och beger sig mot mig, är en jävla resa med kommunaltrafik.

När hon väl dyker upp så mår jag fortfarande riktigt illa och har sprutlackerat toan både en och två gånger vid det laget. Men en god värd som jag är så försöker jag ändå vara social då jag dragit dit stackaren så vi sätter oss för att kolla på tv. Men det går inget vidare, jag blir bara sämre och ligger i fosterställning och kvider mig av mina våndor. Hon inser min situation och frågar om vi inte skall gå och lägga oss istället, jag tycker självklart det är en utmärkt idé. När vi gått och lagt oss så får jag gå upp en 2 - 3 gånger för att sätta mig och skita vatten på muggen. Efter varje procedur så får jag tvätta arslet med duschen, så illa är det.

Efter ett tag tror jag att nu finns det inget mer och lyckas till slut somna in. Men så vaknar jag mitt i natten av att något inte står rätt till. Jag känner att det är helt blött om röven. Det tar några sekunder innan jag i mitt nyvakna tillstånd inser vad som kan ha hänt. Paniken börjar skena iväg och jag för sakta ner handen för att inte väcka tösen vid min sida för att inspektera det fuktiga. När jag för upp den igen så ser jag att den är helt missfärgad och bajsbrunt diarrévatten. Nu är paniken på topp.

Där ligger jag i min egen skit, bokstavligen och funderar över vad jag skall ta mig till. Reser mig sakta upp och stiger ur sängen för att studera omfattningen av katastrofen. Efter det så bestämmer jag mig för att jag måste väcka flickebarnet. Hon vaknar till och jag säger, "rör dig inte" medan jag pekar på den bajsbruna pölen i sängen. I samma sekund som hon ser den så gör hon ett gasselhopp över pölen på någon mikrosekund samtidigt som hon stönar ut ett tidigare okänt läte.

Skammen är total. Jag vill bara dö. Hon är dock väldigt förstående och förstår det trauma jag för tillfället upplever. Var bara riva ut allt och gå till tvättstugan klockan 03:00.

Vi hade kontakt långt efter det, men i dagsläget har vi tyvärr ingen kontakt alls. Jag vet inte hur många hon berättat det här för, men jag har enbart berättat det här för ett fåtal. Ingen anekdot man tar upp vid festliga tillfällen direkt.

Hur kommer det sig att du aktivt ringer hem en tjej när du vet att du är bakis och risig i kistan?
Citera
2013-10-19, 16:53
Medlem
General.Maximus.s avatar
Lite bajs har det allt kommit då man har fisit ibland men bara en gång har jag bajsat på mig på riktigt. När jag sedan gick till bajamajan för att ordna upp saker och ting så bestämde jag mig för att dra en runk vilket slutade i att jag slet av ollonsträngen. Sedan då jag satt där med bajsiga kalsonger och med blod och sperma över händer och lår funderade jag på vad mitt liv egentligen var värt.
Citera
2013-10-19, 17:35
Medlem
Kodijacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxherren
Hur kommer det sig att du aktivt ringer hem en tjej när du vet att du är bakis och risig i kistan?

Jag trodde jag skulle bli bättre. Ville inte spendera lördagen ensam.
Citera
2013-10-19, 17:51
Medlem
Kyleys avatar
1 gång.

Var inne i Stockholm med klassen, tror det var i gymnasiet, och kände hur magen började strejka och "bubbla" precis när jag satte mig på pendeltåget hem. Jag bor rätt långt ut på linjen så jag fick vackert sitta och hålla mig hela vägen hem. Väl hemma så går det ingen buss hem till mig så jag får gå de sista 25 minuterna hem. Försökte hålla inne bajjan hela vägen men när jag är 50 meter från ytterdörren råkar jag slappna av lite för mycket och känner hur hela kallingarna fylls med den bruna sörjan.

MYS!
Citera
2013-10-19, 20:42
Medlem
En liten rolig historia som knyter an till detta roliga ämne...

Hört i en svensk lågstadieskola.
- Kan lilla Anna förklara ordet "förmodligen"?
- Ja fröken! Då mamma tar med sig sin väska när hon går ut, så ska hon förmodligen handla!
- Ett bra exempel Anna! sa fröken!
Samtidigt räcker Olle upp handen och säger;
- Jag har också ett bra exempel fröken!
- Ja Olle, låt oss höra det då.
- Är det klumpar i fisen, har jag förmodligen "sketet i byxera"
Citera
2013-10-19, 20:47
Medlem
headsteps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koenigstiger
En liten rolig historia som knyter an till detta roliga ämne...

Hört i en svensk lågstadieskola.
- Kan lilla Anna förklara ordet "förmodligen"?
- Ja fröken! Då mamma tar med sig sin väska när hon går ut, så ska hon förmodligen handla!
- Ett bra exempel Anna! sa fröken!
Samtidigt räcker Olle upp handen och säger;
- Jag har också ett bra exempel fröken!
- Ja Olle, låt oss höra det då.
- Är det klumpar i fisen, har jag förmodligen "sketet i byxera"

Citera
2013-10-19, 20:50
Medlem
När jag var ca 13 år så var jag, mor och far för att hälsa på farmor och farfar.
Farmor bjöd på väääldigt god gräddsås som vanligt.
Allt var frid och fröjd, vi hade en trevlig stund.

När vi skulle hem, närmare bestämt 40 mil, motorväg, vilket betyder att man absolut Inte får stanna enligt pappa, såhär efteråt så vet jag att det var lurendrejerier som försiggick. Jag började känna illamående och det blev bara värre, jag frågade om vi kunde stanna till någonstans, pappa försökte hitta en avfart men det kom aldrig någon i rätt tid, så jag hissar ner rutan, lutar mig ut mitt i vintern i 110 km/h och spyr. Allt splaschades upp vid sidan av bilen..Fine tänkte jag..

Sedan kort efter det började jag känna hur tarmen ville tömma 1000 kg bajs..Jag försökte ju hålla mig såklart men med 30 mil hem, stolthet och skamsenhet så gick det inte. Jag valde den kladdiga utvägen. Så det kom, huuuur mycket som helst. Där satt jag med bajs som sprutat ända upp i ryggen och längs med låren. Mamma och pappa sa aldrig något tror jag, dem ville väl inte genera mig. Det var fan det värsta även om jag inte kommer ihåg så mycket av det.

Väl hemma så gick jag in i duschen direkt men eftersom vi eldade med ved och ingen varit hemma på hela dagen så var vattnet svinkallt!!
Jag somnade gott sen

Har berättat detta för mina närmsta, shit happens liksom !
Citera
2013-10-19, 21:06
Medlem
Jag har tyvärr haft oturen att erfara det här och det är något som jag sent kommer att glömma. Det var på den gamla goda tiden då jag fortfarande bodde hos mina föräldrar och jag satt vid datorn i mitt rum och dunkade DJ Splash på högsta volym i hörlurarna. En helt vanlig kväll med andra ord.
Men helt plötsligt plötsligt, som en blixt från klar himmel, blir jag akut skitnödig och min spontana reaktion är givetvis att skynda mot dasset. Till min stora fasa insåg jag dock snart att rörelser var en omöjlighet utan att det skulle sippra ut i kalsongerna. Katastrofen var ett faktum.

I brist på alternativ slöt jag helt sonika ögonen och lät det oundvikliga ske där jag satt i min stackars skrivbordsstol. När sedan processen väl var genomförd och jag öppnade ögonen för att med svansen mellan bena (bokstavligt talat) ta mig till toaletten ser jag dock något som fick mig att bli helt iskall i kroppen. På bordet framför mig stod nämligen plötsligt en bricka med ostmackor och ett glas Oboy.
Citera
2013-10-19, 21:24
Medlem
Ilimitados avatar
Eh, nej. Varför skulle jag göra det? Bara för att man är en idiot så behöver man inte bete sig som en.
Citera
2013-10-19, 21:37
Medlem
Syrliga-Smakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alkami
Ja, för ett par år sedan, besvärlig magsjuka. Jag sprang till toaletten för att kräkas, hann inte reagera när det kom ut även där bak. Det var en konstig känsla.
Den ökända "Dubbeltryckutjämningen", hände mig för inte så länge sedan när jag passande nog också hade magsjuka. Bara att slänga och byta sängkläder...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in