Citat:
Ursprungligen postat av
SylvesterLundgren
Hoppas man kan ha större crew-emblem på kläderna sen än vad man kan på Max Payne 3 där emblemet knappt syns på tröjorna. Skulle vara grymt med FB-katten över hela ryggen!

Eller till och med som tatuering?!
Det hoppas verkligen jag med, vad är annars vitsen med flashiga emblem liksom?
En annan grej jag undrar är om man kan råna värdetransporter och t.ex bensinmackar utan större planering. Samla 4 snubbar i en bil och åka ut och leta efter en värdetransport och sen improvisera. Man ser lite av det i online-trailern, då det är en helikopter som hovrar framför en värdetransport samtidigt som någon spränger dörrarna där bak. Undra om det är ett mission eller bara "open world". I gta 4 kunde man ju göra så, fast man bara sprängde skiten och plockade upp pengarna på marken, vilket var rätt trist.
I övrigt förstår jag inte alls hur heists kommer fungera online, det finns väldigt lite info om det antar jag. Som jag gissar, så är det en ledare som triggar uppdragen och bestämmer hur uppdragen ska genomföras och hur pengarna ska delas ut? Jag är sjukt nyfiken på hur dynamiskt det faktiskt kommer vara. Efter alla "önske-scenarier" man har läst om i tråden, så känns det bäddat för besvikelse, men vem vet?