2013-10-17, 20:25
  #11257
Medlem
BjeerNs avatar
Bara för mig tv3play.se inte fungerar?

Ville ju se avsnittet, perkele.
Citera
2013-10-17, 20:26
  #11258
Medlem
730221s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampgaffel
850 kr / månad känns inte så mycket på fika / fest. Inte för att jag lägger så mycket, men det känns ändå väldigt normalt.
850 där 400 på löshår etc, det drar iväg särskilt med tanke på att hon bara jobbar deltid på ICA.
Citera
2013-10-17, 20:27
  #11259
Moderator
v50s avatar
Inte vet jag om det var så stor skillnad på hennes hår före och efter löshåret togs bort eller jag kanske är blind som inte ser skillnaden, förvisso lite tunnare men inte så det stör mig

Citat:
Ursprungligen postat av BjeerN
Bara för mig tv3play.se inte fungerar?

Ville ju se avsnittet, perkele.

Sänder de programmet samtidigt som den går på tv, jag har för mig att den läggs upp efter den visats på tv fast jag kanske har fel?
Citera
2013-10-17, 20:30
  #11260
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v50



Sänder de programmet samtidigt som den går på tv, jag har för mig att den läggs upp efter den visats på tv fast jag kanske har fel?

Det har varit så tidigare i alla fall.
Citera
2013-10-17, 20:36
  #11261
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Inte vet jag om det var så stor skillnad på hennes hår före och efter löshåret togs bort eller jag kanske är blind som inte ser skillnaden, förvisso lite tunnare men inte så det stör mig


Tycker hon ser betydligt snyggare ut utan löshåret.
Citera
2013-10-17, 20:37
  #11262
Medlem
NoQuarters avatar
Mums, henne har man sneglat på när man varit i Nässjö och handlat.
Citera
2013-10-17, 20:39
  #11263
Medlem
Trumpeters avatar
Tjejen är totalblåst. Gissar på att hon drog in 1500 spänn på loppisen, när det var nästan 10000.
Citera
2013-10-17, 20:42
  #11264
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoQuarter
Mums, henne har man sneglat på när man varit i Nässjö och handlat.


Hon lär få en del som raggar på henne efter det här programmet

Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Tjejen är totalblåst. Gissar på att hon drog in 1500 spänn på loppisen, när det var nästan 10000.

Där hade hon noll koll eller så kanske hon medvetet drog till i underkant för att inte bli besviken.

Ska man se något positivt så verkar hon inte ha tagit några sms-lån av det jag har sett/hört i programmet, det är många som har tagit sådana i tidigare program.
Citera
2013-10-17, 20:42
  #11265
Medlem
Worthlesspieceofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Tjejen är totalblåst. Gissar på att hon drog in 1500 spänn på loppisen, när det var nästan 10000.

Du framstår ju inte som direkt intelligent själv, då ditt enda intresse i livet verkar vara att bänka dig framför tv:n på torsdagar 20.00 för att få basha lyxfälledeltagare. Pretentiösa och präktiga personer som förenklar verkligheten som du gör kan samhället vara utan.
Citera
2013-10-17, 20:43
  #11266
Medlem
730221s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoQuarter
Mums, henne har man sneglat på när man varit i Nässjö och handlat.
Jovisst fan var hon riktigt snygg, vet du vad hon heter i efternamn?
Citera
2013-10-17, 20:44
  #11267
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Tjejen är totalblåst. Gissar på att hon drog in 1500 spänn på loppisen, när det var nästan 10000.

Reagerade också på det, helt sjukt! Har levt på sitt utseende märker man, inte direkt den vassaste kniven i lådan.
Citera
2013-10-17, 20:46
  #11268
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Tjejen är totalblåst. Gissar på att hon drog in 1500 spänn på loppisen, när det var nästan 10000.

Tror programledaren la dit några tusenlappar. Har sålt på loppmarknad och värre judar än de som handlar där får man leta efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in