Citat:
Men diskutera om GTA online då och sluta skriv supportfrågor eller varför inte micheal fungerar att spela i singleplayer.
Snarare du som borde växa upp så du lär dig ta och hantera kritik som folk.
ONT:
När man ska låsa upp olika vapenmods, så står det: "Kill 600 players with this weapon to unlock this feature". Gäller det bara onlineplayers man dödar eller även bottar?
Känns konstigt att dem uppmanar en till att döda players, men om man dödar deras bil får man bad sport.
Snarare du som borde växa upp så du lär dig ta och hantera kritik som folk.
ONT:
När man ska låsa upp olika vapenmods, så står det: "Kill 600 players with this weapon to unlock this feature". Gäller det bara onlineplayers man dödar eller även bottar?
Känns konstigt att dem uppmanar en till att döda players, men om man dödar deras bil får man bad sport.
Skulle gissa att det framförallt gäller DM och LTS-uppdrag där det faktiskt går ut på att döda varandra. Om du bara glider omkring i freemode kommer du ju få "bad sport"-stämpeln.
Citat:
Någon som hört något om Boneyard? Verkar glitcha sönder för tillfället. Precis som någon tidigare nämnde (minns ej vem) så blir det "SURVIVAL FAILED" redan på första waiven, nästa omgående. När man klättrat upp på taket i mitten står det alltså att man ska "go to the shootout" och en gul prick kommer upp på kartan (typ där man spawnar). Mycket märkligt. Och störigt.
EDIT: nu låter det enligt vissa som att det är Rockstar som gjort en uppdatering där dom menar att man inte ska få "campa" under survival. Dom kan ju inte mena allvar? Visst, det är sjukt OP att sitta bakom "el-skåpet" men man måste ju ändå få inta en pos under varje wave. Dom kan ju inte mena att man ska springa runt utan skydd?
Och fråga mig inte varför jag kallar det "el-skåpet"...
EDIT: nu låter det enligt vissa som att det är Rockstar som gjort en uppdatering där dom menar att man inte ska få "campa" under survival. Dom kan ju inte mena allvar? Visst, det är sjukt OP att sitta bakom "el-skåpet" men man måste ju ändå få inta en pos under varje wave. Dom kan ju inte mena att man ska springa runt utan skydd?
Och fråga mig inte varför jag kallar det "el-skåpet"...
Jag har sett på två survivaluppdrag att de har ändrat på utseendet så att vissa områden inte är lika effektiva eller ens går att gå in på.
1. Sandy shores. Finns ett litet utrymme tvärsöver gatan med staketet där det står "chinese restaurant". Tidigare satt man rätt fint bakom en blå låda och kunde skjuta folk som sprang tvärsöver gatan. Nu har de satt ett bilvrak där så att ca 60 procent av skottlinjen har försvunnit.
2. Boneyard (det är väl namnet på flygplansskroten?). I den har de spärrat dörren till det lilla utrymmet i den stora hangaren så man inte längre kan stå och lurpassa på alla som rusar igenom
För övrigt kan jag starkt rekommendera att kolla på denna video som visar hur man kan ta vilken bild som helst och göra om till en crewlogga.
http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_4018626043&feature= iv&src_vid=0AVwiNxKuk4&v=6jQIYgIjM_k