2013-10-16, 20:54
Medlem
Kompis gav mig några av dessa då jag åt lite för många toppisar men kännde sen efter att trippen lagt sig ett litet lugn. Hjälpte säkert en hel det för mig att slappna av men tycker inte den kan mätas med dom klassiska benson så som xanax och roche 2.
Citera
2013-10-17, 02:04
Medlem
En enkel fråga bara? Kan pyrazolam göra så att man har svårt att få upp den?
Misstänker att det var detta som gjorde mitt dambesök ikväll till ett jävla skämt.
Den vill helt enkelt inte stå?

Nån som känner igen sig?
Senast redigerad av leanBack 2013-10-17 kl. 02:30.
Citera
2013-10-17, 10:07
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leanBack
En enkel fråga bara? Kan pyrazolam göra så att man har svårt att få upp den?
Misstänker att det var detta som gjorde mitt dambesök ikväll till ett jävla skämt.
Den vill helt enkelt inte stå?

Nån som känner igen sig?
Mycket möjligt, men det gäller nog generellt när man flöddrar på bensodiazepiner isåfall. Jag har legat när jag varit flöddrad på andra benso med vissa problem.
Citera
2013-10-17, 11:12
Medlem
x0ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StupidMonkey
Kompis gav mig några av dessa då jag åt lite för många toppisar men kännde sen efter att trippen lagt sig ett litet lugn. Hjälpte säkert en hel det för mig att slappna av men tycker inte den kan mätas med dom klassiska benson så som xanax och roche 2.

Diclazepam sänkte dig rätt bra med.
Citera
2013-10-17, 11:55
Medlem
Convicteds avatar
Gillar denna benso men kan ej ta pga provtagningar..
Citera
2013-10-17, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Mycket möjligt, men det gäller nog generellt när man flöddrar på bensodiazepiner isåfall. Jag har legat när jag varit flöddrad på andra benso med vissa problem.

Ok ok bra börjar känna mig allmänt retard efter 3 veckor på pyran asså, ska fan lägga av med den idag.
Citera
2013-10-17, 13:48
Medlem
OriginalHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picko
Någon som fått vita tabs ist för dom klassiska gula från c****w*** ?

Jag fick hem 100 från samma sida igår. 1 gul och resten vita. Lagom avigt. Hoppas dom funkar lika bra som de gula. Annars blir jag grinig.
Citera
2013-10-17, 19:43
Medlem
Har även märkt av en annan fett skum grej med Pyran!
Brukar slänga i mig ett par stycken sen somna om ett tag på morgonen och vänta på att dom ska kicka in.

Men dom sista 2-3 mornarna har jag typ hamnat i en dvala och fucking TRIPPAT efter jag tagit dom!

Har bl.a knullat, legat och snackat i telefonen, haft fest och lyssnat på musik m,m och sen bara POFF! Så vaknar jag upp och är helt förvirrad! Jag menar vart tog bruden och musiken vägen liksom?
Så jävla skumt alltså. Typ hynos eller nåt!
Är som att man går in i nån drömvärld som man kan styra typ, jag vet inte hur jag ska förklara det! Undra vad fan det kan bero på? Vad är det i dessa piller egentligen? Tidigare har dom funkat klockrent.

Nån som är lite insatt i sånt här psyko shit? eller vart med om nåt liknande?
Citera
2013-10-17, 19:52
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Brukar slänga i mig ett par stycken sen somna om ett tag på morgonen och vänta på att dom ska kicka in.

Men dom sista 2-3 mornarna har jag typ hamnat i en dvala och fucking TRIPPAT efter jag tagit dom!

Har bl.a knullat, legat och snackat i telefonen, haft fest och lyssnat på musik m,m och sen bara POFF! Så vaknar jag upp och är helt förvirrad! Jag menar vart tog bruden och musiken vägen liksom?
Är som att man går in i nån drömvärld som man kan styra typ, jag vet inte hur jag ska förklara det! Undra vad fan det kan bero på? Vad är det i dessa piller egentligen? Tidigare har dom funkat klockrent.

Lucid dreaming/klardrömmar. WILD (Wake induced lucid dreaming) är när man vaknar och är vaken 10-30min sen somnar om så har man lättare för att vakendrömma.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Klardr%C3%B6mmande
Finns hur mycket information som helst om ämnet!
Citera
2013-10-17, 20:19
Medlem
SpooN.s avatar
Citat:

Skrev i mitt inlägg tidigare att jag bl.a. fått CEV'S av detta. Vi är alla försökskaniner, snart dyker det upp obekväma biverkningar såsom kramp i anus och ögonsmärta...

Krökande du och tog pyra så KAN du få minnesluckor, så du kanske låg någonstans på gränsen till att få en blackout, ligger man på gränsen kommer man ihåg men ändå småglömmer, lite så en zombiehjärna funkar.

Jag tog 0.75 MG i morse KL 07 och vågar säga att det fortfarande sitter i lite granna.
Ps. Blev rätt myssugen samt lite kåt av pyran förut också.
Senast redigerad av SpooN. 2013-10-17 kl. 20:23.
Citera
2013-10-17, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpooN.
Skrev i mitt inlägg tidigare att jag bl.a. fått CEV'S av detta. Vi är alla försökskaniner, snart dyker det upp obekväma biverkningar såsom kramp i anus och ögonsmärta...

Krökande du och tog pyra så KAN du få minnesluckor, så du kanske låg någonstans på gränsen till att få en blackout, ligger man på gränsen kommer man ihåg men ändå småglömmer, lite så en zombiehjärna funkar.

Jag tog 0.75 MG i morse KL 07 och vågar säga att det fortfarande sitter i lite granna.
Ps. Blev rätt myssugen samt lite kåt av pyran förut också.

Tänkte fan på det där med försökskaniner idag, ska sluta ta skiten! tacka vet jag gamla hederliga alpran.
Börjar känna mig smått trög av den här skiten.

Bra för dig att du blev kåt av pyran då! själv blir jag typ impotent märkte jag igår! så fuck den här skiten!

Och vad är CEV´S för nåt då?
Citera
2013-10-17, 20:38
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Och vad är CEV´S för nåt då?
CEV = Closed Eye Visuals
OEV = Open Eye Visuals
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera