2013-10-12, 12:54
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Tyckte jag var rätt tydlig. Jag menar att pengar som kompensation är en dålig idé, eftersom jakten på pengar är en stark drivkraft för onlinespelandet. Hade gärna sett något annat som kompensation än pengar. T ex en exklusiv bil skapad i just detta ändamål.

Äh, jag tar gärna emot pengarna. Kommer ändå spendera riktiga pengar på GTA$ i ett senare skede. Cash is king!
Citera
2013-10-12, 12:55
Medlem
eribabsis avatar
Jag gjorde första tävlingen. Sen fick jag automatiskt göra ett jobb med två andra randoms och efter det jobbet var det nog meningen att göra ett till, vilket jag inte ville så tryckte inte continue. Efter detta så kommer det bara en massa jävla Online Tips. Vad är det meningen att man ska göra nu?

Jag kan alltså inte trycka på något. Kan bara ta upp mobilen, men där finns inget kul att trycka på.
Senast redigerad av eribabsi 2013-10-12 kl. 12:57.
Citera
2013-10-12, 13:08
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Bah, blir lite less på idioter som bara är ute efter att döda andra spelare. Från början var jag lite besviken att man bara kunde vara 16 stycken på samma server men nu önskar jag att det var färre. Passive mode suger i och med att det kostar 100 för 15 minuter och man ändå kan bli överkörd och dödad, eller skjuten om man sitter i ett fordon...

Jag har läst om privata lobbies och Solo sessioner och undrar om någon testat det? Vad är det man inte kan göra när man är i en crew/invite only session?
Du kan göra allt i invite-only, det är bara solo mode som är begränsad
Citera
2013-10-12, 13:09
Medlem
Hur är man en "Good sport" egentligen? Har tydligen varit lite stygg på senaste tiden..
Citera
2013-10-12, 13:13
Medlem
jsson98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Hur är man en "Good sport" egentligen? Har tydligen varit lite stygg på senaste tiden..

spräng inte andras bilar och va allmänt trevlig
Citera
2013-10-12, 13:16
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Så vad tycker alla om att vi får 500 000? Jag vet inte riktigt.. känns som att det hade kunnat gå att lösa på ett bättre sätt.

Förresten, jag har inte hittat en enda värdetransport än och jag är level 28?!
Tror jag fick det upplåst vid 30.
Sprängde lite väl många bilar igår, resulterade med att jag fick bad sport.. Vilka jävla idioter det är inne på "dom" serversen asså, ALLA dödar allt som rör sig, torskade 20k igår när jag försökte ta mig till lägenheten. Var snudd på gråt av frustration! haha
Citera
2013-10-12, 13:27
Medlem
"Special crate drop in 10 hours" vad är detta?!
Citera
2013-10-12, 13:30
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Så vad tycker alla om att vi får 500 000? Jag vet inte riktigt.. känns som att det hade kunnat gå att lösa på ett bättre sätt.

Förresten, jag har inte hittat en enda värdetransport än och jag är level 28?!
Man låser upp värdetransporter vid rang 19.
Källa: http://www.ign.com/wikis/gta-5/Unlockables_(GTA_Online)

Jag är rang 62 och jag har inte heller stött på någon värdetransport.
Citera
2013-10-12, 13:33
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Man låser upp värdetransporter vid rang 19.
Källa: http://www.ign.com/wikis/gta-5/Unlockables_(GTA_Online)

Jag är rang 62 och jag har inte heller stött på någon värdetransport.
Var helt säker på att det var runt 30, för såg min första igår, även den andra som jag själv fick råna : D
Citera
2013-10-12, 13:35
Medlem
FlamingTelepathss avatar
Riktigt nice spel!!

Någon som vet varför det inte går att joina race från startmenyn? kunde göra det igår, inte blivit badsport vad jag vet.
Citera
2013-10-12, 13:36
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Att trycka på quit under ett uppdrag är t.ex en grej som ger dig bad sport.

På tal om det så har jag fått 1000$ som gåva för att jag varit good sport.
Inte en aning om hur ofta det delas ut, men fick det igår i alla fall.
Citera
2013-10-12, 13:38
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlamingTelepaths
Riktigt nice spel!!

Någon som vet varför det inte går att joina race från startmenyn? kunde göra det igår, inte blivit badsport vad jag vet.
Jag brukar joina mina race via telefonen -> ikonen-i-mitten-åt-vänster(har glömt vad den heter) -> Join Race. Det går hur snabbt och smidigt som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in