Citat:
Ursprungligen postat av
eternussermo
Jag tyckte det var kul idag om du var den Valle som ringde in och vägrade be om ursäkt för att du felaktigt hade skällt ut en spärrvakt och då inte fick säga det du ville säga hos Robban.
Japp det var jag. Det var nog sista gången jag ringde in till radio1. Felaktigt, vet inte det. Robban låter ju en aldrig snacka ordentligt och avbryter hela tiden. Sen ska han alltid försöka lura en in i fällor. Ett exempel var när jag ringde in första gången till honom och han påstod att jag sagt nåt, jag gick på det. Lyssnade på reprisen och det visade sig att han har sämre minne än han trodde.
Hursomhelst, Jag tycker inte det rätt av en spärrkonduktör att sitta och skita i folk. Han hade släppt spärren fri så att vemsomhelst kunde gå igenom så han kunde bry sig om sitt. Jag kan ju inte veta det, så jag tappade tid genom att stressat dra fram kortet. Detta var precis bredvid båset där snubben satt. Han kunde sagt "det öppet", eller om det nu var låst klickat på knappen så jag hann till tåget. I min mening var denna spärrkonduktör väldigt nonchalant och jävligt dåligt serviceinriktad. Så jag tänker fan inte be om ursäkt till honom för hans stil. Jag skällde ut honom för just detta och han ville kalla polisen på mig för det. Robban tycker ju att jag är en slyngel så han är aldrig på min sida. Jag ville flika in med en rolig historia men han vände det mot mig direkt. Var en skön luring jag drog på honom idag ändå
http://play.radio1.se/catchup/8966 49:30 då Robban vägra släppa argumentet. Sedan drog jag "ursäkten" så Robban blev paff 01:04:30.
För er som blir upprörda att jag lagt ut alla mina inringningar här. Det är faktiskt mest för min egen skull så att jag kan ha de samlat på en plats. Kan bli ett fint minne en dag. Vet inte hur jag klipper ihop det själv och sparar det in på min dator. Så tycker ni jag är tråkig, dum etc så avstå från att lyssna. "Det var en rolig tid med Radio1", kommer jag nog påstå om ett par år!