Citat:
Ursprungligen postat av
NoQuarter
Mums, henne har man sneglat på när man varit i Nässjö och handlat.

Hon lär få en del som raggar på henne efter det här programmet
Citat:
Ursprungligen postat av
Trumpeter
Tjejen är totalblåst. Gissar på att hon drog in 1500 spänn på loppisen, när det var nästan 10000.
Där hade hon noll koll eller så kanske hon medvetet drog till i underkant för att inte bli besviken.
Ska man se något positivt så verkar hon inte ha tagit några sms-lån av det jag har sett/hört i programmet, det är många som har tagit sådana i tidigare program.