2013-10-17, 23:49
Medlem
kattrumpas avatar
Vilken bil gillar ni bäst av Superbilarna?
Tjockishostarna har ju nästan alltid Super på och då jag är för lat för att byta lobby/hosta själv så brukar jag bara hänga på. Vet dock aldrig vilken bil jag ska ta.
Har fattat tycke för Voltic, men finns det någon bil överlag som är "bäst"?
Citera
2013-10-17, 23:53
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Vilken bil gillar ni bäst av Superbilarna?
Tjockishostarna har ju nästan alltid Super på och då jag är för lat för att byta lobby/hosta själv så brukar jag bara hänga på. Vet dock aldrig vilken bil jag ska ta.
Har fattat tycke för Voltic, men finns det någon bil överlag som är "bäst"?
https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0AlP-Va9xYIY4dDlxR1RVMmFCSnZCbEpvcEJXeHdEanc&usp=sharin g&rm=full#gid=0
Citera
2013-10-17, 23:54
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0AlP-Va9xYIY4dDlxR1RVMmFCSnZCbEpvcEJXeHdEanc&usp=sharin g&rm=full#gid=0
Nu tänkte lite mer på känslan i bilarna, inte själva statsen
Jag tar själv Voltic för att den på pappret har schysst acceleration, men sen är ju inte vad som står på pappret allting heller.
Citera
2013-10-18, 00:03
Medlem
Citat:
Jag tar själv Voltic för att den på pappret har schysst acceleration, men sen är ju inte vad som står på pappret allting heller.

entity har skönast känsla då den är mest hanterbar i svängar. Adder för full fart på långsträcka. end
Citera
2013-10-18, 00:05
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Fast det är ju ändå en ganska relativ fråga.
Personligen gillar jag Grotti Cheetah eftersom den ibland kan köra in under bilar som kommer framifrån. Dessutom intalar jag mig själv att den har bättre väghållning, men det kan ju samtidigt bero på att den har lägre topphastighet än Truffade Adder och sämre acceleration än Overflod Entity XF.
Citera
2013-10-18, 00:20
Medlem
Awbetts avatar
Citat:

Grotti Carbonizzare är en riktigt bra bil. Den blir din för så lite som 195 000$!
Citera
2013-10-18, 01:00
Medlem
Donatello1s avatar
Jag skapade två gubbar Igår förmiddag som försvann. Även när jag kom åt molnet så hade jag dom inte. Skapade en till igårkväll som jag spelade några timmar med. Tror ni den finns kvar idag? Är det någon som förlorat sin gubbe från igår kväll tilö idag?

Ps3
Citera
2013-10-18, 01:06
Medlem
MrBraxs avatar
race kan jag inte joina, blir kickad från gta online då, trist.
sitter i en kö nu till ett lts, gått snart 10 minuter nu

edit:

kom äntligen in nu. så jävla trist att folk kan preja en, inte ens kul att köra då ju
Senast redigerad av MrBrax 2013-10-18 kl. 01:15.
Citera
2013-10-18, 01:40
Medlem
Vafaaaan. Köpte en motorcykel och köpte prylar till den för 120k. Hade den i garaget, men nu när jag kraschade och den pajade så står det att den inte hade försäkring. Hur går detta till?
Citera
2013-10-18, 01:56
Medlem
MrBraxs avatar
Går det inte att förhindra att polisen snor ens bil? Går ju inte att ha roligt.
Citera
2013-10-18, 02:06
Medlem
piovs avatar
Haha galet, vad är grejen att ha mekaniker. Han kommer knappt, snodde min bil den jäveln gjorde han också en gång
Citera
2013-10-18, 02:16
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattenzriddare
Vafaaaan. Köpte en motorcykel och köpte prylar till den för 120k. Hade den i garaget, men nu när jag kraschade och den pajade så står det att den inte hade försäkring. Hur går detta till?
Hade du köpt försäkring då? Annars är det kört.

Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Går det inte att förhindra att polisen snor ens bil? Går ju inte att ha roligt.
Vadå snor ens bil? Sköt dom ihjäl dig menar du? I så fall får du sno tillbaka den innan den förstörs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in