Citat:
Ursprungligen postat av Kallekrokus
Är det någon som känner till några thai-massageställen som har "svenska" tjejer som jobbar?
Som svaret här ovanför så har jag aldrig sett svenska tjejer (som jobbat)om du inte menar thaitjejer som varit uppväxta i Sverige. Det har jag varit med om. Det närmaste var en tjej som inte ens kunde prata thai ordentligt. Hon var född här med en svensk pappa och de hade pratat svenska under hennes uppväxt, hon var väl insatt i det svenska systemet med skola, Valborg, Midsommar, Studenten etc
Hon hade varit i Thailand en gång men då hamnade hon i en "jävla turistort där alla pratade svenska så det var inte så roligt", hon ville öva på thai.
Har även sett ett par svenska tjejer som varit där som kompisar
Ett litet tillägg, jo om man söker så kan man hitta en svensk tjej med svenskt klingande namn som har thaimassage efter att ha varit på utbildning i Thailand. Jag har aldrig varit där. Men jag tror inte att det är olja utan enbart thaimassage som hon ger. Har aldrig varit där men är nyfiken på att åka dit, dock enbart tidsbokning, ingen vanlig thaisalong så att säga
På en salong satt det en kille som pratade väldigt bra svenska och där fanns en svensk tjej, troligtvis hans flickvän.