2013-10-11, 19:50
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enra
Lite spännande läsning:
https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fwww.vf.se%2Fnyheter%2Fkar lstad%2Fsexkopare-besvarar-thaimassorer

Temat är avhandlat här: https://www.flashback.org/t2194668
Citera
2013-10-12, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Temat är avhandlat här: https://www.flashback.org/t2194668

Ber om ursäkt, hade missat det.
Citera
2013-10-12, 16:46
Medlem
Citat:
carolina kallur
Något som jag tycker blir allt mer påfrestande är den rent ut sagt vidriga matkulturen thaihororna har. Helt sjukt vad det stinker mat när man kommer in ibland/nästan alltid. Ludren sitter på golvet och äter mat ur en skurhink. Inte riktigt den typen av brud jag gillar att knulla.

Jävligt tur att min förening inte tar in kreti och pleti i våra källarlokaler. Hade tiltat totalt om det stank så vidrigt i huset.

Finns det verkligen människor som vill knulla hororna när det stinker skabbig mat i hela lokalen?

Vidrigt säger jag och hävdar att tiggarnas skithål är renare en thailudrens.

Märkligt språkbruk! Måste alla varelser på denna jord vara exakt som du för att de inte ska omnämnas sådär? Svensk mat doftar ju inte alltid så fint, eller...? Surströmming, kål...

Överlag är de massageställena som jag gästat (med något undantag) välskötta, rena och mysiga. Så är illa fall min erfarenhet, men vi går kanske inte till samma ställen? Minns jag helt fel om jag tror det var du som slickade en rumänsk tiggare i rumpan på en offentlig toalett?

Det hade nog inte jag gjort... varken där...!!!!! eller där!!!!!
Citera
2013-10-15, 17:13
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolina kallur
Något som jag tycker blir allt mer påfrestande är den rent ut sagt vidriga matkulturen thaihororna har. Helt sjukt vad det stinker mat när man kommer in ibland/nästan alltid. Ludren sitter på golvet och äter mat ur en skurhink. Inte riktigt den typen av brud jag gillar att knulla.

Jävligt tur att min förening inte tar in kreti och pleti i våra källarlokaler. Hade tiltat totalt om det stank så vidrigt i huset.

Finns det verkligen människor som vill knulla hororna när det stinker skabbig mat i hela lokalen?

Vidrigt säger jag och hävdar att tiggarnas skithål är renare en thailudrens.

Att höra Callur gnälla om vidriga thailuder, är som att höra Satan själv beklaga sig över ondskan i världen.
En psykopat förnekar sig aldrig...
Citera
2013-10-15, 21:28
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enra
Ber om ursäkt, hade missat det.

Du behöver inte be om ursäkt för något.

Så här är det: Det finns en handfull trådpoliser som håller till på de två stora thaimassagetrådarna. Patrullen förnyas efter hand som de äldre respektingivande poliserna tröttnar på alltihop och då ger plats för nya wannabies.

Det brukar gå till så här: En nykomling upptäcker thaimassagen och dessa trådar. Börjar försiktigt att göra inlägg, åker på en och annan örfil från poliserna, lär sig vad som gäller, accepteras, kaxar till sig och när tiden är mogen sätter de sig själva på sina höga hästar och börjar dela ut råsopar till alla "korkade idioter" som inte känner till spelets regler.

Så fort en nykomling sticker fram hakan och ställer en fråga, har han genast ett par tre poliser på sig, som förklarar hur korkad han är som ännu inte fattat att han först måste läsa de 736 (!!!) sidorna i dessa trådar, innan han kan ha mage att ställa en fråga, som för poliserna har ett självklart svar.

Jag vill bara påpeka ett par saker för dessa ädla riddare av thaimassageordnarna. För det första är det inte samma personer som kommer tillbaka och ställer samma fråga igen, så hur kan ni begära att nykomlingarna ska förstå det självklara i sina frågor? Hur ska de kunna förstå att frågan framstår som korkad för en erfaren farang?

Jaha, de ska läsa trådarna istället och där själva söka svaren. Men kom igen, 736 sidor!! Vad begär ni av en ung och thaimassagekåt kille?? De vill ha snabba svar, så att de kan komma igång. Nu! Läskunnigheten och läsförståelsen är dessutom inte lika hög bland kreti och pleti som den en gång varit. Dessutom kan väl inte den som inte läst i trådarna veta att alla svar finns där!

Jag säger inte att jag inte varit en del av detta. Men jag har definitivt genomskådat det hela och sett vad det handlar om. Hur många kan säga detsamma??

Och bråkar gör jag ibland, men det brukar då handla om min ilska över en annan slags idioter. Såna som Kallur, Lillsvante m fl. Folk som beter sig som svin mot thaimassöserna för att sen spotta på dem och kalla dem för horor och luder. Ja, de kanske de var under den stund som Kallur och hans gelikar hade dem i sitt våld. Men vad hade de för val just då?

Visst kan man sucka över en del inlägg från olika slags klientel, men det bästa är att skita i det och gå vidare. Ignorera frågorna istället för att hacka på killarna! Det lär de sig mer av.

Personligen blir jag mer trött på riddarnas ständiga behov av att visa hur duktiga de är och vem det är som bestämmer, än av korkade frågor från nykomlingar.

Frillan
Citera
2013-10-16, 00:05
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla

För att ta det aktuella fallet först och eftersom det var jag som svarade på det, så kan jag bara säga att det inte var ngn "trådpolisaktion". Tro det eller ej, en jag har bättre saker för mig än ägna tid åt sånt och har inget att tillföra i ämnet längre då jag inte går på dessa salonger mer.

Nej, det var en hjälpsam hänvisning till den tråd, där det står mer att läsa om det ämnet man tyckte var intressant.

När det gäller resten du skriver om, så finns det ett par, tre och kanske fler inlägg som besvarar i princip alla de frågor som brukar dyka upp då och då. Jag har föreslagit att man lägger dom som s.k. "sticky" först i tråden, så slipper den som kommer in ny läsa igenom alla sidor. Och så behöver ingen störa sig på att samma frågor återkommer hela tiden och ibland inte med 736 sidors mellanrum, utan faktiskt på samma sida t.o.m. Så brukar man lösa det på andra forum.

Sen finns det jävligt mycket kul att läsa på de 736 sidorna också, om man orkar bläddra lite

Till sist om det nu funnits en "trådpolis" så borde den väl tyckt att tråden kunna stängas eftersom TS fråga från 2005 besvarats rätt många gånger sen den ställdes
Citera
2013-10-16, 12:33
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
För att ta det aktuella fallet först och eftersom det var jag som svarade på det, så kan jag bara säga att det inte var ngn "trådpolisaktion". Tro det eller ej, en jag har bättre saker för mig än ägna tid åt sånt och har inget att tillföra i ämnet längre då jag inte går på dessa salonger mer.

Nej, det var en hjälpsam hänvisning till den tråd, där det står mer att läsa om det ämnet man tyckte var intressant.

När det gäller resten du skriver om, så finns det ett par, tre och kanske fler inlägg som besvarar i princip alla de frågor som brukar dyka upp då och då. Jag har föreslagit att man lägger dom som s.k. "sticky" först i tråden, så slipper den som kommer in ny läsa igenom alla sidor. Och så behöver ingen störa sig på att samma frågor återkommer hela tiden och ibland inte med 736 sidors mellanrum, utan faktiskt på samma sida t.o.m. Så brukar man lösa det på andra forum.

Sen finns det jävligt mycket kul att läsa på de 736 sidorna också, om man orkar bläddra lite

Till sist om det nu funnits en "trådpolis" så borde den väl tyckt att tråden kunna stängas eftersom TS fråga från 2005 besvarats rätt många gånger sen den ställdes

Jo, absolut var det så. Nu råkade det bara vara ditt inlägg som fick mig att skriva detta, men du har rätt i det du säger.

Jag har stört mig ett tag på polisernas "aktioner" och avsnäsningar. Poliser som jag inte alls har nåt emot i övrigt. Men när man ser deras karriär från rookies till ordningsmän, så blir det lite löjeväckande och jag tycker att det ofta är ganska orimliga krav som ställs på den nytillkomne.

Bra förslag annars med infon i början av tråden, men hur och av vem ska det avgöras vad som ska finnas med där? Tror inte att mod skulle gå med på vad som helst. Eller?
Citera
2013-10-16, 21:26
Medlem
Orkidé Massage i Kalmar.

Någon som provat och vill dela med sig av upplevelsen?
Citera
2013-10-17, 21:35
Medlem
timpanis avatar
Jag förstår inte oron bland tjejerna för att bli smygfilmade. Massagerummen är ju alltid så pass dunkelt belysta att det är omöjligt att se nåt mer än mörka skuggor på en smygtagen film.
Citera
2013-10-17, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Jag förstår inte oron bland tjejerna för att bli smygfilmade. Massagerummen är ju alltid så pass dunkelt belysta att det är omöjligt att se nåt mer än mörka skuggor på en smygtagen film.

Såååå hoppas din otur med belysningen fortsätter.....händelseförloppet kan ju bli omvänt och du blir stjärnan i filmen när suspekta element skall suga pengar från kunder i denna bransch.....med så mycket cash i omlopp så är inte traficing ,utpressning och droger troligtvis inte främmande inslag längre. Så du borde nog vara lika observant som massöserna.
Citera
2013-10-19, 12:56
Medlem
lillaHedvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani

Det finns goda möjligheter med dagens - och gårdagens - teknik, att ta tillräckligt bra filmer i dunkla rum. Den som vill filma dig behöver bara skaffa sig lite kunskap så löser det sig. Sov gott om nätterna i fortsättningen!
Citera
2013-10-19, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Jo, absolut var det så. Nu råkade det bara vara ditt inlägg som fick mig att skriva detta, men du har rätt i det du säger.

Jag har stört mig ett tag på polisernas "aktioner" och avsnäsningar. Poliser som jag inte alls har nåt emot i övrigt. Men när man ser deras karriär från rookies till ordningsmän, så blir det lite löjeväckande och jag tycker att det ofta är ganska orimliga krav som ställs på den nytillkomne.

Bra förslag annars med infon i början av tråden, men hur och av vem ska det avgöras vad som ska finnas med där? Tror inte att mod skulle gå med på vad som helst. Eller?

OMFG! Frillan har fått lite stake och ryter i mot dom så kallade "trådpoliserna".

And I love it!

Dessa trådpoliser är ju bara så trötta och totalt ointressanta. Ett brorduktig beteende som inte passar in i en tråd där vi knullar och förnedrar skabbiga luder.

Och du frillan. jag skulle inte tacka nej till lite "sexy time" med dig på tu man hand. Givetvis förutsatt att du lovar att inte laga mat.

Jag vill äta ditt skithål. Precis som jag gör på tiggarna. Hårt och oerhört smutsigt ska de va.

Tack för mig. Nu ska jag till kyrkan och stjäla pengar från kollekten.

//älskade vänner//CC
Senast redigerad av carolina kallur 2013-10-19 kl. 13:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in