2012-09-26, 19:09
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironfist07
Tänkte testa fyrhänt på en salong söder om söder där jag blivit erbjuden det men tackat nej då.
Någon som testat och vad gör ni när ev. HE erbjuds? Betala båda eller låta en göra jobbet?

Jag har testat två tjejer samtidigt en gång. De var kompisar med varandra och tyckte att det verkade kul. Båda var helnakna och turades om att ge BJ och annan behandling. Det var riktigt kul, men kanske inte värt kostnaden (dubbelt upp mot det vanliga). Jag skulle aldrig göra det i en salong utan enskilda rum med låsbara dörrar.
Citera
2012-09-27, 16:53
Medlem
Kan ni vara snälla och lägga ner allt snack om 2 tjejer och 4 händer samtidigt = 4 bröst, 4 skinkor mm mm. Suget efter detta gör att min årliga massagebudget på ca 30 000 kr kommer att spricka. För jag vet, att även om jag tänker att jag satsar 2000 kr på detta som en engångsgrej, så kommer jag att vara fast och sen blir det en engångsgrej varje vecka. Prata om tråkiga HE istället. Inget som lockar mig längre
Citera
2012-09-28, 16:41
Medlem
Är det någon som känner till några thai-massageställen som har "svenska" tjejer som jobbar?
Citera
2012-09-28, 17:10
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekrokus
Är det någon som känner till några thai-massageställen som har "svenska" tjejer som jobbar?
Öhhh menar du etniskt svenska tjejer eller thaidamer som är försvenskade och kan språket? Några etniska svenskar lär du inte hitta, det är uteslutande thaidamer som jobbar inom denna bransch.
Citera
2012-09-28, 17:11
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pxl
Kan ni vara snälla och lägga ner allt snack om 2 tjejer och 4 händer samtidigt = 4 bröst, 4 skinkor mm mm. Suget efter detta gör att min årliga massagebudget på ca 30 000 kr kommer att spricka. För jag vet, att även om jag tänker att jag satsar 2000 kr på detta som en engångsgrej, så kommer jag att vara fast och sen blir det en engångsgrej varje vecka. Prata om tråkiga HE istället. Inget som lockar mig längre
Hahaha, torsk på att vara torsk?
Citera
2012-09-28, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekrokus

Som svaret här ovanför så har jag aldrig sett svenska tjejer (som jobbat)om du inte menar thaitjejer som varit uppväxta i Sverige. Det har jag varit med om. Det närmaste var en tjej som inte ens kunde prata thai ordentligt. Hon var född här med en svensk pappa och de hade pratat svenska under hennes uppväxt, hon var väl insatt i det svenska systemet med skola, Valborg, Midsommar, Studenten etc

Hon hade varit i Thailand en gång men då hamnade hon i en "jävla turistort där alla pratade svenska så det var inte så roligt", hon ville öva på thai.

Har även sett ett par svenska tjejer som varit där som kompisar

Ett litet tillägg, jo om man söker så kan man hitta en svensk tjej med svenskt klingande namn som har thaimassage efter att ha varit på utbildning i Thailand. Jag har aldrig varit där. Men jag tror inte att det är olja utan enbart thaimassage som hon ger. Har aldrig varit där men är nyfiken på att åka dit, dock enbart tidsbokning, ingen vanlig thaisalong så att säga

På en salong satt det en kille som pratade väldigt bra svenska och där fanns en svensk tjej, troligtvis hans flickvän.
Senast redigerad av Mackan09 2012-09-28 kl. 18:32.
Citera
2012-09-29, 12:16
Medlem
ironfist07s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironfist07
Tänkte testa fyrhänt på en salong söder om söder där jag blivit erbjuden det men tackat nej då.
Någon som testat och vad gör ni när ev. HE erbjuds? Betala båda eller låta en göra jobbet?

Gjorde ett försök igår men vad händer! Bara en tjej ledig. Det satt 6 tjejer utan jobb förra gången, kan det bero på lönings helg? Det blev en halvtimme olja, ingen nudd eller så under massagen men frågan fick jag ändå. Ett ganska tråkigt HJ . Det får bli ett återbesök.
Citera
2012-09-29, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Öhhh menar du etniskt svenska tjejer eller thaidamer som är försvenskade och kan språket? Några etniska svenskar lär du inte hitta, det är uteslutande thaidamer som jobbar inom denna bransch.

Nja, sist jag var på besök på ett ställe så avbröt min massös massagen efter lite upprörd engelska utanför. När hon kom tillbaka efter 2 min så konstaterade hon bara "she is Chinese".
Citera
2012-09-29, 20:17
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagar
Nja, sist jag var på besök på ett ställe så avbröt min massös massagen efter lite upprörd engelska utanför. När hon kom tillbaka efter 2 min så konstaterade hon bara "she is Chinese".
Aja, Kina är ju inom felmarginalen.
Citera
2012-09-29, 22:17
Medlem
Uberfuhrers avatar
vad står HE för?
Citera
2012-09-30, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uberfuhrer
vad står HE för?

Happy Ending
Citera
2012-09-30, 10:41
Medlem
Fidelio69s avatar
Har någon blivit kontaktad av polisen om man betalat med kreditkort på någon salong där det varit razzia?

Vad händer egentligen? Jag har ju varit på salonger och betalat med kreditkort, och visst det finns bevis att man varit där, men det är ju inte olagligt att få massage. Man kan ju alltid hävda att man köpt ett presentkort eller flera timmars behandling om beloppet skulle vara suspekt eller?

Jag har alltid tyckt kreditkort är smidigt då jag inte vill ha en massa kontanter på fickan, men i det här fallet kanske det är att föredra...

(Om mod anser att denna post hör hemma under etik och moral ber jag om ursäkt och du får gärna flytta inlägget dit)
Senast redigerad av Fidelio69 2012-09-30 kl. 11:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in