2013-08-27, 18:29
Medlem
Autoziones avatar
Dags för en liten statusuppdatering så här tre veckor innan releasen av GTA V. I vårt Crew har vi hittills lyckats få ihop 30 medlemmar på endast 3 dagar vilket visar på ett stort intresse för att representera och dominera online i GTA-världen.

Diskussionerna har gått varma om huruvida det skall finnas en spärr på antalet medlemmar, som det verkar just nu är majoriteten mot en spärr så tills vidare är vårt Crew helt öppet för alla som vill vara med och spela.

Ifall det skulle vara så att några vill spela lite mer sammansvetsat, hej tacoeater , så är ni välkomna att skicka PM eller adda mig på PSN. Mitt nick är Vespucci_rider och jag vill gärna spela i en grupp med 4-8 stycken ganska regelbundet för lite mer aktiv dominans på någon server.

Statistiken ser ut som följer om jag inte räknat fel, vilket jag troligen har:
PS3: 16 stycken
X360: 5 stycken
Obekräftat: Resten

6 stycken ytterligare har anmält sitt intresse men har inte skapat ett konto på Social Club än så egentligen är vi 36 stycken.
Citera
2013-08-27, 18:30
Medlem
Muminbanans avatar
Jag är absolut på! Lirar på 360

Social Club: Jimbooz
Citera
2013-08-27, 18:36
Medlem
WalterSullivans avatar
Alla med 360 kan adda mig som vän
Citera
2013-08-27, 18:45
Medlem
Risputts avatar
Jag är lätt på! Kör på ps3.

Social Club: Risputt
Citera
2013-08-27, 18:55
Medlem
FoxHounds avatar
Jag är down på ps3! Vi får väl dela upp oss i olika grupper allt eftersom, till slut kommer vi dominera hela GTAO
Citera
2013-08-27, 19:05
Medlem
Nu är jag inte så insatt i server-delen för det här spelet men det lär väl vara som på Test Drive 2, nämligen att man åker (går) omkring som vanligt och flyger ut och in ur servrar beroende på var man är på kartan, så det alltid är folk runtomkring en. Dvs, man lär inte kunna "välja" server på något sätt, mer än att man kan hoppa in med kompisar. Resten lär ju ske automatiskt hela tiden.
Citera
2013-08-27, 19:21
Medlem
Hummlers avatar
Kör på Xbox 360, behövs ju lite mer folk där!

Social Club: Humlaa
Citera
2013-08-27, 19:29
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Dags för en liten statusuppdatering så här tre veckor innan releasen av GTA V. I vårt Crew har vi hittills lyckats få ihop 30 medlemmar på endast 3 dagar vilket visar på ett stort intresse för att representera och dominera online i GTA-världen.

Diskussionerna har gått varma om huruvida det skall finnas en spärr på antalet medlemmar, som det verkar just nu är majoriteten mot en spärr så tills vidare är vårt Crew helt öppet för alla som vill vara med och spela.

Ifall det skulle vara så att några vill spela lite mer sammansvetsat, hej tacoeater , så är ni välkomna att skicka PM eller adda mig på PSN. Mitt nick är Vespucci_rider och jag vill gärna spela i en grupp med 4-8 stycken ganska regelbundet för lite mer aktiv dominans på någon server.

Statistiken ser ut som följer om jag inte räknat fel, vilket jag troligen har:
PS3: 16 stycken
X360: 5 stycken
Obekräftat: Resten

6 stycken ytterligare har anmält sitt intresse men har inte skapat ett konto på Social Club än så egentligen är vi 36 stycken.

Det glömde jag säga. Jag har bokat spelet till både 360 och PS3. Men kommer antagligen spela på PS3! :P
Citera
2013-08-27, 19:44
Medlem
Tord-Eugenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Alla med 360 kan adda mig som vän

Vad heter du på social club då? Laddar gärna upp med lite möjliga kumpaner
greeniceT går jag som
Citera
2013-08-28, 19:28
Medlem
WalterSullivans avatar
Dem 10 första medlemmarna efter Vespucci borde få vara commissioners och lieutenants, jag är medlem nummer 8

Btw adda dig green
Citera
2013-08-28, 19:28
Medlem
Har Rockstar ändrat layouten på Social Club eller är det Vespucci som fixat till Crew-sidan?

Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Dem 10 första medlemmarna efter Vespucci borde få vara commissioners och lieutenants, jag är medlem nummer 8

Btw adda dig green

Vad finns det för mening med det egentligen?
Senast redigerad av tacoeater 2013-08-28 kl. 19:32.
Citera
2013-08-28, 19:32
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tacoeater
Har Rockstar ändrat layouten på Social Club eller är det Vespucci som fixat till Crew-sidan?

Rockstar lär det vara, dem förbereder sig för nåt stort typ. Officerarna har mer ansvar typ, kan adda o ta bort medlemmar o lite sånt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in