15:38
Vatchareeya Bangsuan
Jag skojar bara men vad tror du varför är det jättefel om man har två samtidigt? Det finns ett liv vi lever bara en gång får man inte vara med den person man vill vara med? Det räcker med att spendera livet med varann ibland:- /
den 26 april
18:52
Vatchareeya Bangsuan
Jaga saknar dig varför blev du sur för det? Jag vet du är sur kan läsa dina ankar
21:37
Vatchareeya Bangsuan
Var på coop. Avokado 15 kr700gram. Köpa till sushi? Ser bra ut dom är hårda fortfarande inte stora inte små medel storlek prisvärd
eller kanske du har redan handlat dom i haparanda igår också? Vill bara säga att de är bra hårda och nästan 1kg så du vet. alltså bara denna vecka
00:00
Vatchareeya Bangsuan
menade du på riktigt att du vill döda mig? Hoppas du inte skojade mig. Hatar är starkt ord lika stark som du, om hatar då vill man döda någon.
00:43
Vatchareeya Bangsuan
Mikael finns det *horor i sverige?
den 27 april
08:20
Micke Berg
Finns det säkert. Jag vet inte. Men det är ju det äldsta yrket i världen. den
27 april
23:05
Vatchareeya Bangsuan
Jag glömde att inte få prata med dig mer! jag får inte av dig. mer än gillar dig fortfarande vilket gör att jag glömmer bort att det är slut det förstår du nog du har säkert samma erfarenheter

ska försöka komma ihåg det att jag inte få snacka med dig mer. du får anmäla mig för störning om jag glömmer bort från och med nu.
00:29
Vatchareeya Bangsuan
Du är oftast snäll men alltid hård när det gäller detta. jag tycker bara synd om mig själv som älsklar verkligen fel person jag har gått för lång jag kan inte göra slut med allt på en gång som du vill att det ska vara slut på en sekund!
den 28 april
22:54
Vatchareeya Bangsuan
Godnatt sovgott och förresten föregående meddelande var skickat 11:20 då jag var arg på alla därför skrev hatar dig också jag menade inget. förlåt för jag tjatade sen i onsdags förlåt för det som har hänt i måndags allt jag önskar i mitt liv är att inte förlora dig snälla gå inte från mig. vad jag än säger så går du ändå från mig?
23:02
Vatchareeya Bangsuan
jag har aldrigt önskat något från dig. det är bara det där att jag vill inte du ska gå från mig. du finns inte så länge kvar och inte jag heller snälla ge mig chans jag vill ha dig i mitt liv. du bor inte med mig du finns inte i min säng det gör redan ont, nu svamlar jag faktist inte jag ber dig snälla gå inte gör inte slut med mig.
den 29 april
21:42
Vatchareeya Bangsuan
du ska inte får något mer sms från mig inte heller här. förlåt för störningen. jag ska håller det jag lovade så länge jag kan men det betyder inte att jag kommer att inte snacka med dig för evigt. eftersom jag gör inte slut med dig men bara inte höra av mig eller störa dig ett tag. jag kan bara håller det i kanske 4-5 månader efter det hör jag säkert av mig till dig igen. Sovgott mikael
den 30 april
09:07
Vatchareeya Bangsuan
Jag måste tackar dig för är ditt tips jag jobbade så fitta igår med programmering inlämningsuppgifter till 01:00 istället för messa så hann göra annat då försov ska blir plugga idag ändå. tack dina ord fick mig att vakna till att man ska göra annat också inte bara messa. Jag kan inte glömma dig alls du är allt i mitt liv och du är som bästa lärare till mig. Ganbatte!
den 1 maj
18:25
Vatchareeya Bangsuan
godkväll berg tycker inte du att jag är duktig? jag messa inte dig alls idag förutom igår eftersom undrade om det var något träning. hur har din dag gått och vad har du gjort mer idag än jobba?
18:37
Vatchareeya Bangsuan
jag erkänner att jag saknar dig ibland men måste har tålamot. godnatt och sovgott för ikväll och vi syns imorgon om det är något träning??
21:10
Micke Berg
Det är träning som vanligt.
22:03
Vatchareeya Bangsuan
nej! :@ jag skulle inte göra det.
22:11
Vatchareeya Bangsuan
Behöver inte vara sur för det. om jag visste så skulle jag inte fråga men om jag inte vet så fråga jag. Ber om ursäkt för jag frågade verkar stör dej mycket.
torsdag
08:04
Vatchareeya Bangsuan
Du behöver inte vara sur på mig alls. Du har gjort slut med mig och jag vill inte förlora första kärlek men jag gör allt du vill jag lät dig göra slut. Det tar kåt för mig att du gjorde slut mig jag har ett hjärtat och älskade dig som mitt liv, du vill inte ha sms så slutade jag också. Så sluta dryga! Ha en bra dag.
torsdag