2013-10-19, 13:17
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Alltså...
Jag är en sån som kan ge mig på en person bara för att jävlas. Dödar dem om och om igen ända tills dom sätter en bounty på mig eller lämnar servern.
När någon sådan person som beter sig som dig dödar tex mig utan anledning så hoppar resten av mitt crew på på denna snubbe tills han lämnar servern.
Man spelar ju aldrig utan sitt crew.
Senast redigerad av Kaejko 2013-10-19 kl. 13:19.
Citera
2013-10-19, 13:22
Medlem
jsson98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
När någon sådan person som beter sig som dig dödar tex mig utan anledning så hoppar resten av mitt crew på på denna snubbe tills han lämnar servern.
Man spelar ju aldrig utan sitt crew.

Sant...
Citera
2013-10-19, 13:23
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Alltså...
Jag är en sån som kan ge mig på en person bara för att jävlas. Dödar dem om och om igen ända tills dom sätter en bounty på mig eller lämnar servern.
Ändå på något jävla sätt så är jag Good Sport och får periodvis 1000$ för uppmuntrande beteende?
Det verkar som att Bad Sport i freeroam endast är begränsat till att man inte får förstöra andras bilar.
Och jag är totala motsatsen. Orkar inte tjaffsa runt bland folk. Hatar såna människor som du.
Får ingenting utav det och fick en bad sport stämpel för att jag lämnade en tennismatch för tidigt.
Vad fan?

En sak som är tråkigt. Att man inte kan vara på en server där det bara är spelare från vårt Crew. När jag söker på Join Crew members så hamnar jag på en server där det är typ en eller två spelare från vårt Crew. Vill ju att alla ska vara från vårt crew, åtminstone majoriteten.
Citera
2013-10-19, 13:24
Medlem
02Borsum20s avatar
Hur ska man göra för att tjäna så mycket pengar på så kort tid som möjligt? Är grymt sugen på Carbonizzare att gasa runt med i förorterna!
Citera
2013-10-19, 13:26
Moderator
skunkensunes avatar
Något jag börjar irritera mig på är att det enda sättet att låsa upp vissa bilmodifikationer är genom att vinna race. I dagsläget är det enbart vissa klasser som folk verkar vara intresserade av vilket gör att "random race" blir betydligt tristare. Att ingen verkar vara villig att delta i egna hostade race där man t.ex. väljer SUV som klass underlättar inte heller. Visst, det går att köra med crew osv med det begränsar kraftigt valmöjligheterna.
Citera
2013-10-19, 13:38
Medlem
cepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Något jag börjar irritera mig på är att det enda sättet att låsa upp vissa bilmodifikationer är genom att vinna race. I dagsläget är det enbart vissa klasser som folk verkar vara intresserade av vilket gör att "random race" blir betydligt tristare. Att ingen verkar vara villig att delta i egna hostade race där man t.ex. väljer SUV som klass underlättar inte heller. Visst, det går att köra med crew osv med det begränsar kraftigt valmöjligheterna.

Man får nöta med en polare! Inte så kul, men det går hyffsat snabbt med ett varv på "prison"-banan. Spelar du på xbox?
Citera
2013-10-19, 13:47
Medlem
är level 76, men får bara massa gamla uppdrag som man redan gjort.. och har inte kommit så långt i storyn heller, kör mkt race. någon annan som har samma problem?

sen har jag 2 stycken av dom där gratisbilarna.. hur säljer man dom?
Citera
2013-10-19, 13:53
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmyunbannamig
är level 76, men får bara massa gamla uppdrag som man redan gjort.. och har inte kommit så långt i storyn heller, kör mkt race. någon annan som har samma problem?

sen har jag 2 stycken av dom där gratisbilarna.. hur säljer man dom?
Går inte att sälja tror jag, du får göra så snuten plockar in dom & sen inte plocka ut så kommer snuten förstöra dom. Frågan är dock varför du vill förstöra båda när den bilen är jävligt bra?
Citera
2013-10-19, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Går inte att sälja tror jag, du får göra så snuten plockar in dom & sen inte plocka ut så kommer snuten förstöra dom. Frågan är dock varför du vill förstöra båda när den bilen är jävligt bra?

aa, nää bara ena. sprängde den nu och tänker aldrig ringa dom jävlarna som fixar bilen.. men det som är problemet är att den har ju fortfarande sin plats i garaget.. de suger
Citera
2013-10-19, 14:02
Medlem
galeloss avatar
Någon som vet var man kan hitta en Futo? Hittar den inte någonstans
Citera
2013-10-19, 14:04
Medlem
joppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune

Jag har tröttnat fullständigt på att köra race. Alltid samma veva, Fjortisar som vill bara vill köra super-class och långa race där allt blir en gröt i början, och resten är så tråkigt att man kan somna.

Och ligger dessa idioter inte i top 3, så ger de fan i att köra race, och tycker det är häftigt att köra in i folk. Och så väljer de självklart replayvalet när man ska rösta i playlistan. Så man kan göra precis det samma, timma efter timma.

Går man in och själv hostar ett race som är offroad eller med motorcyklar, så är det ingen jävel som är intresserad.

Körde 45 race igår för att ihop pengar till en ny lägenhet. Stort sett alla var 'random race' och 90% var dessa fjortisrace med superclass och köra in i varandra utan grund.
Citera
2013-10-19, 14:07
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galelos
Någon som vet var man kan hitta en Futo? Hittar den inte någonstans

Tycker man hittar den lite överallt ibland.

Bilar kommer och går, tog mig hur lång tid som helst att hitta Ford crown victoria.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in