2013-10-17, 02:18
Medlem
Jag har letat efter action button ett tag nu men hittar den inte. Vilken knapp är det och vad gör den?
Citera
2013-10-17, 02:29
Medlem
Hur får man mer av dangerous? de finns ju mätare med olika skills. Det är en av dom.
Citera
2013-10-17, 02:31
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSituiation
Jag har letat efter action button ett tag nu men hittar den inte. Vilken knapp är det och vad gör den?
I vilket sammanhang nämns den?
Action Button brukar i spelvärlden vara den knapp som används för att interagera med omgivningen. Det kan t.ex. vara knappen som används för att aktivera hissen, dra i spaken eller öppna dörren.
Citera
2013-10-17, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
I vilket sammanhang nämns den?
Action Button brukar i spelvärlden vara den knapp som används för att interagera med omgivningen. Det kan t.ex. vara knappen som används för att aktivera hissen, dra i spaken eller öppna dörren.

Den knappen som man gör "greetings" med. Tex salute, som när man vunnit ett race eller deathmatch.
Jag såg nämligen en som gjorde dessa i free roam.

Gäller xbox360.
Citera
2013-10-17, 02:46
Medlem
Ta en helikopter. Sedan åker du till en butik. Rånar den. Sedan sätter du dig i helikoptern och flyger upp. Polisen försvinner med en gång. Sen flyger du till nästa butik, och repeterar. Ja får i hop väldigt mycket pengar på kort tid!
Citera
2013-10-17, 02:49
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSituiation
Den knappen som man gör "greetings" med. Tex salute, som när man vunnit ett race eller deathmatch.
Jag såg nämligen en som gjorde dessa i free roam.

Gäller xbox360.
Jaså, tryck ned vänster och höger styrspak samtidigt. Animationen pågår tills det att du släpper knapparna.
Citera
2013-10-17, 03:42
Medlem
sålde min enda personal vehicle till LS customs, köpte en bil (comet) för 100k, gjorde några missions sen när ja kom ut från ett mission blev ja kickad från servern och kom in på offline.

när jag sen logga in på online så är min 100k bil borta och jag har min gamla personal vehicle som jag sålde till LS customs? mina cash för 100k bilen är också borta wtf

vill knappast spela mer om jag har grindat massa uppdrag för att 100k ska försvinna bara sådär?
Citera
2013-10-17, 03:45
Bannlyst
okej det sjukaste hände precis, en random snubbe gav mig 167 mille, han måste vara en hacker för att det inte går att överföra pengar just nu, vad borde jag göra??? vill inte bli bannad
Citera
2013-10-17, 04:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flygaren13
okej det sjukaste hände precis, en random snubbe gav mig 167 mille, han måste vara en hacker för att det inte går att överföra pengar just nu, vad borde jag göra??? vill inte bli bannad
Allvarligt? Kontakta Rockstar..
Citera
2013-10-17, 04:12
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Ta en helikopter. Sedan åker du till en butik. Rånar den. Sedan sätter du dig i helikoptern och flyger upp. Polisen försvinner med en gång. Sen flyger du till nästa butik, och repeterar. Ja får i hop väldigt mycket pengar på kort tid!
Jo, förutom att efter du rånat tredje butiken på kort tid så får du 3 stjärnor och en polishelikopter efter dig som kan ta en liten stund att bli av med. Lägger hellre den tiden på något uppdrag som enkelt ger mer än ynka 2k.
Citera
2013-10-17, 04:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Allvarligt? Kontakta Rockstar..

ja, det är helt sjukt, alla på mitt session har köpt dyraste bilarna lägenheter etc
Citera
2013-10-17, 04:40
Medlem
haha jag tog en sådan helikopter som man kan plocka upp bilar med. Och så åkte jag å tog en snubbes bil, medan han stod vid sidan av och sköt på mig. Sedan åkte jag till ett högt tak och satte den där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in