2013-10-10, 09:37
Medlem
odditys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apskaftet12
Åka runt i solnedgången uppe bland bergen i en ner cabbad bil o höra rhythm of the night dunka ut genom högtalarna kan nog vara de fetaste! länge leve disco

Hehe.
Soundtracket är verkligen förvånadsvärt skitdåligt och jättekonstigt. Jag förstår inte hur de tänkte där. Det är väl bara Rythm of the Night och Only Girl in the World som man kan lyssna på och det kommer från någon som helst lyssnar på metal.
Citera
2013-10-10, 10:25
Medlem
TheGolemFighters avatar
http://www.rockstargames.com/newswire/article/51547/new-title-update-to-address-gta-online-game-progress-loss-and-ot.html

Hoppas fan de funkar nu asså Dags att börja lira online igen och hoppas inte gubben försvinner denna gången!
Citera
2013-10-10, 10:29
Medlem
i.b.ms avatar
Äntligen har jag kommit hem till min PS3 och för första gången kunnat testa multiplayer 9 dagar efter att det släpptes. Fördelen med att ha missat första veckan är att jag förmodligen sluppit undan en hel del frustration och buggar för i grunden så var erfarenheten positiv. Hade tur och kom på en server där inte alla spelarna sköt varandra utan kunde samarbeta i några uppdrag.

Tyvärr så måste jag arbeta (även om det är hemifrån idag) så det blev bara en timme nu på morgonen. Blir nog ett antal timmar senare under dagen så att jag kommer upp till en level så att jag kan köpa mig en lägenhet. Hittills är det lite långsamt med inkomsterna så jag räknar med att om det fortsätter på det sättet så kommer jag förmodligen att lägga ner en hundring eller så för att köpa lite cash. (om och när de öppnar försäljningen igen)
Citera
2013-10-10, 10:38
Medlem
Gravers avatar
Fy fan vad jag hatar alla jävla tattare som står utmed vägarna och helt utan anledning skjuter ihjäl dig för att sedan sno kärran och köra in i allt och alla så att de får snuten efter sig, så att bilen måste hämtas hos snuten, för att sedan vara tvungen att reparera den.
Inte lätt att köra ifrån snuten när ens tidigare vrålåk ser ut som en jävla skrothög med alla däcken sprängda.
Citera
2013-10-10, 10:40
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N!xxo
Om man snor en buss skulle man kunna trycka in ~16 pers i den tror ni eller är det någon löjlig limit i den för hur många som får vara i den som 4st eller så, det bör finnas runt 16 platser i den iaf, någon(ra) som provat?
Skulle va skoj och få in hela servern i en buss å glida runt

Rätt rejäla drive-by shootings man skulle kunna göra.
Citera
2013-10-10, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N!xxo
Om man snor en buss skulle man kunna trycka in ~16 pers i den tror ni eller är det någon löjlig limit i den för hur många som får vara i den som 4st eller så, det bör finnas runt 16 platser i den iaf, någon(ra) som provat?
Skulle va skoj och få in hela servern i en buss å glida runt

Haha aldrig tänkt på Om Flasback crew (PS3) ska testa det, är jag på
Citera
2013-10-10, 10:49
Medlem
MrWalross avatar
Tjena grabbz. Något som jag och nocolus farmade igår var mission där man skulle döda advokaten. Skit enkel och lik violent duck så får man 9 k per game som tog runt 2.30 min
Citera
2013-10-10, 10:55
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Fy fan vad jag hatar alla jävla tattare som står utmed vägarna och helt utan anledning skjuter ihjäl dig för att sedan sno kärran och köra in i allt och alla så att de får snuten efter sig, så att bilen måste hämtas hos snuten, för att sedan vara tvungen att reparera den.
Inte lätt att köra ifrån snuten när ens tidigare vrålåk ser ut som en jävla skrothög med alla däcken sprängda.

Spräng sönder kärran och ta ut en ny på försäkringen, det är betydligt enklare.

Jag gjorde en kul grej i går, som en liten kul grej bara. Jag lyckades sno en Inferno och fick en bounty på mig, det drar ju till sig den här typen som flugor till en koskit.

Jag körde till lämplig trång gräng med trappa upp till tak, ställde bilen med en sticky bomb på sidan, parkerade med den sidan med bomben mot väggen. Går upp på taket.

Idioten letar efter mig, hittar bilen istället och de är ganska ovanliga i spelet, han tar ju den istället. Låter han köra ett kvarter och trycker på <-.

BLAM!

Någon skriker MERDE, och massa skit på franska i headsetet, och jag viker mig av skratt.
Citera
2013-10-10, 10:57
Medlem
mada1s avatar
Folk till Mixed up with coke? Vet hur man r2ar de
Citera
2013-10-10, 11:08
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robax
Vilken låt tycker ni är GTA V's "anthem"? Själv får jag en sån jäkla skön GTA-feeling när Jane Child - Don't Wanna Fall In Love spelas på Non-stop-pop FM, speciellt när man kör race
Utan tvivel The Chain Gang of 1974 - Sleepwalking
Dock har Modjo - Lady störst nostalgi påverkan när den går igång
Citera
2013-10-10, 11:13
Medlem
rAppmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mada1
Folk till Mixed up with coke? Vet hur man r2ar de
Har de inte patchat den på PS3?

Jag och en polare samt några randoms farmade skiten ur den igår för vi tänkte att den patchen kommer till 360 inom kort. Jag gick från level 30 till typ 60ish, sen blev polaren 75 och då fixade han Rooftop Rumble och det är 25k cash och 4.4k RP och det tar seriöst max 1minut att köra från start tills det att man har restartat det igen. Så totalt igår/inatt skaffade jag närmare 4-5miljoner cash, samt slutade på level 80.
Citera
2013-10-10, 11:17
Medlem
Donnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Om man får en bounty på sitt stackars huvud, hur länge hänger den kvar? Tills någon till slut skjuter mig?

Amen!

Sitter en dag i spelet (ca 50 minuter)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in