När jag var ca 13 år så var jag, mor och far för att hälsa på farmor och farfar.
Farmor bjöd på väääldigt god gräddsås som vanligt.
Allt var frid och fröjd, vi hade en trevlig stund.
När vi skulle hem, närmare bestämt 40 mil, motorväg, vilket betyder att man absolut Inte får stanna enligt pappa, såhär efteråt så vet jag att det var lurendrejerier som försiggick. Jag började känna illamående och det blev bara värre, jag frågade om vi kunde stanna till någonstans, pappa försökte hitta en avfart men det kom aldrig någon i rätt tid, så jag hissar ner rutan, lutar mig ut mitt i vintern i 110 km/h och spyr. Allt splaschades upp vid sidan av bilen..Fine tänkte jag..
Sedan kort efter det började jag känna hur tarmen ville tömma 1000 kg bajs..Jag försökte ju hålla mig såklart men med 30 mil hem, stolthet och skamsenhet så gick det inte. Jag valde den kladdiga utvägen. Så det kom, huuuur mycket som helst. Där satt jag med bajs som sprutat ända upp i ryggen och längs med låren. Mamma och pappa sa aldrig något tror jag, dem ville väl inte genera mig. Det var fan det värsta även om jag inte kommer ihåg så mycket av det.
Väl hemma så gick jag in i duschen direkt men eftersom vi eldade med ved och ingen varit hemma på hela dagen så var vattnet svinkallt!!
Jag somnade gott sen
Har berättat detta för mina närmsta, shit happens liksom !