2013-10-16, 15:37
  #12229
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Birger_
Hur är det med nordic-east? Borde man köra på west för att slippa ryssar och polacker eller är det lugnt?
På west är det lite ryssar kvar men west är bättre ur den synpunkten. Mer svenskar och folk från UK också.
Citera
2013-10-16, 16:46
  #12230
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irken25BabyVoice
På west är det lite ryssar kvar men west är bättre ur den synpunkten. Mer svenskar och folk från UK också.
Sant, folk från Sverige och UK kan bete sig minst lika jävligt och kunna lika dålig engelska. Ryssar och polacker är inte värre alls.
Citera
2013-10-16, 17:10
  #12231
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cap.teemo
Sant, folk från Sverige och UK kan bete sig minst lika jävligt och kunna lika dålig engelska. Ryssar och polacker är inte värre alls.

Om jag ska vara ärlig så enligt min erfarenhet så är britterna de som beter sig bäst i de matcherna jag spelat där vi då såklart berättar var vi är ifrån. Svenskar håller jag om är rena rama bottenskrapet dock.
Citera
2013-10-16, 19:04
  #12232
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeds
Om jag ska vara ärlig så enligt min erfarenhet så är britterna de som beter sig bäst i de matcherna jag spelat där vi då såklart berättar var vi är ifrån. Svenskar håller jag om är rena rama bottenskrapet dock.
Ja, svenskar är nog bland de som uppför sig sämst på onlinespel. Kan inte påstå att jag har stött på en enda svensk som har uppfört sig bra på LoL.
Åtminstone inte som jag vetat är svensk.

Jag brukar ibland spela med en kompis som har ett ingamenamn som avslöjar att han är svenskspråkig, och det första man får höra i champ select är ofta "tjena din fitta" eller något dylikt.
Citera
2013-10-16, 19:23
  #12233
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeds
Om jag ska vara ärlig så enligt min erfarenhet så är britterna de som beter sig bäst i de matcherna jag spelat där vi då såklart berättar var vi är ifrån. Svenskar håller jag om är rena rama bottenskrapet dock.

Top tier behaviour
- UK
- Majoriteten av tyskarna

Bottom
- Norden
- Fransmän
- Spanjorer
- Balkan

Enligt mina egna erfarenheter, that is.
Citera
2013-10-16, 19:55
  #12234
Medlem
rakmacka20s avatar
Är det bara jag som inte kan ansluta till chatten för tillfället?
Citera
2013-10-16, 21:49
  #12235
Medlem
ft.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wallyman
Top tier behaviour
- UK
- Majoriteten av tyskarna

Bottom
- Norden
- Fransmän
- Spanjorer
- Balkan

Enligt mina egna erfarenheter, that is.

Håller med. Tycker svenskar beter sig värst, men att östeuropéerna är jobbiga pga språkbarriärer, även fast det sällan händer. Hatar fransmän rent generellt så den är det också +1 på, slutligen JAJAJJAJA så +1.
Citera
2013-10-16, 22:17
  #12236
Medlem
BjeerNs avatar
Får man mer LP ju svårare motstånd man har?

Om jag kör duo med en diamond spelare från första matchen/efter placements, får jag mer LP per vinst än om jag hade spelat mot folk på min nuvarande ELO?
Citera
2013-10-16, 22:22
  #12237
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BjeerN
Får man mer LP ju svårare motstånd man har?

Om jag kör duo med en diamond spelare från första matchen/efter placements, får jag mer LP per vinst än om jag hade spelat mot folk på min nuvarande ELO?

Du får mindre LP om du kör DUO. Du får mer LP om du kör solo.
Citera
2013-10-16, 22:26
  #12238
Medlem
Jafan89s avatar
Finns det någon Aatrox verkligen hård countrar?

Känns som om han är jämnbra helt enkelt, alternativt blir countrad själv nästan alltid.

med hård contrar, så menar jag exempelvis talon vs morgana/anivia/kassadin, dvs matchen är nästan över innan den ens börjat.
Citera
2013-10-16, 22:43
  #12239
Medlem
Gick upp i silver i förrgår efter en hel säsong av spelande i bronze. Kan man få ett grattis?
Citera
2013-10-16, 22:51
  #12240
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
Finns det någon Aatrox verkligen hård countrar?

Känns som om han är jämnbra helt enkelt, alternativt blir countrad själv nästan alltid.

med hård contrar, så menar jag exempelvis talon vs morgana/anivia/kassadin, dvs matchen är nästan över innan den ens börjat.
Som LoL är just nu så det finns det inga riktiga hård counters, det GÅR att vinna som morgana/anivia/kassadin emot en talon - om man verkligen kan sin gubbe osv, och det är en del utav Riots policy om jag minns rätt. Dem vill inte ha hård counters i spelet för det skulle göra det tråkigare tror jag dem sa, är lite osäker. Just nu, som lol är så går det ju inte säga att det någonstans finns någon riktigt hård counter som i till exempel DoTa 2 eller HoN. Men, åter till topic.


Counter emot Aatrox toplane är nog Lee sin, och jungle också. Dels för han har en attack speed de-buff men också för att han har lifesteal inbyggt & för han helt enkelt gör mycket mera damage.
Jax fungerar också, för han är en mycket, mycket bättre duelist än Aatrox.

Citat:
Ursprungligen postat av Gurkarn77
Gick upp i silver i förrgår efter en hel säsong av spelande i bronze. Kan man få ett grattis?
Grattis.
__________________
Senast redigerad av irken 2013-10-16 kl. 22:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in