Citat:
Ursprungligen postat av
skunkensune
Något jag börjar irritera mig på är att det enda sättet att låsa upp vissa bilmodifikationer är genom att vinna race. I dagsläget är det enbart vissa klasser som folk verkar vara intresserade av vilket gör att "random race" blir betydligt tristare. Att ingen verkar vara villig att delta i egna hostade race där man t.ex. väljer SUV som klass underlättar inte heller. Visst, det går att köra med crew osv med det begränsar kraftigt valmöjligheterna.
Jag har tröttnat fullständigt på att köra race. Alltid samma veva, Fjortisar som vill bara vill köra super-class och långa race där allt blir en gröt i början, och resten är så tråkigt att man kan somna.
Och ligger dessa idioter inte i top 3, så ger de fan i att köra race, och tycker det är häftigt att köra in i folk. Och så väljer de självklart replayvalet när man ska rösta i playlistan. Så man kan göra precis det samma, timma efter timma.
Går man in och själv hostar ett race som är offroad eller med motorcyklar, så är det ingen jävel som är intresserad.
Körde 45 race igår för att ihop pengar till en ny lägenhet. Stort sett alla var 'random race' och 90% var dessa fjortisrace med superclass och köra in i varandra utan grund.