2013-10-18, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Tjäna pengar!
hur tjänar man pengar då! Kan man köpa villor?
Citera
2013-10-18, 22:45
Medlem
Swe1227s avatar
Aha, har man fått 500.000 cr nu också? Då behöver man ju knappt tjäna nå mer pengar. Lite tråkigt, men samtidigt bra för då kan jag kan styla och trimma min Futo nu direkt

edit: En viktig fråga! Om man köper ett garage, kan man då ta bilar från gatan och göra till sina egna, eller kan man bara köpa bilar i fortsättningen?
Citera
2013-10-18, 22:48
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Aha, har man fått 500.000 cr nu också? Då behöver man ju knappt tjäna nå mer pengar. Lite tråkigt, men samtidigt bra för då kan jag kan styla och trimma min Futo nu direkt

edit: En viktig fråga! Om man köper ett garage, kan man då ta bilar från gatan och göra till sina egna, eller kan man bara köpa bilar i fortsättningen?

Senast jag var inne så hade man inte fått det. Hoppas man får det inom kort dock!

Och ja du kan ta bilar från gatan och göra dem dina.
Citera
2013-10-18, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Senast jag var inne så hade man inte fått det. Hoppas man får det inom kort dock!

Och ja du kan ta bilar från gatan och göra dem dina.

Hur gör man det då? Senast jag försökte få in en bil idag så gick det inte? Kanske iofs bara funkar på vanliga Svensson bilar eftersom att det var en super bil som jag försökte med.
Citera
2013-10-18, 23:06
Medlem
WzupYos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyNameIs
Nej Rockstar har sålts till Lidl och kommer hädanefter sälja påsar av sälskinn. De 200 uppdrag som lovades komma nästa år är en ren lögn. Jag menar vem litar på rockstars egen sida? Fan var är världen på väg? När jag och farsan var unga så var det andra tider..

Är du efterbliven? Visste jag att dom hade lovat 200 uppdrag? Hänger inte på deras sida 24/7.
Citera
2013-10-18, 23:08
Medlem
Chrillies avatar
Roligt race jag körde. :P

Gta style, kom först i accelerationen och fick tag i raket, sköt rakt bakom fick ungefär 7 pers vann racet easy.

Förresten, det känns som man åker snabbare på bakhjulet på motorcykel?
Citera
2013-10-18, 23:08
Medlem
Freeze89s avatar
Vart hittar man en Cargobob?
Citera
2013-10-18, 23:10
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillie
Roligt race jag körde. :P

Gta style, kom först i accelerationen och fick tag i raket, sköt rakt bakom fick ungefär 7 pers vann racet easy.

Förresten, det känns som man åker snabbare på bakhjulet på motorcykel?
Jag upplever det också som det - detsamma om man lutar sig framåt.
Jag vet inte om man faktiskt åker snabbare, men det låter som att motorn jobbar hårdare åtminstone.
Citera
2013-10-18, 23:11
Medlem
Fooulzs avatar
Vart ser man vad version 1.04 innehåller?
Citera
2013-10-18, 23:12
Medlem
Fooulzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jag upplever det också som det - detsamma om man lutar sig framåt.
Jag vet inte om man faktiskt åker snabbare, men det låter som att motorn jobbar hårdare åtminstone.

Lutar man sig framåt åker man snabbare, det har man gjort på alla GTA. Men det där med bakhjulet låter som ploj.
Citera
2013-10-18, 23:21
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Vart ser man vad version 1.04 innehåller?
Det står på framsidan av Rockstars hemsida: http://www.rockstargames.com/newswire/article/51603/new-gta-online-title-update.html
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Lutar man sig framåt åker man snabbare, det har man gjort på alla GTA. Men det där med bakhjulet låter som ploj.
Jaså, det visste jag faktiskt inte.
Motorn låter dock exakt likadant om man lutar sig framåt som den gör när man lutar sig bakåt/kör på bakhjulet.
Citera
2013-10-18, 23:34
Medlem
Grymt att dra in 90k och ranka upp under ett par timmars race och sen bli utloggad pga timed out eller något liknande och sedan komma in igen och se att allt de där inte sparades. Dom där pengarna man får sen är knappt värt alla problemen som varit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in