2013-10-18, 22:20
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Kul att det fungerar sämre för mig nu efter senaste patchen, kan inte hitta molnet längre...

Racingen är ganska buggig också va? Även om jag ligger sist säger den "You entered 1st" när man kör genom en checkpoint. Jo...
Citera
2013-10-18, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av palerm8776
Någon som vet vart alla motorcycklar är i spelet? Ser inte så många.
Och var e alla båtar?
Citera
2013-10-18, 22:22
Medlem
jsson98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Är det bara jag och min bror som har tappat alla psn kontakter sen dagens uppdatering?

Har hänt mig ett antal gånger sen senaste uppdateringen men det finns en enkel lösning
Steg1: logga in på psn och bläddra till din profil
Steg2:Tryck triangel och välj kommentar
Steg3:Om du har en kommentar så ta bort den
steg4:Om du inte har en kommentar lägg till en och logga ut och logga in och ta bort den
steg5: om dina kontakter inte kommit tillbaka så logga in och ut några gånger så ska de komma tillbaka.

Om det inte funkar så får du kontakta PSN support
Citera
2013-10-18, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneRequest
Lirade det med en polare förut han är lvl 27 och fick 10 000. Själv är jag lvl 44 och fick 5000 tror att dom kanske sänker pengarna för oss i högre lvl när vi spelar uppdrag som är till för folk i lägre lvl.
De e riktigt dåligt om det är sant. Rockstar gör det för svårt för att skaffa pengar. De känns som att dom verkligen vill att man ska tycka "Nä va fan, de e för jobbigt att få ihop pengar på de här spelet. Så ja köper för riktiga pengar istället"..
Citera
2013-10-18, 22:32
Medlem
Dunderqvists avatar
Klarade survival tidigare idag på Raliway Station eller vad det nu hette och det var ju inte direkt speciellt utmanande men min fråga är om det går att köra det fler gånger och få lika mycket pengar?
Citera
2013-10-18, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Fast man kan fortfarande köra race och tjäna pengar mycket snabbare än på uppdrag.
Om man vinner ja.. Men de gör man aldrig. För man kör alltid in i något räcke eller blir påkörd. Sedan göra aldrig den som ligger 1:a, något misstag så man kommer aldrig ikapp
Citera
2013-10-18, 22:33
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Klarade survival tidigare idag på Raliway Station eller vad det nu hette och det var ju inte direkt speciellt utmanande men min fråga är om det går att köra det fler gånger och få lika mycket pengar?

Ja du kan göra om det flera gånger
Citera
2013-10-18, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
ja
Citera
2013-10-18, 22:35
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
De e riktigt dåligt om det är sant. Rockstar gör det för svårt för att skaffa pengar. De känns som att dom verkligen vill att man ska tycka "Nä va fan, de e för jobbigt att få ihop pengar på de här spelet. Så ja köper för riktiga pengar istället"..
Det har snarare att göra med att Rockstar inte vill att spelarna ska komma in i "end-game" så fort. Det finns uppdrag hos Ron, Lester, Lamar och Simeon vars uppdrag är menade för ~rank 25-50. Heists kommer antagligen vara baserade för ~50-75.
Rockstar underskattade förmodligen spelarnas förmåga att hitta på sätt att tjäna pengar på, samt deras vilja att upprepa samma uppdrag gång på gång.

Om de så gärna hade velat att spelarna köpte GTA$ hade de dels inte gett alla spelare $500.000, och dels hade de inte givit ut de planerade patcherna utan kostnad.
Citera
2013-10-18, 22:36
Medlem
vad gör man online? Vad går det ut på då?
Citera
2013-10-18, 22:37
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarHaftEnOpel
Ja du kan göra om det flera gånger

Okej, skönt att höra! Känns som ett hyfsat roligt tidsfördriv som man kan tjäna ganska rejält med kosing på!
Citera
2013-10-18, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
vad gör man online? Vad går det ut på då?
Tjäna pengar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in