2013-10-16, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
lesters uppdrag där man ska sno en portfölj uppe på construction siten! HUR FAN KOMMER MAN UPP DÄR? Hittat en stege men blir skjuten dirr! Hissen ffår jag inte igång

Helikopter.
Citera
2013-10-16, 17:37
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten
Helikopter.
jag letade vid flygplatsen samt vid marinan utan att hitta en. Något mer ställe jag ska kolla på?
Citera
2013-10-16, 17:38
Medlem
OneRequests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten
Helikopter.

Och vart hittar jag detta i mission? Har också problem med samma uppdrag. Har letar överallt plus försökt ringa Lester för att få låna en heli men inget funkar. Piss uppdrag!!
Citera
2013-10-16, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneRequest
Och vart hittar jag detta i mission? Har också problem med samma uppdrag. Har letar överallt plus försökt ringa Lester för att få låna en heli men inget funkar. Piss uppdrag!!
När man åker ner dit vid vattnet där det brukar stå helikoptrar så brukar det alltid lyfta en precis när man kommer. Det jag och polarna gjorde var att jaga denna helikopter tills den landade. Om vi såg någon annan helikopter under tiden så splittade vi upp och jagade varsin. Till slut fick vi en helikopter.

Riktigt drygt uppdrag dock håller jag med om, inte alls värt det.
Citera
2013-10-16, 17:48
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneRequest
Har du fått "helikopeter pickup" av merryweather ännu?
I så fall så ring dit så kommer dom med en heli. Annars har jag inte en susning. Åkte runt hela kartan i princip och letade efter en första gången.
Citera
2013-10-16, 17:48
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymiteten
När man åker ner dit vid vattnet där det brukar stå helikoptrar så brukar det alltid lyfta en precis när man kommer. Det jag och polarna gjorde var att jaga denna helikopter tills den landade. Om vi såg någon annan helikopter under tiden så splittade vi upp och jagade varsin. Till slut fick vi en helikopter.

Riktigt drygt uppdrag dock håller jag med om, inte alls värt det.
vad pratar vi om för summor? spontant trodde jag på 20 000 $ minst men läst på forum att folk gnällt om att man inte får några cash alls?
Citera
2013-10-16, 18:10
Medlem
Citat:
vad pratar vi om för summor? spontant trodde jag på 20 000 $ minst men läst på forum att folk gnällt om att man inte får några cash alls?

Sluta gnäll, ni får ju fan 7000$ för två timmars uppdrag!
Citera
2013-10-16, 18:12
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma12360
Sluta gnäll, ni får ju fan 7000$ för två timmars uppdrag!
som hittat
Citera
2013-10-16, 18:16
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Deras fel att det var möjligt, men knappast deras fel att extremt många personer abusade det? Hoppas alla som använde den blir deletade!
Som extremt många abusade ett uppdrag? Vilka är nu lvl 140 med alla upplåsta saker i spelet
Citera
2013-10-16, 18:25
Medlem
odditys avatar
Citat:
lesters uppdrag där man ska sno en portfölj uppe på construction siten! HUR FAN KOMMER MAN UPP DÄR? Hittat en stege men blir skjuten dirr! Hissen ffår jag inte igång

Det enda som funkade för mig var att ringa Merryweather, be dem skicka helikopter, skjut piloten och snatta helikoptern, landa på den högre byggnaden bredvid, snipa så många som möjligt, flyg över och slutför skiten.

Något som verkar vara ett mönster för mig i.a.f är att det fan aldrig varken finns flygplan eller helikoptrar när man väl är i ett uppdrag, men i freeroam så spawnar dem i massor. Jag har verkligen åkt runt hela kartan flera gånger utan att hitta ett skit. Det enda som funkar är om man ber Lester lokalisera ett fordon (och då finns det plötsligt en helikopter bakom varje knut) eller att ringa Merryweather.
Citera
2013-10-16, 18:33
Medlem
DieAntwoorders avatar
Nu är jag jävligt förbannad! Min bil har försvunnit och ersatts med en jävla BUGATTI VEYRON... Jag vill förhelvete inte ha en jävla Bugatti. Kul när man precis har uppgraderat min Koenigsegg till max. Stängde av spelhelvetet och här ligger jag i min säng och drömmer mig bort från denna misär. Jag har väntat hela dagen på att kunna lira och vinna 24/7, men fan heller, Rockstar vill något annat.

FAAAAAAAAAAAAAAAN.
Citera
2013-10-16, 19:17
Medlem
Ratis avatar
Har någon fått sina pengar från Rockstar ännu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in