2013-10-17, 15:07
Medlem
Credzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
När du har valt bil och ska betta kan du skrolla till de olika spelarna. Det står något i stil med "Ready - 3 - $0" Siffran "3" i den svarta rutan är oddsen. Du kan ställa in om du vill ha fractional, decimal eller moneyline. Decimal är det vi använder i bl.a. Sverige.

Vet du vart man gör det för jag kan inte hitta det på settings?
Citera
2013-10-17, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Jag körde med 2 kompisar igår (Down the drain). På 5-6 race drog man in över 50 k och en helvetes massa RP.

Tack för tipset Körde jag vet inte hur länge med två andra efter jag läste ditt inlägg och hade 143k på fickan när jag gick ur. Galet lättförtjänta pengar. Den andra gången jag körde banan så stod det typ "you set a new world record" när jag vann men det kan fan inte stämma för jag körde inte så jäkla bra. Skumt.

Förresten måste det vara nån bugg när jag lämnar mitt garage så får jag konstant två stjärnor direkt och så står det att Simon inte vill ha personliga bilar. Man får ju två stjärnor när man tar bilar som han vill ha men ens personliga bil borde man kunna köra med utan att få stjärnor tycker man ju Men det är ju bara att ta en annan bil så slipper man de där så klart.
Citera
2013-10-17, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Någon som vet hur man kan upprepa uppdragen som ger 25k dollar? Vill verkligen farma men det ska va så svårt...

Vad är det för uppdrag och vilken rank krävs?
Citera
2013-10-17, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tajttajt
För alla med ps3

http://socialclub.rockstargames.com/crew/pekingoutlaws

Grymt crew, lirar mycket missions som ger bra med $$$ 25k per mission.
Lirar även andra roliga saker, och är grymt taggade till nya patchen där vi ska råna banker!

Låter det intressant, tveka inte att joina!

(Pss, bara svenskar)

Jag är på! är rank 28!
Citera
2013-10-17, 15:34
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Sen har jag förstått det som att bilar du kan finna på gatan, kan man inte styla lika mycket som samma bil som du köper från internet??
Det där varierar.
Citera
2013-10-17, 15:43
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Någon som vet hur man kan upprepa uppdragen som ger 25k dollar? Vill verkligen farma men det ska va så svårt...
Tack och lov så har dom tagit bort den funktionen. Så att alla farm-bögar inte flyger upp till lvl 100 med 100 miljoner direkt.

Du får göra som vanligt och ringa upp personen tills uppdraget kommer igen.
Citera
2013-10-17, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Credz
Vet du vart man gör det för jag kan inte hitta det på settings?

Såg tidigare i tråden att det finns under online > settings och inte vanliga settings
Citera
2013-10-17, 16:00
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av '[SIC
'|45715422]Man kan parkera dom i garaget däremot och få en tracker automatiskt
Ta ut den efter ett tag och kör den till LSC.
Oj, så fel du har! Du kan inte parkera dom dyrare bilarna(bl.a supersport-bilarna) i garaget om du inte köpt dom. Har du stulit en sådan så kan du i princip bara åka runt med den tills du tröttnat eller förstört den.

Dom billigare mindre sällsynta bilarna går utmärkt att köra in i sitt garage och göra till sina egna. Dock får du bara tracker från ditt garage, försäkring måste du köpa i LS Customs.
Citera
2013-10-17, 16:34
Medlem
tajttajt skrev att det kommer en ny patch som gör att man kan råna banker. När kommer denna tro?
Citera
2013-10-17, 16:54
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
tajttajt skrev att det kommer en ny patch som gör att man kan råna banker. När kommer denna tro?
Frågan har redan ställts ett hundratal antal gånger i tråden - dessutom står det på deras egna hemsida:
http://www.rockstargames.com/V/GTAOnline/content
Citera
2013-10-17, 16:55
Medlem
waikikiis avatar
Vilken knappkombination är det för att krypa runt hörn när man är i cover?
Citera
2013-10-17, 17:13
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Vilken knappkombination är det för att krypa runt hörn när man är i cover?
Luta dig åt det håll du vill gå åt och tryck på Fyrkant(PS3) eller X(X360)
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Ja och för hundånde gången, så orkar man inte bläddra igenom hela tråden. Tack för ditt svar
Du behöver inte bläddra igenom hela tråden. Nu var det förvisso ~200 inlägg sedan som frågan sist ställdes, men en enkel sökning på Google hade gett dig svar efter bara några sekunder. Sök på "Gta online rob banks" så har du bara där 3 hemsidor som ger dig svar på frågan på första söksidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in