Citat:
Ursprungligen postat av
leanBack
Har även märkt av en annan fett skum grej med Pyran!
Brukar slänga i mig ett par stycken sen somna om ett tag på morgonen och vänta på att dom ska kicka in.
Men dom sista 2-3 mornarna har jag typ hamnat i en dvala och fucking TRIPPAT efter jag tagit dom!
Har bl.a knullat, legat och snackat i telefonen, haft fest och lyssnat på musik m,m och sen bara POFF! Så vaknar jag upp och är helt förvirrad! Jag menar vart tog bruden och musiken vägen liksom?
Så jävla skumt alltså. Typ hynos eller nåt!
Är som att man går in i nån drömvärld som man kan styra typ, jag vet inte hur jag ska förklara det! Undra vad fan det kan bero på? Vad är det i dessa piller egentligen? Tidigare har dom funkat klockrent.
Nån som är lite insatt i sånt här psyko shit? eller vart med om nåt liknande?
Skrev i mitt inlägg tidigare att jag bl.a. fått CEV'S av detta. Vi är alla försökskaniner, snart dyker det upp obekväma biverkningar såsom kramp i anus och ögonsmärta...
Krökande du och tog pyra så KAN du få minnesluckor, så du kanske låg någonstans på gränsen till att få en blackout, ligger man på gränsen kommer man ihåg men ändå småglömmer, lite så en zombiehjärna funkar.
Jag tog 0.75 MG i morse KL 07 och vågar säga att det fortfarande sitter i lite granna.
Ps. Blev rätt myssugen samt lite kåt av pyran förut också.