2013-10-15, 19:45
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Ja, det är väl självklart... vad hade annars varit vitsen med ett 10 bilars garage?

Hur gör man detta då? Just nu går det ju bara att försäkra och ha en bil som sin egen? Så vips efter att man köpt garaget kan man helt plötsligt även köpa förskärningar till fler bilar än en?
Citera
2013-10-15, 19:47
Medlem
läramighackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av läramighacka
Har en fråga: Jag är medlem i tre crews och har ett satt som Active. Väljer jag att byta Active crew, kommer min rank och RP då synas på det nya crewet? För tillfället har jag bara rank i det crew jag är aktiv i. Tack

Någon ?
Citera
2013-10-15, 19:51
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Hur gör man detta då? Just nu går det ju bara att försäkra och ha en bil som sin egen? Så vips efter att man köpt garaget kan man helt plötsligt även köpa förskärningar till fler bilar än en?
Ja.
Den bilen du tar ut från ditt garage blir dessutom automatiskt utrustad med en s.k. "Tracker".
Citera
2013-10-15, 19:57
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Ja.
Den bilen du tar ut från ditt garage blir dessutom automatiskt utrustad med en s.k. "Tracker".

Även försäkring? Kan jag alltså ta en bil på gata, köra den till mitt garage vilket då kommer göra den till "min"? Måste jag ha ett garage för att kunna köpa en bil? Blir bilen jag köper isåfall utrustad med både tracker och försäkrning?
Citera
2013-10-15, 20:01
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Även försäkring? Kan jag alltså ta en bil på gata, köra den till mitt garage vilket då kommer göra den till "min"? Måste jag ha ett garage för att kunna köpa en bil? Blir bilen jag köper isåfall utrustad med både tracker och försäkrning?
Äger du ett garage och köper en bil via hemsidan på mobilen så får den tracker och insurance.

Äger du ett garage och kör in en bil du stulit på gatan in i ditt garage så får den endast tracker och du måste åka till LS Customs för att köpa försäkring.
Citera
2013-10-15, 20:06
Medlem
MrBraxs avatar
åååh civilpoliserna är så sjukt störande, börjar jaga mig för ingen anledning
Citera
2013-10-15, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trig
På de här forumet diskuterar man Gta Online, och ska kunna ställa frågor och argumentera utan att andra medlemmar ska leka mod och verka duktiga, genom att kommentera som du gör. Väx nu upp från 10 till 30, så lär du dig hur du ska hantera andra mäniskor.

Men diskutera om GTA online då och sluta skriv supportfrågor eller varför inte micheal fungerar att spela i singleplayer.

Snarare du som borde växa upp så du lär dig ta och hantera kritik som folk.

ONT:
När man ska låsa upp olika vapenmods, så står det: "Kill 600 players with this weapon to unlock this feature". Gäller det bara onlineplayers man dödar eller även bottar?

Känns konstigt att dem uppmanar en till att döda players, men om man dödar deras bil får man bad sport.
Citera
2013-10-15, 20:17
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lebelle
Men diskutera om GTA online då och sluta skriv supportfrågor eller varför inte micheal fungerar att spela i singleplayer.

Snarare du som borde växa upp så du lär dig ta och hantera kritik som folk.

ONT:
När man ska låsa upp olika vapenmods, så står det: "Kill 600 players with this weapon to unlock this feature". Gäller det bara onlineplayers man dödar eller även bottar?

Känns konstigt att dem uppmanar en till att döda players, men om man dödar deras bil får man bad sport.
Online måste det vara, Jag har förmodligen dödat 1k bottar med min ak och har inte låst upp något än
Citera
2013-10-15, 20:18
Medlem
Jag har en online fråga. Spelar man online med sina PSN vänner på GTA 5 ? Eller spelar jag online med vem som helst ? Som inte är mina vänner på PSN ?
Citera
2013-10-15, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArischMann
kan man köpa, plan, båtar, helikoptrar & militär fordon & isf vart hamnar dom?

är tåg ostoppbara?
sett folk försöka stoppa dem med hjullastare utan framgång ja till och med en boeing, isf vad händer om två tåg kolliderar?
Ja, du kan köpa allt det där. Vet inte var de hamnar dock. Testade köpa en jetski (billig) bara för att se var de hamna, och då måste man ringa Pegasus som sedan levererar den till dig. Antar att det är så med helikoptrar och det andra också.
Citera
2013-10-15, 20:25
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mlmamgn
Jag har en online fråga. Spelar man online med sina PSN vänner på GTA 5 ? Eller spelar jag online med vem som helst ? Som inte är mina vänner på PSN ?
Du kan välja själv.
Citera
2013-10-15, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Vill tacka Barbapappan från fb-crewet för två spännande survivalrundor! Synd att nån skulle börja snacka ryska eller nåt men vi skrapade ihop 34k iaf

Boneyard är grym att lira survival på, rekommenderas.

Man går ju upp på ett tak där man har koll överallt och skydd sen finns det en lada typ där man kan campa och finns läskmaskin som man kan köpa för att få upp livet. Brukar också springa och gömma mig i en flygplans motor nära en skyddsväst fan bra ställe. Sen är det enkelt när minigun kommer man får ju 9999 skott och man måste kämpa för att få slut på 1 mag till 5000. Sen när man klarat har man vapen i freemode.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in