2013-10-19, 18:42
Medlem
Jag ska åka till Stockholm om en knapp månad. Någon som har ett bra tips om någon bra salong? Helst söder om city.
Citera
2013-10-19, 19:47
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolina kallur
OMFG! Frillan har fått lite stake och ryter i mot dom så kallade "trådpoliserna".

And I love it!

Dessa trådpoliser är ju bara så trötta och totalt ointressanta. Ett brorduktig beteende som inte passar in i en tråd där vi knullar och förnedrar skabbiga luder.

Och du frillan. jag skulle inte tacka nej till lite "sexy time" med dig på tu man hand. Givetvis förutsatt att du lovar att inte laga mat.

Jag vill äta ditt skithål. Precis som jag gör på tiggarna. Hårt och oerhört smutsigt ska de va.

Tack för mig. Nu ska jag till kyrkan och stjäla pengar från kollekten.

//älskade vänner//CC

Är denna man utredd ännu?? Han måste vara ett önskeobjekt både för erfarna och karriärsugna vitrockar, som älskar att vältra sig i komplicerade och störda personligheter. Hur många diagnoser kan han tänkas ha? Jag vågar inte tänka tanken.

Om du hade varit helt frisk Callur, och alltså bara varit en vanlig skitstövel, så hade jag gärna träffat dig på tu man hand och skitit dig rakt i ansiktet. Naturligtvis hade jag sett till att ha ordentlig diarré att gödsla med. Men eftersom du är så sjuk som du är, så har jag knappast någonting för det. Du kommer förmodligen att älska att bli nersölad över hela ansiktet och det vill jag naturligtvis inte bjuda en sån som dig på.

Så tyvärr, fortsätt du att slicka rumänska tiggare i arslet i stället. Det är ungefär vad du är värd.
Citera
2013-10-19, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickers10
Jag ska åka till Stockholm om en knapp månad. Någon som har ett bra tips om någon bra salong? Helst söder om city.

Finns många! Kolla i TMG
Citera
2013-10-19, 21:53
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Är denna man utredd ännu?? Han måste vara ett önskeobjekt både för erfarna och karriärsugna vitrockar, som älskar att vältra sig i komplicerade och störda personligheter. Hur många diagnoser kan han tänkas ha? Jag vågar inte tänka tanken.

Om du hade varit helt frisk Callur, och alltså bara varit en vanlig skitstövel, så hade jag gärna träffat dig på tu man hand och skitit dig rakt i ansiktet. Naturligtvis hade jag sett till att ha ordentlig diarré att gödsla med. Men eftersom du är så sjuk som du är, så har jag knappast någonting för det. Du kommer förmodligen att älska att bli nersölad över hela ansiktet och det vill jag naturligtvis inte bjuda en sån som dig på.

Så tyvärr, fortsätt du att slicka rumänska tiggare i arslet i stället. Det är ungefär vad du är värd.
Jag brukar kunna "bedöva" en å annan men detta var förbanne mig det bästa inlägg jag har läst på mången dag.
Du frillan blev helt plötsligt min favvo.
Citera
2013-10-19, 22:08
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Bara ett tips. Du är ett dygn för tidig. Högmässan med kollekten är på söndagar och brukar börja 11.00
Han kanske har långt till kyrkan?

Nåväl, vi kanske kan lugna ner oss lite här. 99% av oss gör detta för att vi gillar det och, hoppas jag, behandlar tjejerna schysst. Så låt då inte ett troll dra iväg tråden. Vi förtjänar bättre.
Citera
2013-10-19, 23:45
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaHedvig
Det finns goda möjligheter med dagens - och gårdagens - teknik, att ta tillräckligt bra filmer i dunkla rum.

Utan ljuskälla – hur då?
Citera
2013-10-20, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla

Tack för att du finns! Lika kul varje gång. Skall kanske förtydliga lite. Högst 0 av 10 inlägg Carolina Kallur skriver är sanna, sådär på ett ungefär. Finns fler än hen för övrigt som sysslar med sådana skriverier.
Citera
2013-10-20, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smooti
Har aldrig varit på thaimassage men vill gå på en med he, kollade runt lite på nätet efter salonger i närheten och märkte att en jag sett länge inte finns med någonstans på Eniro eller något sånt. Hittar heller ingen hemsida för denna salong så jag undrar om den kanske är lite dold för att den just håller på med sådana extratjänster? Tror ni att det är dit jag ska gå om jag vill ha lite större chans att jag får det jag är ute efter?

Så är det naturligtvis, de som finns offentliga håller inte på med sådant extra! Om nu salongen funnits ute så kanske den bommat igen eller finns den kvar?
Senast redigerad av Mackan09 2013-10-20 kl. 10:54.
Citera
2013-10-20, 19:05
Medlem
Citat:
Tack för att du finns! Lika kul varje gång. Skall kanske förtydliga lite. Högst 0 av 10 inlägg Carolina Kallur skriver är sanna, sådär på ett ungefär. Finns fler än hen för övrigt som sysslar med sådana skriverier.

Citat:

Väl formulerat! Ibland blir denna tråd extra underhållande!
Håller i och för sig med om att denne Callur kan förpassas till skräphögarna och ignoreras, men det tragiska är det han irl utsätter thai- och andra tjejer för när han besöker dem. Om han nu besöker några? Anar att sanningen är att han är en internetkrigare som aldrig går utanför huset annat än när vitrockade ger honom permission från "The funny farm".
Citera
2013-10-20, 20:59
Medlem
FE-ANALYSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godmodig
Väl formulerat! Ibland blir denna tråd extra underhållande!
Håller i och för sig med om att denne Callur kan förpassas till skräphögarna och ignoreras, men det tragiska är det han irl utsätter thai- och andra tjejer för när han besöker dem. Om han nu besöker några? Anar att sanningen är att han är en internetkrigare som aldrig går utanför huset annat än när vitrockade ger honom permission från "The funny farm".

Det tror jag inte, personligen så gillar jag inte thaimassage med eller utan extras. Jag har dock provat ett par ställen i Stockholmsområdet [3 st], samtliga har varit mer eller mindre regelrätta horhus. Jag köpte inga sexuella tjänster, och det beror inte på att jag är en "fin" människa som av omtanke för flickorna struntade i det. Anledningen är att jag helt enkelt inte tänder på att knulla thaigirls samt har lite högre krav på omgivningen än en smal solkig madrass, taskig plingplongmusik och stanken av thaimat. Nu tror jag inte att Carro är helt hundra procent ärlig, men nog sjutton har han besökt dylika inrättningar, det är jag helt övertygad om. Det vittnar hans kunskap om. Dessutom är karln förbannat rolig, får mig som gammal flashbackare med nytt konto att tänka på legenden Hyland. I den här trista tråden finns det få ljus, mest runkhistorier och den naiva tron på kärlek mellan torsk och luder.

Inte för att jag tror att jag får något svar men finns det något ställe där man kan få en pipa opium? själv tänker jag på Olle Strandbergs reseskildringar i "tigerland och söderhav" samt Greens den stillsamme amerikanen. Det kära flashbackare hade varit något att skriva hem om.
Citera
2013-10-21, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FE-ANALYS
Det tror jag inte, personligen så gillar jag inte thaimassage med eller utan extras. Jag har dock provat ett par ställen i Stockholmsområdet [3 st], samtliga har varit mer eller mindre regelrätta horhus. Jag köpte inga sexuella tjänster, och det beror inte på att jag är en "fin" människa som av omtanke för flickorna struntade i det. Anledningen är att jag helt enkelt inte tänder på att knulla thaigirls samt har lite högre krav på omgivningen än en smal solkig madrass, taskig plingplongmusik och stanken av thaimat. Nu tror jag inte att Carro är helt hundra procent ärlig, men nog sjutton har han besökt dylika inrättningar, det är jag helt övertygad om. Det vittnar hans kunskap om. Dessutom är karln förbannat rolig, får mig som gammal flashbackare med nytt konto att tänka på legenden Hyland. I den här trista tråden finns det få ljus, mest runkhistorier och den naiva tron på kärlek mellan torsk och luder.

Inte för att jag tror att jag får något svar men finns det något ställe där man kan få en pipa opium? själv tänker jag på Olle Strandbergs reseskildringar i "tigerland och söderhav" samt Greens den stillsamme amerikanen. Det kära flashbackare hade varit något att skriva hem om.

Finns väl goda förutsättningar att herrn kan få en pipa opium uppe på höjden i Alvik. Drog själv en pipa där med ägarinnan för ett par år sedan. Var ioffs lite småläskigt då thaikärringen ville att jag skulle knulla henne som tack.

Men eftersom jag var lika hög som husen i blåkulla så tog jag en för laget.
Borrade upp en sjuhelvetes massa fingar i kärringens skithål vill jag minnas
Citera
2013-10-22, 11:18
Medlem
Finns det ngn i Jönköping som erbjuder he?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in