2013-05-04, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Vill gärna se det med egna ögon . Visst har jag sett Soraka göra något halvhjärtat men då ser också hennes build olika ut gentemot om hon skulle gått support men jag antar att ni förutsätter att man aviker?

Carrya med support 101.

Du sätter en ward vid drake och ser att motståndarna går dit. Ni vinner teamfighten tack vare vision = du har nu carryat ditt lag genom den fighten.

Du kör thresh, leona, blitz, taric och fångar en fiende som är dålig positionerad. Ni är nu 4 v 5 tack vare dig.

Du har bra wardcover. Ni ser hela laget och kan fightas i full vision, ni kan göra sneaky baron, ni kan pusha torn.

Din adc är hjärndöd. Supportens skills väger upp lanet och gör att ni vinner.

Carrya handlar inte om att crita 1500.
Citera
2013-05-04, 01:36
Medlem
Skywallkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theknug
Carrya med support 101.

Du sätter en ward vid drake och ser att motståndarna går dit. Ni vinner teamfighten tack vare vision = du har nu carryat ditt lag genom den fighten.

Du kör thresh, leona, blitz, taric och fångar en fiende som är dålig positionerad. Ni är nu 4 v 5 tack vare dig.

Du har bra wardcover. Ni ser hela laget och kan fightas i full vision, ni kan göra sneaky baron, ni kan pusha torn.

Din adc är hjärndöd. Supportens skills väger upp lanet och gör att ni vinner.

Carrya handlar inte om att crita 1500.

även i lane kan man carrya, t.ex. med thresh om du får in en tidigt hook och ni lyckas få en kill.
efter det kan ni få 1-2 lvls och detta gör väldigt mycket, och när du väl har det kan du zona dom sjukt hårt. bara stå vid deras minions och inte låta deras adc last hitta, så fort han försöker pokea med passiva samt få in en hook.
Citera
2013-05-04, 09:00
Medlem
Hej är det någon som vet vad jag kan göra åt det här? Nu när Howling Abyss kom ut så laggar just den mapen relativt mycket på högsta och lägsta spelar ingen roll och jag har en Jävulskt bra dator 670 kort i7 16 gb ram osv , datorn klarar bf3 max men inte det här vad är felet?
Citera
2013-05-04, 09:06
Medlem
Jahauuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skywallker
även i lane kan man carrya, t.ex. med thresh om du får in en tidigt hook och ni lyckas få en kill.
efter det kan ni få 1-2 lvls och detta gör väldigt mycket, och när du väl har det kan du zona dom sjukt hårt. bara stå vid deras minions och inte låta deras adc last hitta, så fort han försöker pokea med passiva samt få in en hook.

Du kan alltid carrya som support. Är du en duktig support så kan du hjälpa ditt lag att vinna, inte på samma sätt som en Kha'zix med 15-0, men du förstår nog poängen.

Finns en anledning till att folk som mainar support också kan ta sig upp i challenger/diamond I
Citera
2013-05-04, 10:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xeruf
Hej är det någon som vet vad jag kan göra åt det här? Nu när Howling Abyss kom ut så laggar just den mapen relativt mycket på högsta och lägsta spelar ingen roll och jag har en Jävulskt bra dator 670 kort i7 16 gb ram osv , datorn klarar bf3 max men inte det här vad är felet?
Felet ligger nog hos Riot. Det kartalternativet är nog överlastat, skulle jag gissa.
Citera
2013-05-04, 10:30
Bannlyst
Nästa hjälte?
http://1.bp.blogspot.com/-WVIC9Z1wU-w/UYRK7p-ANnI/AAAAAAAAETE/3K_BtTmkm_8/s640/1367619129165.jpg

Mer info
Citera
2013-05-04, 10:50
Medlem
sp0nks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Nästa hjälte?
http://1.bp.blogspot.com/-WVIC9Z1wU-w/UYRK7p-ANnI/AAAAAAAAETE/3K_BtTmkm_8/s640/1367619129165.jpg

Mer info
spelets första neger?!
Citera
2013-05-04, 10:54
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sp0nk
spelets första neger?!
Malza är väl också neger?
Citera
2013-05-04, 11:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sp0nk
spelets första neger?!

Citat:
Ursprungligen postat av TheReef
Malza är väl också neger?

Och mr brand.
Citera
2013-05-04, 11:58
Medlem
Varit uppe för kval till Guld 4 gånger och misslyckats nu. Mainar jungel. Spelat oftast xin zhao eller Hecarim. BÖrjat spela mycket trundle på sistonede, gillar junglers som är starka 1 mot 1. Vad för tips kan ges för att ta steget ytterligare. Någon bra guide att rekommendera? Tycker jag förstår jungelkonceptet ganska bra. Är en väldigt aggresiv jungler, invadar ofta motståndarens buffs. Åsikter om att förösker carry sig med trundle?
Citera
2013-05-04, 12:04
Medlem
wikazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Questforanswer
Varit uppe för kval till Guld 4 gånger och misslyckats nu. Mainar jungel. Spelat oftast xin zhao eller Hecarim. BÖrjat spela mycket trundle på sistonede, gillar junglers som är starka 1 mot 1. Vad för tips kan ges för att ta steget ytterligare. Någon bra guide att rekommendera? Tycker jag förstår jungelkonceptet ganska bra. Är en väldigt aggresiv jungler, invadar ofta motståndarens buffs. Åsikter om att förösker carry sig med trundle?

Trundle är väldigt stark imo.
Citera
2013-05-04, 12:24
Bannlyst
Undrar vilka gubbar Riot aldrig skulle gjort från första början om inte spelet blivit så populärt som det är idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in