Rocktard måste fixa så att alla nördar som är högre än lvl 80 får en egen lobby. Dom har tillgång till massa sjuka grejer som vi låga levels inte har som är till stor fördel för att spamdöda någon. Snart åker spelet ut genom fönstret...
Jo den tekniken fungerar ju ibland men inte alltid dock. Startar upp en racelobby (utan catchup) nu på PS3 så om någon är sugen på lite ärlig racing så är det bara joina.
Tror inte det går att joina på något annat sätt än att bli invitad utav hosten. Bjöd in alla i FB-crew'et men det var ingen som ville köra så testar igen lite senare.
Rocktard måste fixa så att alla nördar som är högre än lvl 80 får en egen lobby. Dom har tillgång till massa sjuka grejer som vi låga levels inte har som är till stor fördel för att spamdöda någon. Snart åker spelet ut genom fönstret...
Det är väl bara att lämna lobbyn om det är massa lvl 80? Och om det är du som är host så kan du bjuda in folk som inte är lvl 80. Problem solved.
Körde precis missionen som alla noobs klagar över, såklart talar jag om "High priority case" som man får av lester i lvl25 (är lvl 37). Måste säga det var en av de mest underhållande uppdragen under hela spelet
Så, om jag har förstått dig rätt så är du en sådan person som dödar alla spelare du ser, utan anledning? Alltså en sån man helst vill spy på? Jag finner ingen anledning till att döda någon utan anlednig eftersom du tjänar inget på det, men den du dödar blir av med 2k varje gång. Sjukt irriterande.
Folk kommer och dödar mig samt förstör min bil, Om jag sedan tar hämnd 1 efter 1 så får jag bad sport..
Så ja, bad sport är rätt misslyckat.