Citat:
Ursprungligen postat av
godmodig
Väl formulerat! Ibland blir denna tråd extra underhållande!
Håller i och för sig med om att denne Callur kan förpassas till skräphögarna och ignoreras, men det tragiska är det han irl utsätter thai- och andra tjejer för när han besöker dem. Om han nu besöker några? Anar att sanningen är att han är en internetkrigare som aldrig går utanför huset annat än när vitrockade ger honom permission från "The funny farm".
Det tror jag inte, personligen så gillar jag inte thaimassage med eller utan extras. Jag har dock provat ett par ställen i Stockholmsområdet [3 st], samtliga har varit mer eller mindre regelrätta horhus. Jag köpte inga sexuella tjänster, och det beror inte på att jag är en "fin" människa som av omtanke för flickorna struntade i det. Anledningen är att jag helt enkelt inte tänder på att knulla thaigirls samt har lite högre krav på omgivningen än en smal solkig madrass, taskig plingplongmusik och stanken av thaimat. Nu tror jag inte att Carro är helt hundra procent ärlig, men nog sjutton har han besökt dylika inrättningar, det är jag helt övertygad om. Det vittnar hans kunskap om. Dessutom är karln förbannat rolig, får mig som gammal flashbackare med nytt konto att tänka på legenden Hyland. I den här trista tråden finns det få ljus, mest runkhistorier och den naiva tron på kärlek mellan torsk och luder.
Inte för att jag tror att jag får något svar men finns det något ställe där man kan få en pipa opium? själv tänker jag på Olle Strandbergs reseskildringar i "tigerland och söderhav" samt Greens den stillsamme amerikanen. Det kära flashbackare hade varit något att skriva hem om.