2013-10-18, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Skruvade människa! Du är inte ens rolig och vad fan lägger du ut dina inringningar här för? Tror du någon orkar lyssna på ditt skit en gång till? Pajas!

1. Ja lite skruvad. 2. Rolig är jag visst. 3. varför inte dela med sig. 4. ja det tror jag. 5. DIN MAMMA!

Citat:
Ursprungligen postat av obelavs
Vafan är du sjuk i huvet eller? Har lyssnat igenom ett halvt dussin av dina ringningar och inte en enda har varit det minsta rolig.
Idiot!

1. Nja, något iallafall. 2.halvt dussin och du fortsätter lyssna? Sluta lyssna om det tråkigt! 3. Idiot själv!
Citera
2013-10-18, 18:32
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valerian
1. Ja lite skruvad. 2. Rolig är jag visst. 3. varför inte dela med sig. 4. ja det tror jag. 5. DIN MAMMA!

1. Nja, något iallafall. 2.halvt dussin och du fortsätter lyssna? Sluta lyssna om det tråkigt! 3. Idiot själv!
Jag tyckte det var kul idag om du var den Valle som ringde in och vägrade be om ursäkt för att du felaktigt hade skällt ut en spärrvakt och då inte fick säga det du ville säga hos Robban.
Citera
2013-10-18, 18:50
Medlem
Caesar Johansens avatar
Cissis tema idag var helt verklighetsfrånvänt. "Svensken utomlands - Gud va han super!". Lever hon på 70-talet eller? Jag känner inte igen den beskrivningen alls. Hatar när sådant här oreras och tas upp om och om igen.

Alla som på något sätt hade haft med turistindustrin att göra sa att svenskar var toppen, och inte alls så utspårade som på 70-talet. Det är den gamla svenska självkritiken, så jävla tröttsamt. Storhetsvansinne och självhat som går hand i hand.
Senast redigerad av Caesar Johansen 2013-10-18 kl. 19:04.
Citera
2013-10-18, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Jag tyckte det var kul idag om du var den Valle som ringde in och vägrade be om ursäkt för att du felaktigt hade skällt ut en spärrvakt och då inte fick säga det du ville säga hos Robban.

Japp det var jag. Det var nog sista gången jag ringde in till radio1. Felaktigt, vet inte det. Robban låter ju en aldrig snacka ordentligt och avbryter hela tiden. Sen ska han alltid försöka lura en in i fällor. Ett exempel var när jag ringde in första gången till honom och han påstod att jag sagt nåt, jag gick på det. Lyssnade på reprisen och det visade sig att han har sämre minne än han trodde.

Hursomhelst, Jag tycker inte det rätt av en spärrkonduktör att sitta och skita i folk. Han hade släppt spärren fri så att vemsomhelst kunde gå igenom så han kunde bry sig om sitt. Jag kan ju inte veta det, så jag tappade tid genom att stressat dra fram kortet. Detta var precis bredvid båset där snubben satt. Han kunde sagt "det öppet", eller om det nu var låst klickat på knappen så jag hann till tåget. I min mening var denna spärrkonduktör väldigt nonchalant och jävligt dåligt serviceinriktad. Så jag tänker fan inte be om ursäkt till honom för hans stil. Jag skällde ut honom för just detta och han ville kalla polisen på mig för det. Robban tycker ju att jag är en slyngel så han är aldrig på min sida. Jag ville flika in med en rolig historia men han vände det mot mig direkt. Var en skön luring jag drog på honom idag ändå

http://play.radio1.se/catchup/8966 49:30 då Robban vägra släppa argumentet. Sedan drog jag "ursäkten" så Robban blev paff 01:04:30.

För er som blir upprörda att jag lagt ut alla mina inringningar här. Det är faktiskt mest för min egen skull så att jag kan ha de samlat på en plats. Kan bli ett fint minne en dag. Vet inte hur jag klipper ihop det själv och sparar det in på min dator. Så tycker ni jag är tråkig, dum etc så avstå från att lyssna. "Det var en rolig tid med Radio1", kommer jag nog påstå om ett par år!
Citera
2013-10-18, 22:38
Bannlyst
I dag liknade CW fula svenskor utomlands med negrer med små kukar
Citera
2013-10-18, 22:50
Medlem
meister2002s avatar
Om det nu ska diskuteras "svensken utomlands" borde det i sann PK-stil
avhandlas allt från "sällskapsresor" till "svenskar" som strider för terrorgrupper eller varför inte zigenare som stjäl i alla länder...

Varför ska det vara OK att diskutera "svenskar" som en homogen grupp när det uppenbarligen inte finns "vi och dem" längre...?
Citera
2013-10-18, 23:32
Medlem
Smackyheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valerian
Tjena alla på Flashback. Det är jag som är Valle (namnet valle samt valleballe var upptaget) som brukar ringa in till radio1. Jag tänkte lägga ihop alla mina inringningar här.

Ps. Om någon vet hur eller kan hjälpa mig lägga ihop alla klipp på youtube exempelvis vore det uppskattat.

Vem fan pallar?! Lär dig hur du klipper ihop skiten. Hur orkar du ens ringa in så många gånger? Det räcker!
Senast redigerad av Smackyhead 2013-10-18 kl. 23:40.
Citera
2013-10-19, 11:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smackyhead
Vem fan pallar?! Lär dig hur du klipper ihop skiten. Hur orkar du ens ringa in så många gånger? Det räcker!

Jag gillar förvisso hans initiativ. Tanken är god. Tyvärr fallerar det ju på en ganska viktig detalj - det är bara tråkig skit.
Citera
2013-10-19, 17:26
Bannlyst
Ska också börja länka mina ringningar här och sprida odrägligheten jag kommer med, yeeahoo!
Citera
2013-10-19, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Ska också börja länka mina ringningar här och sprida odrägligheten jag kommer med, yeeahoo!

Det är ok för mig så länge de är roliga.
Citera
2013-10-20, 00:20
Medlem
Caesar Johansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meister2002
Om det nu ska diskuteras "svensken utomlands" borde det i sann PK-stil
avhandlas allt från "sällskapsresor" till "svenskar" som strider för terrorgrupper eller varför inte zigenare som stjäl i alla länder...

Varför ska det vara OK att diskutera "svenskar" som en homogen grupp när det uppenbarligen inte finns "vi och dem" längre...?
Alltid samma förvirring på radio1 på den här punkten. Unisont mässa det från samtliga programledare att "alla är svenskar", å andra sidan snackas det om svenskars beteende utomlands och bilden som tecknas är en homogen grisfest a la 1974. Blir oseriöst när nära 15% av befolkningen har en helt annan kulturell bakgrund + att de allra flesta sann-svenskar har lämnat det värst svineriet bakom sig för länge sedan. CW är flamsig och korkad, håller mig till RA hädanefter.
Citera
2013-10-20, 02:53
Medlem
Smackyheads avatar
Fan vad tråkigt liv jag har. sitter hemma mitt i natten och lyssnar på Gerts värld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in